Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 1. - С. 151-157. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Педагогічна психодіагностика Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): модульно-розвивальний підручник -- модульно-развивающий учебник -- апробація -- апробация -- система оцінки -- система оценки -- показники -- показатели Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності [] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 3. - С. 67-92. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Експериментальна психологія Педагогічна психологія Навчальні процеси Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): модульно-розвивальна система навчання А. Фурмана -- модульно-развивающая система обучения А. Фурмана -- рефлексивні процеси -- рефлексивные процессы -- інтелектуальна рефлекія -- интеллектуальная рефлексия -- рефлексивно-регулятивні показники -- рефлексивно-регулятивные показатели Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |