М18 Малімон, Олександр Олександрович. Диференційований підхід у процесі фізичного виховання студентів [] : монографія / О. О. Малімон. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2009. - 160 с. : табл., рис. - Л-ра: с. 127-145. - Дод.: с. 146-155. - ISBN 978-966-600-429-4 : 38.00 грн
Рубрики: Фізичне виховання--Студенти--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): диференціація навчання -- дифференциация обучения -- фізичний стан -- физическое состояние -- загальнорозвивальні вправи -- общеразвивающие упражнения Анотація: Критерії диференційованого підходу в процесі фізичного виховання студентів з оздоровчою спрямованістю. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Г82 Грибан, Григорій Петрович. Вплив фізичних вправ на розумову та інтелектуальну діяльність студентів [] / Г. П. Грибан. - Житомир : Рута, 2008. - 120, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 103-113. - Дод.: с. 114-118. - ISBN 978-966-8162-16-9 : 15.00 грн
Рубрики: Фізичне виховання--Студенти--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): розумова діяльність -- умственная деятельность -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- розумові процеси -- умственные процессы -- навчальні заняття -- учебные занятия -- тренувальні заняття -- тренировочные занятия -- студенти -- студенты -- інтелектуальний розвиток -- интеллектуальное развитие -- местные издания -- місцеві видання Анотація: Розглянуто особливості швидкості протікання розумових процесів у студентів протягом навчального дня, тижня і року, а також в період складання іспитів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Г82 Грибан, Григорій Петрович. Методична система фізичного виховання студентів [] : навч. посібник / Г. П. Грибан. - Житомир : Рута, 2014. - 305, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 275-305. - ISBN 978-617-581-217-4 : 50.00 грн
Рубрики: Фізичне виховання--Студенти--Навчальні видання для вищої школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |