М25 Маркетинг технічних інновацій [] : навч. посібник / М. К. Сукач [та ін. ; за ред. М. К. Сукача]. - К. : Ліра-К, 2013. - 412[2] с. : табл. - Л-ра: с. 408-412. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 180.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Інновації--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): інноваційний процес -- инновационный процесс -- інтелектуальна власність -- интелектуальная собственность -- інноваційний проект -- инновационный проект -- маркетингове середовище інновацій -- маркетинговая среда инноваций -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- керування якістю інновацій -- управление качеством инноваций -- експертиза інноваційних проектів -- экспертиза инновационных проектов -- оцінка ефективності інновацій -- оценка эффективности инноваций -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- інноваційні ризики -- инновационные риски Анотація: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: питання інформаційного забезпечення інновацій, захист і ліцензування об'єктів інтелектуальної власності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сукач, Михайло Кузьмич; Ніколенко, Ілля Вікторович; Оборський, Геннадій Олександрович; Федоркін, Сергій Іванович; Сукач, Михайло Кузьмич \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Скиба, Т. В. Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу [] / Т. В. Скиба> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2019. - N 2. - С. 85-88. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Інновації Кл.слова (ненормовані): концепція маркетингу -- ноомаркетинг -- ідея -- інструменти маркетингу Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |