Тарлопов, І. О.
    Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки їх реалізації [Текст] / І. О. Тарлопов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2008. - N 2. - С. 129-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Міжнародний маркетинг
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Каніщенко, О.
    Міжнародний ринок баштових кранів : український прорив [] / О. Каніщенко, А. Рубаняк // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 5. - С. 54-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Міжнародний маркетинг
   Зовнішньоекономічна діяльність


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рубаняк, А.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Корж, М.
    Оценка прибыльности инновационного проекта в условиях глобализации и развития инструментария международного маркетинга [] / М. Корж // Економіст. - 2009. - N 1. - С. 43-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-3944
Рубрики: Маркетинг--Міжнародний маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1)
Вільні: ФП (1), ВВ (1)