С50 Смирнов, І. Г. Маркетинг у туризмі [] : навч. посіб. / Смирнов І. Г. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : КНУ ім. Тараса Шевченка, 2016. - 251, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 209-210. - Дод.: с. 211-251. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 20.00 грн
Рубрики: Туризм--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): туристичні фірми -- туристичний ринок -- попит в туризмі -- комунікації в туризмі -- міжнародний туризм -- інновації в туризмі -- туристичні кластери -- сакральний туризм Анотація: Розкрито специфіку маркетингу сталого туризму; особливості ринку споживачів, рекламної діяльності та цінової політики; конкурентоспроможність та новітні інноваційні напрями маркетингу в туризмі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка Примірників всього: 1 АБ (1) Свободны: АБ (1) |