И 59 Ингенкамп, Карлхайнц. Педагогическая диагностика [] / К. Ингенкамп ; [пер. с нем. Н. М. Рассказовой]. - Москва : Педагогика, 1991. - 240 с. - (Зарубежная школа и педагогика). - Библиогр. в конце ст. - ISBN 5-7155-0408-2 : 2.40 грн, 2.00 р. грн Рубрики: Педагогічна діагностика--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): диагностика школьной успеваемости -- діагностика шкільної успішності -- диагностика развития интеллектуальных способностей -- діагностика розвитку інтелектуальних здібностей -- мотивация в обучении -- мотивація в навчанні -- готовность к экзаменам -- готовність до іспитів Анотація: Педагогическая диагностика рассматривается как предпосылка, условие и результат эффективности процесса обучения. В книге рассматриваются самые различные аспекты этой проблемы: мотивация в обучении, готовность к экзаменам и др. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рассказова, Н. М. \пер.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
С13 Савченко, Л. О. Методика використання педагогічної діагностики підвищення якості освіти майбутніх учителів [] : навч.-метод. посібник / Л. О. Савченко ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т . - К. : КНТ, 2014. - 209, [7] с. : іл. - Л-ра: с. 199-202. - Дод.: с. 203-209. - ISBN 978-966-373-751-5 : 95.00 грн
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Навчальні видання для вищої школи Педагогічна діагностика--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): педагогічне діагностування -- педагогическое диагностирование -- підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей -- вища педагогічна школа -- высшая педагогическая школа -- арт-терапія -- арт-терапия -- мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- моделювання педагогічних ситуацій -- моделирование педагогических ситуаций -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- мультмедійні технології в навчанні -- мультимедийные технологии в обучении Анотація: Розглянуто педагогічну діагностику як систему методів і засобів, яка створює основу для виявлення труднощів у роботі студентів, дозволяє визначити сильні та слабкі сторони їхньої підготовки до професійної педагогічної діяльності, окреслити оптимальні шляхи подальшого підвищення якості освіти майбутніх учителів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; ДВНЗ "Криворізький національний університет"; Криворізький педагогічний інститут Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Балютіна, К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації [] / К. Балютіна> // Початкова школа. - 2018. - N 10. - С. 14-18 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Педагогічна діагностика Письмо--Навчання--Школярі молодшого віку Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |