> Шифр: posh/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Ілляшенко, Т. Причини невстигання молодших школярів: які вони? / Т. Ілляшенко. - С.2 - 4 Кл.слова: ПЕРШОКЛАСНИКИ, ТРУДНОЩІ В НАВЧАННІ, ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Кириленко, С. Плекаємо дитину / С. Кириленко, Т. Горлач. - С.5 - 9 Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ, КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я, РОБОТА З БАТЬКАМИ Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики : Методична розробка уроків вивчення казок розділу "Із скарбниці казкарів світу" у 3 класі за читанкою О.Я. Савченко (уроки № 44 - 52 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр / Г. Давиденко, В. Собко, І., Шинкаренко І. Грива І. - С.9 - 14 Кл.слова: УРОКИ ЧИТАННЯ , ПОЧАТКОВА ШКОЛА, СВІТОВІ КАЗКИ Григорчук, А. Проектна діяльність учнів на уроках читання / А. Григорчук, М. Протопопова. - С.14 - 17 Кл.слова: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, ЧИТАННЯ, ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ Ярова, Є. Ігри під час вивчення граматики англійської мови / Є. Ярова. - С.18 - 19 Кл.слова: ГРА, АНГЛІЙСЬКА МОВА, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Соловей, В. Засідання клубу юних натуралістів / В. Соловей. - С.19 - 22 Кл.слова: БОТАНІКА, ОХОРОНА ПРИРОДИ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Семенко, В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу / В. Семенко. - С.22 - 24 Кл.слова: КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, НАЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ, ІСТОРИЧНІ ПАМ'ЯТКИ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.25 - 32 Кл.слова: ЛОГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ, УМОВИВОДИ, ПОДІЛ ПОНЯТЬ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з інтегрованого курсу "Я і Україна" на другий семестр / Н. Бібік, Н. Коваль. - С.33 - 35 Кл.слова: РОЗМАЇТТЯ РОСЛИН, ВЕСНЯНІ СВЯТА, СИМВОЛИ ДЕРЖАВИ Байбара, Т. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Природознавство на другий семестр / Т. Байбара. - С.36 - 41 Кл.слова: ПРИРОДНІ ЗОНИ, КОРИСНІ КОПАЛИНИ, ОХОРОНА ПРИРОДИ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Громадянська освіта на другий семестр / Н. Бібік. - С.41 - 43 Кл.слова: ЛЮДСЬКІ ЧЕСНОТИ, ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО, КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА Біляченко, О. Орієнтовне календарне планування виховної роботи в групі продовженого дня для 3 - 4 класів. Другий семестр / О. Біляченко. - С.44 - 46 Кл.слова: БЕСІДА-ПРАКТИКУМ, КОНКУРСИ, ВИСТАВКИ Масол, Л. Ігрові художньо-педагогічні технології у процесі викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" / Л. Масол. - С.46 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СИНТЕЗ МИСТЕЦТВА, ХУДОЖНЬО-ІГРОВЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ІГРИ Вашуленко, О. Особливості методичного апарату підручників з рідної мови / О. Вашуленко. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПІДРУЧНИКИ, РІДНА МОВА, АПАРАТ ОРІЄНТУВАННЯ Кухар, В. Місяць за місяцем - подорож українським фольклором : Сценарій / В. Кухар. - С.58 - 59 Кл.слова: УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ, ВИШИВАНКА, ВЕЛИКДЕНЬ Гуменко, Є. Ссавці / Є. Гуменко. - С.61 - 62 Кл.слова: ШИМПАНЗЕ, БЕГЕМОТ, ЛІНИВЕЦЬ Мельничук, Н. Хай слово лунає по світу всьому... : Сценарій до "Свята рідної мови" / Н. Мельничук. - С.63 Кл.слова: РІДНА МОВА, СЦЕНАРІЙ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Ілляшенко, Т. Причини невстигання молодших школярів: які вони? [Текст] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 1. - С. 2 - 4 Рубрики: Початкова школа Кл.слова (ненормовані): першокласники -- труднощі в навчанні -- індивідуальне навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2009/6 Журнал 2009р. N 6 Бех, І. Виховний процес з глибинним психозануренням : Поради вчителю / І. Бех. - С.1-3 Кочерга, О. Хлопчики: які вони? : Психофізіологічні особливості / О. Кочерга. - С.4-7 Бондаренко, Е. Уроки каліграфії та розвитку зв'язного мовлення, 3 клас / Е. Бондаренко, Г. ГулеватаН. Данилюк. - С.8-14 Бадак, А. Складання казки про Сонечко за початком та опорними словами : План-конспект уроку з української мови, 2 клас / А. Бадак. - С.15-16 Бородавка, Т. Звідки взялися канікули? : Урок читання, 4 клас / Т. Бородавка. - С.17-19 Ананьєва, І. Гра як засіб інтенсифікації навчального процесу під час вивчення іноземної мови молодшими школярами / І. Ананьєва. - С.19-22 Побірченко, Н. Урок з ділової комунікації / Н. Побірченко, Л. Гавриленко. - С.22-24 Побірченко, Н. Урок з розвивальної економіки, 4 клас / Н. Побірченко, І. Томіліна. - С.25-27 Бородайкевич, Г. Народні традиції здорового способу життя / Г. Бородайкевич. - С.28-33 Косова, К. Викладання "Основ інформатики і компютерної техніки" для молодших школярів з порушенням зору / К. Косова. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. Хлєбникова, Л. Формування художньо-естетичної компетентності учнів засобами синтетичних мистецтв у процесі інтегрованої мистецької освіти / Л. Хлєбникова. - С.39-45 Головченко, Л. Природа - наша мати, треба її оберігати / Л. Головченко. - С.45-48 Щербакова, Л. Всеукраїнський науково-методичний семінар / Л. Щербакова. - С.49-50 Ілляшенко, Т. Діти з гіпердинамічним розладом та дефіцитом уваги / Т. Ілляшенко. - С.54-56 Мартиненко, С. Аналіз типових труднощів у діагностичній діяльності вчителя початкових класів / С. Мартиненко. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст. Хоміцька, С. Сценарій свята "Родинне тепло" / С. Хоміцька. - С.62-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ілляшенко, Т. Діти з гіпердинамічним розладом та дефіцитом уваги [] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа. - 2009. - N 6. - С. 54-56 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Соціальна педагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2010/8 Журнал 2010р. N 8 Державний стандарт початкової загальної освіти : проект. - С.1-17 Бєляєва, І. Моя країна - Україна : урок-автограф. Зустріч з поетесою Ганною Чубач / І. Бєляєва. - С.18-21 Ілляшенко, Т. Дитині важко вчитися: як допомогти Славкові? / Т. Ілляшенко. - С.22-24 Деркач, Л. Орієнтовні матеріали до першого уроку для учнів 2-4 класів / Л. Деркач. - С.25-27 Дорогавцева, С. Розвиток тонкої моторики - шлях до каліграфічного письма / С. Дорогавцева, Н. Мазур. - С.27-32. - Л-ра в кінці ст. Мінько, О. Навчання грамоти. Урок з елементами народознавства / О. Мінько. - С.33-35. - Л-ра в кінці ст. Лісович, О. Навчання грамоти. Робота в центрах / О. Лісович. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Ільчишин, Н. Цікаве Природознавство : 4 клас / Н. Ільчишин, Л. Сабодах. - С.39-42 Перепічка, І. Народні символи та обереги / І. Перепічка. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст. Байбара, Т. Компетентнісний підхід в початковій ланці освіти: теоретичний аспект / Т. Байбара. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст. Христосенко, О. Здоров'я дітей - багатство нації : програма виховної роботи з учнями 1 - 4 класів / О. Христосенко, О. Антоненко. - С.51-53 Шевчук, І. Виховання національної самосвідомості молодших школярів засобами фольклорних ігор / І. Шевчук. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст. Мильчук, Г. У школу - з радістю : організаційні батьківські збори у 1 класі / Г. Мильчук. - С.57-58 Абрамчук, Г. Навчаючи - виховувати / Г. Абрамчук. - С.59 Комарова, В. Адаптація молодших школярів до навчального процесу / В. Комарова, І. Вєнгріна. - С.60 Чуприков, А. П. Не "ламайте" лівшу / А. П. Чуприков. - С.62-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ілляшенко, Т. Дитині важко вчитися: як допомогти Славкові? [] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа. - 2010. - N 8. - С. 22-24 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Методи навчання--Початкова школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Бех, І. Життя особистості у просторі духовності / І. Бех. - С.3-5 Вишник, О. Розвиток мовлення учнів 1 - 2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності / О. Вишник. - С.6-8. - Л-ра в кінці ст. Пономарьова, К. Соціокультурна складова у змісті початкового курсу української мови / К. Пономарьова. - С.9-13. - Л-ра в кінці ст. Мовчун, А. Уроки узагальнення знань у 3 класі : за розділами "Читанки" О. Я. Савченка / А. Мовчун, М. Кеня. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Куницька, Л. Тестові завдання з читання до підручника О. Я. Савченко "Читанка" (2 клас, ІІ частина) / Л. Куницька. - С.17-21 Нечипоренко, О. Диференціація - одна з форм інноваційних технологій / О. Нечипоренко. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст. Кірова, О. Урок курсу "Громадянська освіта" у 3 класі / О. Кірова. - С.25-27. - Л-ра в кінці ст. Рукавець, О. Інноваційні підходи на уроках з курсу "Я і Україна", 3 клас / О. Рукавець. - С.27-29 Оболенцева, Л. Нестандартний урок з "Основ здоров'я" у 2 класі / Л. Оболенцева. - С.29-31 Омельченко, Л. Відкритий урок у 2 класі / Л. Омельченко. - С.31-33. - Л-ра в кінці ст. Гламбер, Н. Виховувати повагу до людей праці : "Я і Україна", 3 клас / Н. Гламбер. - С.33-36 Шевчук, О. Використання українських міфічних персонажів на уроках з курсу "Я і Україна", 1 клас / О. Шевчук. - С.36-40 Митник, О. Курс "Логічний калейдоскоп" як засіб забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою / О. Митник. - С.41-42. - Л-ра в кінці ст. Хоменко, Л. Чому українська мова співуча / Л. Хоменко. - С.43-44 Середа, О. Луганський край шанує Кобзаря : розробка заняття з краєзнавства у 2 класі / О. Середа. - С.45-46 Ілляшенко, Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі / Т. Ілляшенко. - С.47-50 Носенко, Г. Світ, створений для добра : урок позакласного читання, 4 клас / Г. Носенко, Т. Мельничук. - С.51-52 Гавриленко, Т. Україномовні підручники з навчання грамоти початку ХХ ст. / Т. Гавриленко. - С.53-57. - Л-ра в кінці ст. Савчук, Л. Батьківські збори / Л. Савчук. - С.58-60 Сомова, Н. Родинне свято / Н. Сомова. - С.61-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ілляшенко, Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа. - 2011. - N 5. - С. 47-50 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Соціальна педагогіка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2011/11 Журнал 2011р. N 11 Бех, І. Життя особистості у просторі духовності / І. Бех. - С.2-3 Чабайовська, М. Особистісно орієнтований підхід у навчанні молодших школярів української мови / М. Чабайовська, С. Шароварко. - С.4-6 Панасюк, С. Гра - віконце до країни Знань / С. Панасюк, Н. Рибаковська. - С.7-9 Фенцик, О. Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання / О. Фенцик. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. Шевчук, Л. Особливості змісту та впровадження курсу за вибором "Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо." : для розвитку читацьких умінь учнів 1-2 класів сільської школи / Л. Шевчук. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. Гармаш, О. Розвиток алгоритмічних умінь учнів у процесі формування просторових уявлень / О. Гармаш. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст. Пермінова, І. Ефективність використання нових інформаційних технологій на різних етапах уроку математики в початковій школі / І. Пермінова. - С.21-24 Макаренко, Г. Як тварини готуються до зими : урок з курсу "Я і Україна" у 2 класі / Г. Макаренко. - С.25-27 Шевченко, О. Бал осені, або вироби із засушеного листя : урок-проект / О. Шевченко. - С.27-29. - Л-ра в кінці ст. Гарна, О. Нестандартні уроки з музичного мистецтва / О. Гарна. - С.29-32 Йовенко, О. Урок християнської етики, 3 клас / О. Йовенко. - С.33-34. - Л-ра в кінці ст. Ковбанюк, Т. Математична казка / Т. Ковбанюк. - С.34-36 Хоменко, Л. Свято української писемності та мови : роздуми з приводу / Л. Хоменко. - С.37-38 Коцемир, Л. Сучасний урок у системі осмислювально-концентрованого навчання (ОКН) / Л. Коцемир. - С.39-42 Ілляшенко, Т. Чому дитина втрачає інтерес до навчання / Т. Ілляшенко. - С.43-44 Бульбах, Т. Введення у шкільне життя / Т. Бульбах. - С.45-47. - Л-ра в кінці ст. Кацюк, Л. Розвиток креативного потенціалу молодших школярів на уроках курсу "Я і Україна" / Л. Кацюк. - С.48-49 Синишин, Л. Можливості використання персонального комп'ютера вчителями початкової школи / Л. Синишин. - С.50-52. - Л-ра в кінці ст. Бутова, В. Особливості організації початкового навчання у Фінляндії / В. Бутова. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст. Зубалій, М. Проведення змагань з дитячої легкої атлетики з учнями початкових класів / М. Зубалій, О. Остапенко. - С.59-60 Лахман, Т. Осінь щедра, прощавай! / Т. Лахман. - С.61-63 Гіндіна, І. Свято Миколая : клубна година у групі продовженого дня / І. Гіндіна. - С.63-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ілляшенко, Т. Чому дитина втрачає інтерес до навчання [] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа. - 2011. - N 11. - С. 43-44 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Дитяча психологія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2012/5 Журнал 2012р. N 5 Чернишов, О. Розвиток ідей В. О. Сухомлинського в реалізації оздоровчої функції освіти / О. Чернишов. - С.1-3. - Л-ра в кінці ст. Митник, О. Науково-методичне забезпечення творчого навчально-виховного процесу у початковій школі / О. Митник. - С.4-8. - Л-ра в кінці ст. Базарницька, І. Завдання для перевірки знань : українська мова, 2 клас / І. Базарницька, Г. Сапун. - С.9-14 Борщ, О. Дидактичні ігри на допомогу вчителю під час вивчення теми "Іменник" / О. Борщ. - С.15-17. - Л-ра в кінці ст. Баран, Г. Телеурок з довкілля / Г. Баран. - С.18-22 Ковальова, В. Урок Доброти і Милосердя : урок-телепередача з курсу "Я і Україна" в 2 класі з елементами інтерактивних технологій / В. Ковальова. - С.23-27 Лугіна, Т. Здоров'я - найдорожчий скарб / Т. Лугіна. - С.28-31 Благодер, Л. "Обережно, їжа!" : науково-практична конференція / Л. Благодер. - С.32-34 Єгорова, Н. Методи ефективного спілкування на уроці музики / Н. Єгорова. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст. Школьник, С. Музичні фізкультхвилинки / С. Школьник, Т. БесшапошниковаЗ. Ланцюженко. - С.37-38 Кохно, Т. Літературне читання у 3 - 4 класах / Т. Кохно. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Острянська, О. Професіоналізм викладача вищої школи як важливий чинник професійного розвитку майбутніх педагогів / О. Острянська. - С.43-45 Ілляшенко, Т. Розвивати і навчати дитину вчасно : не втратити час для навчання і розвитку дитини у початковій школі / Т. Ілляшенко. - С.46-48 Онишків, З. Мультимедіа в початковій школі / З. Онишків. - С.48-50. - Л-ра в кінці ст. Калінова, Л. Бінарний урок-тренінг з математики та інформатики у 2 класі / Л. Калінова, Л. Шмига. - С.51-52 Вільник, Г. Вчимося творити добро / Г. Вільник. - С.53 Хоменко, Л. Ой устань, устань, подоляночко... : кличний відмінок в українській мові / Л. Хоменко. - С.54-56 Остапенко, О. Методичні основи формування фізичних здібностей у молодших школярів / О. Остапенко. - С.57-59. - Л-ра в кінці ст. Моляка, О. Шануй Батька й Неньку : сценарій родинного свята у 2 класі / О. Моляка. - С.60 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ілляшенко, Т. Розвивати і навчати дитину вчасно [] : не втратити час для навчання і розвитку дитини у початковій школі / Т. Ілляшенко> // Початкова школа. - 2012. - N 5. - С. 46-48 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Навчально-виховний процес--Початкова школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2012/9 Журнал 2012р. N 9 Поліщук, В. М. Криза входження у дорослість як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість / В. М. Поліщук. - С.1-6. - Л-ра в кінці ст. Дьяков, С. И. Информационно-семантическая система самоорганизации в самоуправлении субъектом механизмами психики / С. И. Дьяков. - С.6-11. - Лит. в конце ст. Сіткар, В. І. Пустощі як супутник дитинства та форма субкультури: погляд психолога / В. І. Сіткар. - С.11-14. - Л-ра в кінці ст. Луценко, М. Ю. Обгрунтування та опис авторської методики "Фрустація потреби у власності" / М. Ю. Луценко. - С.15-23. - Л-ра в кінці ст. Монина, Г. Б. Причины школьной неуспеваемости (Методы взаимодействия с неуспевающими учениками) / Г. Б. Монина, Е. В. Панасюк. - С.23-32. - Лит. в конце ст. Подгорний, В. Е. Тренінгова програма "Основи психологічної готовності до життя" (для 5-6 класів) / В. Е. Подгорний. - С.32-38. - Л-ра в кінці ст. Кушмэн, Ф. Почему "Я" пустое? Навстречу исторически определённой психологии / Ф. Кушмэн. - С.38-53. - Лит. в конце ст. Волкова, Е. Н. Клиент всегда... / Е. Н. Волкова. - С.53-56 Губеладзе, І. Особливості функціонування психологічних механізмів трансформації соціальної ідентичності / І. Губеладзе. - С.56-62. - Л-ра в кінці ст. Щербина, Л. Ф. Результати застосування програми розвитку метатеоретичного мислення психотерапевта / Л. Ф. Щербина. - С.62-67. - Л-ра в кінці ст. Ілляшенко, Т. Д. Чому їм важко вчитися? Причини виникнення труднощів у навчанні дітей / Т. Д. Ілляшенко. - С.68-78. - Л-ра в кінці ст. Охрімчук, О. Духовно-культурна цілісність як методологічна засада української освіти / О. Охрімчук. - С.78-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1) |
Ілляшенко, Т. Д. Чому їм важко вчитися? Причини виникнення труднощів у навчанні дітей [] / Т. Д. Ілляшенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 9. - С. 68-78. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Діти--Навчальна діяльність Діти із затримкою психічного розвитку--Навчання Кл.слова (ненормовані): діти -- дети -- труднощі в навчанні -- трудности в обучении -- інтелектуальний розвиток -- интелектуальное развитие -- гіперактивність та дефіцит уваги -- гиперактивность и дефицит внимания -- гіпоактивність -- гипоактивность -- занижена научуваність -- сниженная обучаемость Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1) |
> Шифр: posh/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Щербакова, Л. Дмитро Табачник: розвиток початкової загальної освіти є одним із найважливіших пріоритетів діяльності Міністерства / Л. Щербакова. - С.1-3 Гаврилюк, Ю. Урок-диспут за казкою А. Дімарова "Для чого людині серце" (3 клас) / Ю. Гаврилюк. - С.4-6. - Л-ра в кінці ст. Стрілець, С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі / С. Стрілець. - С.6-8 Пушкарьова, Т. Ігрові комп'ютерні програми на уроках математики / Т. Пушкарьова, О. Рибалко. - С.9-13. - Л-ра в кінці ст. Базарницька, І. Урок інформатики у 2 класі / І. Базарницька. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Хлєбникова, Л. Особливості навчання музичного мистецтва за новими програмами у 1 класі (ІІ семестр) / Л. Хлєбникова. - С.16-19 Мартиненко, О. Формування дружніх взаємин між молодшими школярами засобами хореографічного мистецтва / О. Мартиненко. - С.19-23 Петрук, О. Особливості навчання усного українського мовлення у 1 класі ЗНЗ з румунською/молдовською мовами викладання / О. Петрук. - С.24-28 Ткаченко, С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця / С. Ткаченко. - С.29-30 Прокопенко, В. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів / В. Прокопенко. - С.30-32 Галаган, І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у початкових класах / І. Галаган. - С.33-34. - Л-ра в кінці ст. Чорний, С. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту / С. Чорний. - С.35-36 Тетеріна, О. Народний підручник для маленького українця : етнокультурна спрямованість нового Букваря / О. Тетеріна. - С.37-39 Скворцова, С. Реалізація змісту навчальної програми з математики для 1 класу в шкільних підручниках: короткий коментар / С. Скворцова, О. Онопрієнко. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст. Ілляшенко, Т. Як допомогти дитині з гіперактивним розладом / Т. Ілляшенко. - С.44-46 Таранченко, О. Нові освітні маршрути для дітей з порушеннями слуху: інклюзивні заклади / О. Таранченко. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст. Вашуленко, М. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас / М. Вашуленко, О. ПрищепаО. Вашуленко. - С.51-54 Вашуленко, М. Уроки навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання / М. Вашуленко, О. ПрищепаО. Вашуленко. - С.55-59 Пушкарьова, Т. Особливості функціонування і розвитку фінської системи освіти / Т. Пушкарьова. - С.60-63. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ілляшенко, Т. Як допомогти дитині з гіперактивним розладом [] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа. - 2013. - N 2. - С. 44-46 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Діти з особливими потребами--Загальноосвітні школи--Психологічні особливості--Практичні посібники Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2015/7/8 Журнал 2015р. N 7/8 Ілляшенко, Т. Що потребує реформування у початковій школі : (роздуми напередодні) / Т. Ілляшенко. - С.5-8 Вашуленко, М. Навчання української мови в 4 класі : (за підручником М. С. Вашуленка, Українська мова: підруч. для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл. з навчанням українською мовою) / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. Календарне планування уроків української мови (І семестр - 4 години на тиждень) (ІІ семестр - 3 години на тиждень). - С.12-15 Савченко, О. Методичні рекомендації і календарне-тематичне планування уроків літературного читання у 4 класі / О. Савченко. - С.16-21 Захарійчук, М. Особливості уроків розвитку писемного мовлення в четвертому класі (за навчальним змістом підручника "Українська мова" авт. Захарійчук М. Д., Мовчун А. І.) / М. Захарійчук. - С.22-25 Науменко, В. Методичні настанови щодо роботи за підручником "Літературне читання", 4 клас (авт. Віра Науменко) / В. Науменко. - С.25-28 Скворцова, С. Навчання математики в 4 класі: методичний коментар / С. Скворцова. - С.29-36 Бойченко, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування "Основ здоров'я", 4 клас / Т. Бойченко, Н. Коваль. - С.36-42 Веремійчик, І. Орієнтовний календарний план з трудового навчання, 4 клас : (35 годин на тиждень) / І. Веремійчик. - С.42-43 Лісович, О. Виховуємо пошану до українських звичаїв та традицій / О. Лісович. - С.44-48 Петрук, О. Особливості нових підручників "Українська мова" для 4 класу шкіл з молдовською/румунською мовами навчання / О. Петрук. - С.49-52 Гречук, В. Особливості ознайомлення молодших школярів з геометричними тілами / В. Гречук, Н. Кіщук. - С.53-57. - Л-ра в кінці ст. Фалько, Я. Етимологічні "п'ятихвилинки" на уроках мови - ефективний засіб поглибити знання та кругозір молодших школярів / Я. Фалько. - С.58-60. - Л-ра в кінці ст. Швець, О. Свято першого дзвоника / О. Швець. - С.61-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ілляшенко, Т. Що потребує реформування у початковій школі [] : (роздуми напередодні) / Т. Ілляшенко> // Початкова школа. - 2015. - N 7/8. - С. 5-8 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта--Реформування--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2016/8 Журнал 2016р. N 8 Про структуру 2016/2017 навчального року для учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів. - С.1, 42 Мелешко, В. Початкова школа сільської місцевості: реалії сьогодення / В. Мелешко. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст. Ілляшенко, Т. Гіперактивний розлад : (єдиний вихід - індивідуальна форма навчання) / Т. Ілляшенко. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст. Савченко, О. Розвиток творчої діяльності учнів на уроках літературного читання / О. Савченко. - С.10-15 Дубовик, С. Організація навчальної мовленнєво-творчої діяльності молодших школярів на уроках української мови : педагогічні умови організації мовленнєво-творчої діяльності молодших школярів на уроках української мови / С. Дубовик. - С.15-21. - Л-ра в кінці ст. Вашуленко, М. Букви вміють спілкуватись / М. Вашуленко. - С.21-23 Лісович, О. Йдемо Франковими стежками : (усний журнал, 4 клас) / О. Лісович. - С.23-25 Іщенко, І. Іван Франко "Лисичка та Журавель" : (урок літературного читання у 2 класі) / І. Іщенко. - С.26-28 Кацубо, Я. "Що я знаю про Батьківщину?" : (відкрите заняття-аукціон з елементами гуманної педагогіки Шалви Олександровича Амонашвілі) / Я. Кацубо. - С.28-30 Мудрик, С. Краєзнавча вікторина "Що? Де? Коли?" : (виховний захід для учнів 3 - 4 класів) / С. Мудрик. - С.30-33 Баран, Г. Розмноження квіткових та кімнатних рослин різними способами : (експериментально-дослідницька робота з природознавства) / Г. Баран. - С.33-36 Заєць, В. Соняшник у золотім брилі : (урок образотворчого мистецтва в 3 класі) / В. Заєць. - С.36-38 Сердюк, О. Методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів / О. Сердюк. - С.38-42. - Л-ра в кінці ст. Хорошковська, О. Планування уроків українського читання у 4 класі шкіл з угорською мовою навчання / О. Хорошковська. - С.43 Лісовець, О. Школа - наш другий дім : (перший урок в 1 класі) / О. Лісовець. - С.44-45 Лахманюк, Т. В. Моя рідна школа : (перший урок для першокласників) / Т. В. Лахманюк. - С.46-47 Геврик, Г. Перший урок в 2016/17 навчальному році до 25-річчя незалежності України, 2 клас / Г. Геврик. - С.48-50 Осколок, Л. Позашкільний клуб "Маленький інтелектуал" : (авторська програма адаптації дошкільнят до навчання у школі) / Л. Осколок, Г. Шуставецька. - С.51-54 Луковка, Л. М. Фізичне покарання неприпустиме : (батьківські збори) / Л. М. Луковка. - С.55-56. - Л-ра в кінці ст. Скробова, О. Чарівна краса вишиванки / О. Скробова. - С.57 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ілляшенко, Т. Гіперактивний розлад [] : (єдиний вихід - індивідуальна форма навчання) / Т. Ілляшенко> // Початкова школа. - 2016. - N 8. - С. 6-9. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Психічні розлади Кл.слова (ненормовані): гіперактивність -- гиперактивность Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |