Д72 Драйден, Гордон. Революція в навчанні [] = The Learning Revolution / Г. Драйден, Д. Вос ; пер. з англ. М. Товкало ; [ред. І. Новіцька]. - Л. : Літопис, 2011. - 542 с. : іл. - Л-ра: с. 530-534. - Індекс: с. 535-541. - ISBN 978-966-8853-11-1 : 40.00 грн
Рубрики: Навчання--Розвивальне навчання--Наукові видання Навчання--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): самостійне навчання -- самостоятельное обучение -- навчальні програми -- учебные программы -- творче мислення -- творческое мышление -- інтелект дитини -- интеллект ребенка -- навчальний процес -- учебный процесс -- прискорене навчання -- ускоренное обучение -- розвивальне навчання -- развивающее обучение Анотація: Книжка пропонує читачам навчальну програму впродовж усього життя. Рекомендовано прочитати цю книжку всім батькам, опікунам, тим, хто самостійно вчиться, а також шкільним педагогам. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Вос, Джаннетт; Товкало, Мирослава \пер.\; Новіцька, Ірина \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Г19 Ганаба, Світлана Олександрівна. Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики [] : монографія / С. О. Ганаба. - Суми : Унів. книга, 2015. - 334, [2] с. - Бібліогр.: с. 305-334. - ISBN 978-966-680-720-8 : 140.00 грн
Рубрики: Дидактика--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): философия дидактики -- соціокультурні реалії -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность -- освіта -- образование -- зміст навчання -- содержание обучения -- освітні стратегії -- образовательные стратегии -- трансгуманітарність -- трансгуманитарность Анотація: У монографії здійснена концептуальна та соціокультурна презентація філософії дидактики як напряму досліджень. Показано можливості застосування постнекласичної методології в осмисленні проблем навчальної діяльності, окреслено освітні стратегії та практики навчальної діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |