Шелковников, А. Ю. Размышления о брендинге вслед за проф. Г. Л. Тульчинским [] / А. Ю. Шелковников> // Философские науки. - 2015. - N 4. - С. 109-112. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0235-1188 Рубрики: Економічна філософія Торгові марки--Управління Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Фадеева, Ирина. Философия брендинга как "массовая персонология": смерть адресата [] / И. Фадеева> // Философские науки. - 2015. - N 4. - С. 115-116. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0235-1188 Рубрики: Економічна філософія Торгові марки--Управління Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ульяновский, Андрей. Мифодизайн как горькая правда для немногих и естественный ход вещей для остальных [] / А. Ульяновский> // Философские науки. - 2015. - N 4. - С. 117-120. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0235-1188 Рубрики: Торгові марки--Управління Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Пустотин, В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей [] / В. Пустотин> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 36-39 Рубрики: Торгові марки--Управління Кл.слова (ненормовані): бренд-менеджмент -- бренд-менеджмент -- споживач -- потребитель -- довіра до бренду -- доверие к бренду Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Есмаханова, А. У. Сущность и тенденции развития брендинга [] / А. У. Есмаханова> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - N 1. - С. 59-63. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Торгові марки--Управління Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Красовська, О. Ю. Порівняльний аналіз комбінованих моделей оцінки і систематизація метрик бренду [] / О. Ю. Красовська> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 22. - С. 43-47. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Торгові марки--Управління Кл.слова (ненормовані): модель -- метрика -- бренд -- оцінка -- маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |