К73 Котлер, Филип. Маркетинг. Менеджмент [] = Marketing. Management : анализ, планирование, внедрение, контроль / Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. : ил. - (Теория и практика менеджмента). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0048-6 : 20.16 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Менеджмент--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): управління -- управление -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- глобальний маркетинг -- глобальный маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшнз -- PR -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- маркетинговая логистика -- маркетингова логістика Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Третьяк, О. А. \ред.\; Волкова, Л. А. \ред.\; Каптуревский, Ю. Н. \ред.\; Бугаев, М. \пер.\; Бугаева, Е. \пер.\; Вихрова, А. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
Z48 Zeithaml, Valarie A.. Services Marketing [Текст] : integrating Customer Focus Across the Firm / Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XX, 668 p. : ill. - Ind.: p. 661-668. - ISBN 0-07-247142-5 (alk. paper) : 075.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання Споживачі--Обслуговування--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): фірми -- фирмы -- компанії -- компании -- економіка -- экономика -- обслуговування споживачів -- обслуживание потребителей -- поведінка споживачів -- поведение потребителей Анотація: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Bitner, Mary Jo Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
G82 Gregory, James R.. Marketing Corporate Image [Текст] : the Company As Your Number One Product / James R. Gregory, Jack G. Wiechmann. - 2nd ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XIII, 274 p. : ill. - Ind.: p. 271-274. - ISBN 0-8442-3307-2 : 026.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники Корпорації--Імідж--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): імідж фірми -- имидж фирмы -- реклама -- економіка -- экономика -- кризисний менеджмент -- кризисный менеджмент Анотація: The subject of this book is the use of image programs - corporate advertising in particular but not exclusively - to help enhance corporate reputation. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Wiechmann, Jack G. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
А37 Alessandra, Tony. Collaborative Selling [Текст] : how to Gain the Competitive Advantage in Sales / Tony Alessandra, Rick Barrera. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1993. - XVI, 239 p. - Ind.: p. 235-239. - ISBN 0-471-59664-7 (cloth.) : 025.00 грн
Рубрики: Мережний маркетинг--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): мережний маркетинг -- сетевой маркетинг -- торгівля -- торговля -- презентації -- презентации -- промоушн -- покупці -- покупатели -- збут товарів -- сбыт товаров -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- економіка -- экономика Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Barrera, Rick Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Д42 Джозлин, Роберт В.. Банковский маркетинг. Введение в рыночное планирование [] / Роберт В. Джозлин, Д. Кейт Хамфриз ; пер с англ. А. И. Савельев. - М. : Церих-ПЭЛ, 1995. - 96 с. - Прил.: с. 73-89. - ISBN 5-87811-011-3 : 1290000.00 крб
Рубрики: Банківський маркетинг--Планування--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): ефективний маркетинг -- эффективный маркетинг -- ринкове планування -- рыночное планирование -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- ситуационный анализ -- ситуаційний аналіз -- конкурентная среда банка -- конкурентне середовище банку -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- тактика маркетинга -- тактика маркетингу -- контроль виконання плану -- контроль выполнения плана Анотація: О планировании банковского маркетинга. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хамфриз, Д. Кейт; Савельев, А. И. \пер.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С72 Спицын , Игорь Олегович. Маркетинг в банке [] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын ; [худож. оформ. В. Штогрина]. - Тернополь : Гарнекс ; К. : Писпайп, 1993. - 656 с. - ISBN 5-8321-0005-0 : 72000.00 крб
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- маркетинг в банке -- система планирования -- система планування -- планирование комплекса маркетинга -- планування комплекса маркетинга -- стратегия риска -- стратегія ризику -- организационная структура банка -- організаційна структура банку -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль Анотація: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Спицын, Ярослав Олегович; Штогрин, В. \худож.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
Ч-75 "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання Страхування--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М27 Маркетинг [] : [сборник] / сост. А. И. Кредисов. - Киев : Україна, 1994. - 399 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-319-00922-4 : 60000.00 крб
Рубрики: Маркетинг--Збірники Кл.слова (ненормовані): стратегічне планування -- стратегическое планирование -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- збут товарів -- сбыт товаров -- формування попиту -- формирование сбыта -- маркетинг промышленных товаров -- маркетинг промислових товарів -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- споживацька культура -- культура потребителя -- цінова політика -- ценовая политика Анотація: Рассмотрены основные проблемы маркетинга: планирование, сбыт продукции, разработка ценовой стратегии и др. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кредисов, А. И. \сост.\ Примірників всього: 6 ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1) |
К73 Котлер, Филип. Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\ Примірників всього: 5 ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2) Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2) |
З-59 Зиглар, Зиг. Сетевой маркетинг для "чайников" [] = Network Marketing for dummies / Зиг Зиглар и Джон П. Хейз ; [под ред. Н. М. Макаровой ; пер. с англ. Б. Л. Глушака]. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Диалектика Вильямс, 2006. - 396, [4] с. : рис. - Слов. терминов: с. 387-393. - Предм. указ.: с. 395-396. - ISBN 5-8459-0675-Х : 15.00 грн
Рубрики: Мережний маркетинг--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): контракт -- менеджмент сетевого маркетинга -- менеджмент мережевого маркетингу -- сетевой бизнес -- мережевий бізнес -- менеджмент компаний -- менеджмент компаній -- привлечение клиентов -- приваблювання клієнтів -- дистрибьюторы -- дистриб'ютори Анотація: Во всем мире сетевой маркетинг помогает людям достичь финансового благополучия. Книга расскажет, какие шаги нужно предпринять, чтобы реализовать себя в сетевом бизнесе, повысить свой доход, привлечь дистрибьюторов и добиться заслуженного успеха. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хейз, Джон; Макарова, Н. М. \ред.\; Глушак, Б. Л. \пер.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |