Галіцин, В.
    Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень [] / В. Галіцин, В. Дем'яненко, С. Потапенко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 1. - С. 16-19. - Л-ра: с. 19 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Реклама--Рекламна кампанія
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дем'яненко, В.; Потапенко, С.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Весельська, Л.
    Особливості впливу реклами на формування громадської думки в період підготовки та проведення виборчих кампаній [] / Л. Весельська // Вісник книжкової палати. - 2008. - N 10. - С. 45-48
Рубрики: Реклама--Рекламна кампанія
   Вибори--виборча кампанія

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)