К56 Коваль, Ніна Степанівна. Природознавство в 4 класі чотирирічної початкової школи [] : посібник для вчителя / Н. С. Коваль, Л. К. Нарочна, Т. М. Байбара. - Київ : Рад. шк., 1989. - 110, [2] с. : табл. - (Бібліотека вчителя початкових класів). - ISBN 5-330-00686-4 : 0.20 р.
Рубрики: Природознавство--Методика навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Україна--Навчальні видання для середньої школи Кл.слова (ненормовані): природа -- природа -- охорона природи -- охрана природы -- земна поверхня -- земная поверхность -- географічна карта -- географическая карта -- масштаб -- глобус -- проведення уроків -- проведение уроков Анотація: В посібнику викладено основні вимоги до вивчення природознавства в 4 класі чотирирічної початкової школи відповідно до програми та підручника "Природознавство", 4 клас (авт. Коваль Н. С., Нарочна Л. К.), розглядаються структура і методика проведення уроків, організації самостійної роботи і спостережень в природі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Нарочна, Лідія Кирилівна; Байбара, Тетяна Миколаївна Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Б18 Байбара, Тетяна Миколаївна. Методика навчання природознавства в початкових класах [] : навч. посібник / Т. М. Байбара ; [худож. оформ. Сергія Чуєва] ; Міжнарод. фонд "Відродження". - К. : Веселка, 1998. - 334 с. : іл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Л-ра: с. 325-330. - ISBN 966-01-0082-5 : 20.04 грн
Рубрики: Природознавство --Методика викладання--Навчальні видання Початкова школа--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): навчання природознавства -- обучение естествознания -- засоби наочності -- средства наглядности -- методи навчання природознавства -- методы обучения естествознания -- загальнодидактичні методи навчання -- общедидактические методы обучения -- методи проблемного навчання -- методы проблемного обучения -- предментные уроки -- предметні уроки -- урок-екскурсія -- урок-экскурсия -- позакласна робота з природознавства -- внеклассная работа по естествознанию Анотація: У посібнику інтегрується психолого-педагогічний зміст, на основі якого побудовано методичну систему управління цілісним процесом навчання природознавства у початковій школі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чуєв, Сергій Іванович \худож.\; Міжнародний фонд "Відродження." Примірників всього: 6 ЧЗ (2), ФОНД (3), АБ (1) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (3), АБ (1) |