377.8:[37.011.3-051:78](043)
М80


    Мороз, Майя Олександрівна.
    Теоретичні та методичні основи формування професійної компетентності майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки у педагогічному коледжі [] : автореф. дис. / Мороз Майя Олександрівна ; [наук. консультант Дубасенюк О. А.] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : [Б. в.], 2020. - 43, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 34-37. - 10.00 грн
УДК
ББК 74.58 + 85.31
Рубрики: Професійна освіта--Музика--Вчителі--Наукові видання
   Музична освіта--Вчителі--Професійна діяльність--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- учитель музики -- фахова підготовка -- педагогічний коледж -- формування професійної компетентності -- мистецька освіта -- музично-педагогічна діяльність
Анотація: У дисертації досліджено проблему формування професійної компетентності майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки в педагогічному коледжі. Обґрунтовано теоретико-методологічні (концепції, підходи, засади, базові поняття) та методичні (принципи, педагогічні умови, методика) основи. Виявлено різноманітність підходів до фахової підготовки майбутніх учителів музики у зарубіжних країнах (Польща, Франція, Великобританія, Німеччина, Італія, Норвегія, Швеція, Фінляндія та ін.) на основі провідних тенденцій: глобалізаці та інтеграції, мультикультурності та неперервності музичної освіти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дубасенюк, О. А. \наук. конс.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)