Корж, М. В. Особенности развития международного маркетинга в промышленной сфере в условиях глобализации [] / М. В. Корж> // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - N 1. - С. 73-81. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка промисловості Маркетинг міжнародний Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Вачевський, М. Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції маркетолога [Текст] / М. Вачевський> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №12. - С. 28-37 Рубрики: Маркетинг міжнародний Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |