Z48 Zeithaml, Valarie A.. Services Marketing [Текст] : integrating Customer Focus Across the Firm / Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XX, 668 p. : ill. - Ind.: p. 661-668. - ISBN 0-07-247142-5 (alk. paper) : 075.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання Споживачі--Обслуговування--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): фірми -- фирмы -- компанії -- компании -- економіка -- экономика -- обслуговування споживачів -- обслуживание потребителей -- поведінка споживачів -- поведение потребителей Анотація: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Bitner, Mary Jo Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Халіна, В. Ю. Клієнтоорієнтованість як нова парадигма ведення бізнесу [] / В. Ю. Халіна, Т. С. Васильєва> // Економіка та держава. - 2018. - N 9. - С. 75-78. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Бізнес--Діяльність Споживачі--Обслуговування Кл.слова (ненормовані): клієнт -- досвід споживача Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Васильєва, Т. С. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |