Никишкин, В. В. Интегральная оценка юзабилити сайтов: на примере Интернет-магазинов ювелирных изделий [] / В. В. Никишкин, М. Д. Твердохлебова, Т. А. Воронова> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 8. - С. 415-420. - Лит. в конце ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Математичні методи Маркетинг Ювелірні вироби--Електронна торгівля Кл.слова (ненормовані): юзабіліті -- юзабилити -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- електронна комерція -- электронная коммерция -- ювелірні вироби -- ювелирные изделия Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Твердохлебова, М. Д.; Воронова, Т. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |