81'243:37.091.33(075.8)
В55


    Вишневський, Омелян Іванович.
    Методика навчання іноземних мов [] : навч. посібник / О. І. Вишневський. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2011. - 206, [2] с. : мал. - Бібліогр.: с. 175-206. - ISBN 978-966-346-598-2 : 41.00 грн
УДК
ББК 81.2-9
Рубрики: Мови світу--Методика--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- иностранные языки -- методика начання -- методика обучения -- навчання вимови -- обучение произношению -- засвоєння лексичного матеріалу -- усвоение лексического материала -- засвоєння граматичного матеріалу -- усвоение грамматического материала -- навчання аудіювання -- обучение аудированию -- діалогічне мовлення -- диалогическая речь -- монологічне мовлення -- монологическая речь -- навчання читання -- обучение чтению -- навчання письма -- обучение письму -- урок іноземної мови -- урок иностранного языка -- учитель іноземної мови -- учитель иностранного языка -- контроль на уроці -- контроль на уроке
Анотація: Навчальний посібник адресовано студентам, які готуються до викладання англійської, німецької та французької мов у середній школі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ІН (1), ФОНД (1)
Свободны: ІН (1), ФОНД (1)

81'243:37.091.33(075.8)
T19


    Tarone, Elaine.
    Focus on the language learner [Текст] : approaches to identifying and meeting the needs of second language learners / Elaine Tarone, George Yule. - Oxford, UK : Oxford univ. press, 1995. - V, 206 p. - (Oxford applied linguistics). - Текст англ. - Bibliogr.: p. 155-165. - App.: p. 169-202. - Ind.: p. 203-206. - ISBN 0-19-437061-5 : 10.00 грн
УДК
ББК 81.2-9
Рубрики: Мови світу--Навчання--Методика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- иностранные языки -- стратегічна компетенція -- стратегическая компетенция -- соціолінгвістична компетенція -- социолингвистическая компетенция -- граматична компетенція -- грамматическая компетенция
Анотація: This book provides ideas, techniques, and procedures that will enable the practicing language teacher to better identify the local needs of particular groups of second language learners, and work toward meeting those needs. It includes numerous illustrative examples and practical exercises that can be adapted and use in the classroom.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Yule, George
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)