Г94 Гуманістичні універсалії освітнього простору: можливості самореалізації особистості [] : матеріали Всеукраїнської конференції 28-29 вересня 2007 року / За ред. Г. О. Балла, Н. А. Бастун. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2007. - 247 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-966-8456-96-1 : 010.00 грн
Рубрики: Педагогічна психологія--Збірники Особистість--Самореалізація--Збірники Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- педагогічна взаємодія -- педагогическое взаимодействие -- професійна свідомість -- профессиональное сознание -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- гуманізація суспільних відносин -- гуманизация общественных отношений -- вищі психічні функції -- высшие психические функции -- психологічна культура викладача -- психологическая культура преподавателя -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- особистісна зрілість -- личностная зрелость -- самоидентификация -- самоідентифікація -- рольові ігри -- ролевые игры -- социальный интеллект -- соціальний інтелект Анотація: Проблеми сьогоднішнього освітнього процесу, можливості самовдосконалення учнів, перспективи гуманізації освітнього простору України. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Балл, Г.О. \ред.\; Бастун, Н.А. \ред.\ Примірників всього: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
> Шифр: ppts/2010/2 Журнал 2010р. N 2 Семенов, И. Н. Развитие творческой личности С. Л. Рубинштейна и периодизация его профессиональной деятельности (К 120-летию со дня рождения) / И. Н. Семенов. - С.1-8. - Лит. в конце ст. Чорнобровкіна, В. А. Особистісна свобода людини як предмет психологічного дослідження / В. А. Чорнобровкіна. - С.8-19. - Л-ра в кінці ст. Барданова, Е. В. Что думают преступники о своих жертвах? / Е. В. Барданова. - С.19-25. - Лит. в конце ст. Бедлінський, О. І. Гра "креативність" як засіб розвитку творчого мислення і сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) / О. І. Бедлінський. - С.26-32. - Л-ра в кінці ст. Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.32-38. - Лит. в конце ст. Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.38-43 Галкович, І. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1-4 класів / І. В. Галкович. - С.43-47 Єсип, М. З. Апробація методики "Людина- Бог" :типологія переживань" (ЛБТП) / М. З. Єсип. - С.47-56. - Л-ра в кінці ст. Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.56-63 Дроздов, О. Ю. Суіцидальна поведінка як вид аутоагресіі / О. Ю. Дроздов. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст. Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун, С. О. Лукомська. - С.67-72 Наумчик, Н. В. Проблемы и перспективы развития психологической компетентности студентов технического вуза / Н. В. Наумчик. - С.73-74. - Лит. в конце ст. Ващук, М. С. Рівні прояву трансгенераційних феноменів / М. С. Ващук. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/3 Журнал 2010р. N 3 Семенов, И. Н. Формирование интеллектуально-рефлексивной конкурентоспособности одаренных учащихся как компонента их человеческого капитала / И. Н. Семенов. - С.1-6. - Лит. в конце ст. Мешко, Г. М. Професійне здоров'я очима вчителів сучасноі школи / Г. М. Мешко. - С.6-11. - Л-ра в кінці ст. Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун. - С.11-27. - Л-ра в кінці ст. Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.27-32 : табл. Крикливенко, О. і. Розвиток творчих здібностей молодших школярів. Програма факультативу з математики орієнтовні плани занять (1-3 класи) / О. і. Крикливенко. - С.32-40 Стемківська, Я. Є. Розвиток творчоі особистості. Спеціалізований курс для учнів 5-11 класів / Я. Є. Стемківська. - С.40-53. - Л-ра в кінці ст. Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.53-67 : рис. Петухова, І. О. Внесок українських педагогів в розвиток методу тестів в 20-30 рр. ХХ ст. / І. О. Петухова. - С.67-75. - Л-ра в кінці ст. Барданова, Е. В. Некоторые аспекты исторического развития и актуальные проблемы современной виктимологии / Е. В. Барданова. - С.75-80. - Лит. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/12 Журнал 2010р. N 12 Максименко, С. Д. От психологического обеспечения к психологическому сопровождению / С. Д. Максименко, Г. В. ЛожкинА. Б. Колосов. - С.1-10. - Лит. в конце ст. Завгородня, О. В. Особистість: шляхи досягнення зрілості / О. В. Завгородня. - С.11-17. - Л-ра в кінці ст. Скороходько, К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання / К. В. Скороходько. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст. Лушин, П. В. Толерирование неопределённости как способ экологического управления / П. В. Лушин. - С.20-23. - Лит. в конце ст. Лишин, О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах / О. В. Лишин. - С.23-29 Губенко, О. В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім'ї та мають затримки розумової діяльності / О. В. Губенко. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.34-38 Люсин, Д. В. Опросник на эмоциональный интеллект ЭМИН: новые психометрические данные / Д. В. Люсин. - С.39-48. - Лит. в конце ст. Калинина, Н. В. Тренинг жизнестойкости для подростков / Н. В. Калинина. - С.48-54. - Лит. в конце ст. Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.54-63. - Л-ра в кінці ст. Андреева, И. Н. Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности / И. Н. Андреева. - С.63-67. - Лит. в конце ст. Болтівець, С. І. Ефективне застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах (Методичні рекомендації) / С. І. Болтівець. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Балл, Г. О. Засади запровадження здорового способу життя української молоді (Психогігієнічний аспект) / Г. О. Балл [та ін.]. - С.70-74. - Л-ра в кінці ст. Інші автори: Бастун Н. А., Завгородня О. В., Зливков В. Л., Копилов С. О., Чуйко О. В. Гуменюк, Г. В. Психогігієнічне виховання молоді у медичних закладах (Методичні рекомендації) / Г. В. Гуменюк. - С.74-77. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями [] / Н. А. Бастун, С. О. Лукомська> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 2. - С. 67-72 Рубрики: Дитяча психологія Діти з розумовими вадами Патологія--Опорно- руховий апарат Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Лукомська, С. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями [] / Н. А. Бастун> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 3. - С. 11-27. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Діти з фізичними вадами--Соціальна робота--Україна, 2010 Кл.слова (ненормовані): діти-інваліди -- дети-инвалиды -- зір -- зрение Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
> Шифр: obdy/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Сторожук, Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку в рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту / Г. С. Сторожук, Н. Л. КриваА. П. Рясенчук. - С.2-9 Гісь, О. М. Від репродуктивного до продуктивного мислення : розробка курсу зрозвитку продуктивного мислення дітей молодшого шкільного віку / О. М. Гісь. - С.10-20 Брайон, М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике / М. Брайон. - С.21-27 Онищенко, В. В. Цікаві завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів : для 4-го класу / В. В. Онищенко. - С.28-31 Саченко, Л. Учимся общаться : игры для развития навыков общения у детей старшего дошкольного возраста / Л. Саченко. - С.32-36 Бастун, Н. А. Як допомогти слабовстигаючому першокласнику / Н. А. Бастун. - С.37-42 Біла, І. М. Ранній розвиток як передумова становлення здібностей : приклад виховної концепції Японії / І. М. Біла. - С.43-51. - Л-ра в кінці ст. Онуфрієнко, Л. О. Як сім'я впливає на становлення особистості дитини / Л. О. Онуфрієнко. - С.52-55 Непростые преобразования : задания для детей 9 - 12 лет. - С.56-61 Маляр, Н. П. Гра-вікторина "Що? Де? Коли?" : для середнього шкільного віку / Н. П. Маляр. - С.62-65 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Засади запровадження здорового способу життя української молоді (Психогігієнічний аспект) [] / Г. О. Балл [и др.]> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 12. - С. 70-74. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Психологія здоров'я--Формування здорового способу життя серед молоді Психологічне здоров'я молоді Кл.слова (ненормовані): здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- молодь -- молодёжь -- підлітки -- подростки -- стресогенність -- стрессогенность -- психологічне здоров'я -- психологическое здоровье Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Балл, Г. О.; Бастун, Н. А.; Завгородня, О. В.; Зливков В. Л., Копилов С. О., Чуйко О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: obdy/2012/5 Журнал 2012р. N 5 Чачанідзе, Н. Г. Знайомтесь - школа творчості! : система роботи з обдарованими учнями педагогічного колективу ЗОШ № 8 м. Краматорська / Н. Г. Чачанідзе, І. О. Григор'єва. - С.3-9 Решетняк, В. А. Развитие творческого потенциала учащихся общеобразовательной школы / В. А. Решетняк. - С.9-14 Семешко, Л. В. Орієнтири освітньо-виховної роботи з обдарованими дітьми ЗОШ № 35 м. Краматорська / Л. В. Семешко. - С.15-18 Иванилова, Н. Н. Развитие творческой одарённости ребенка через театрализованную деятельность / Н. Н. Иванилова, И. Е. Щербачева. - С.18-23 Поспєлова, О. Б. Про розвиток та виховання старших дошкільників на заняттях з пріоритетом логіко-математичних завдань / О. Б. Поспєлова. - С.23-30 Афоніна, В. О. Розвиток творчих здібностей дошкільників через український фольклор засобами гурткової роботи / В. О. Афоніна. - С.31-35. - Л-ра в кінці ст. Сезько, Т. А. Поступ до креативності / Т. А. Сезько. - С.36-38 Бастун, Н. А. Як допомогти слабовстигаючому першокласнику / Н. А. Бастун. - С.39-45 Рябченко, В. В. Відкриття обдарованості власної дитини / В. В. Рябченко. - С.46-48 Великолуцька, О. Д. Нетрадиційні методики зображувальної діяльності : майстер-клас для батьків / О. Д. Великолуцька. - С.48-53 Малюнки-задачі : для молодшого шкільного віку. - С.54-57 Словоплетения. - С.57-62 Развиваем нестандартное мышление : задачи на слом стереотипов для среднего школьного возраста. - С.63-65 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2012/6 Журнал 2012р. N 6 Сторожук, Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку у рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту / Г. С. Сторожук, Н. Л. КриваА. П. Рясенчук. - С.2-8 Пилипенко, Г. А. Развитие творческих способностей литературно одарённых детей / Г. А. Пилипенко. - С.8-15 Губенко, А. В. Использование приёмов переструктурирования и аналогизирования на уроках физики в средней школе с целью развития творческих способностей школьников / А. В. Губенко. - С.16-27. - Л-ра в кінці ст. Богатырь, Л. Д. Развитие интеллектуального потенциала одарённых детей в начальной школе / Л. Д. Богатырь. - С.28-32 Ніконова, Д. В. Психологічний тренінг "Я та інші" : формування компетенцій міжособистісного спілкування у підлітків / Д. В. Ніконова, О. С. Сьомик. - С.33-40 Бастун, Н. А. Як допомогти слабовстигаючому першокласнику / Н. А. Бастун. - С.41-46 Смаль, Г. І. Сценарій конкурсу акторської майстерності / Г. І. Смаль. - С.47-48 Мюллер, С. Игры в память / С. Мюллер. - С.49-56 Розвивальні завдання для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.57-65 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бастун, Н. А. Як допомогти слабовстигаючому першокласнику [] / Н. А. Бастун> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 4. - С. 37-42 Рубрики: Навчання--Початкова школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бастун, Н. А. Як допомогти слабовстигаючому першокласнику [] / Н. А. Бастун> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 5. - С. 39-45 Рубрики: Початкова школа--Процес навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бастун, Н. А. Як допомогти слабовстигаючому першокласнику [] / Н. А. Бастун> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 6. - С. 41-46 Рубрики: Початкова школа--Процес навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |