Гурджиян, Карина. Заохочення споживачів у програмах лояльності [] / К. Гурджиян> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 1. - С. 50-62. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Підприємництво--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): програма лояльності -- заохочення споживачів -- фінансові вигоди -- нефінансові вигоди -- нематеріальні вигоди Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Лабурцева, Олена. Інструменти оцінювання задоволеності споживачів [] / О. Лабурцева> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - N 5. - С. 71-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Підприємництво--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): задоволеність споживача -- способи оцінки -- інструменти комплексу маркетингу -- ризик -- прийняття рішень Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |