Галіцин, В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень [] / В. Галіцин, В. Дем'яненко, С. Потапенко> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 1. - С. 16-19. - Л-ра: с. 19 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Реклама--Рекламна кампанія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дем'яненко, В.; Потапенко, С. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Весельська, Л. Особливості впливу реклами на формування громадської думки в період підготовки та проведення виборчих кампаній [] / Л. Весельська> // Вісник книжкової палати. - 2008. - N 10. - С. 45-48 Рубрики: Реклама--Рекламна кампанія Вибори--виборча кампанія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1) |