Моргун, В. Ф. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти [Текст] / В. Ф. Моргун> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 1. - С. 1-5 Рубрики: Психологія освіти Психодіагностика Навчання Кл.слова (ненормовані): Психодіагностика -- Навчання -- Освіта профільна Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Галиця, О. Психологічні аспекти навчального процесу у вищих навчальних закладах [] / О. Галиця> // Вища шк. = Higher School. - 2013. - N 1. - С. 48-56 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Психологія освіти Навчальний процес--Вища школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Татенко, В. О. Суб'єктна парадигма в українській та російській психології: історія, проблеми, перспективи розвитку [] / В. О. Татенко> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2014. - N 2. - С. 57-67. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Психологія освіти Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |