> Шифр: rish/2012/1/2 Журнал 2012р. N 1/2 Андрущенко, В. Проблема входження української університетської освіти в європейський освітній простір / В. Андрущенко, І. Гамерська. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Духовні цінності як надбання особистості / І. Бех. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. Топузов, О. Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу / О. Топузов. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Стрілець, С. Стандарти фахової підготовки у системі вищої освіти України: напрями вдосконелення / С. Стрілець. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст. Абсалямова, Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації / Я. Абсалямова. - С.23-26. - Л-ра в кінці ст. Флегонтова, Н. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова. - С.27-32. - Л-ра в кінці ст. Шахрай, В. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання / В. Шахрай. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст. Турчин, Т. Інформаційно-комп'ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст. Бережна, Т. Створення здорового середовища навчального закладу як шлях збереження і зміцнення здоров'я учнів / Т. Бережна. - С.44-47. - Л-ра в кінці ст. Ананьєва, Н. Формування освітнього простору полілінгвістичної гімназії / Н. Ананьєва. - С.48-55. - Л-ра в кінці ст. Цимбал-Слатвінська, С. Відображення досягнень педагогічної науки в часописі "Советская педагогика" (1937-1991 роки) / С. Цимбал-Слатвінська. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст. Куліш, Т. Теоретичні засади українського дошкілля в творчій спадщині Наталії Лубенець / Т. Куліш. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст. Веремюк, Л. Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая / Л. Веремюк. - С.66-70. - Л-ра в кінці ст. Дубова, Л. Іван Олексійович Сікорський - видатний діяч української педагогіки, психології та медицини / Л. Дубова. - С.75-77. - Л-ра в кінці ст. Кух, Л. Нові кроки в розвитку екологічної освіти в Україні / Л. Кух. - С.78 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Бережна, Т. Створення здорового середовища навчального закладу як шлях збереження і зміцнення здоров'я учнів [] / Т. Бережна> // Рідна шк. - 2012. - N 1/2. - С. 44-47. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Охорона здоров'я--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2012/8/9 Журнал 2012р. N 8/9 Бех, І. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Л-ра в кінці ст. Радул, В. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Мухін, М. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Л-ра в кінці ст. Бондарь, В. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондарь, В. СиньовВ. Тищенко. - С.20-27. - Л-ра в кінці ст. Мариновська, О. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст. Абсалямова, Я. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Доброскок, І. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст. Мисовська, Г. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст. Онаць, О. Взаємозв'язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Л-ра в кінці ст. Юник, Д. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструменталь-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Турчин, Т. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, С. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров'ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63 Стрілецька, Н. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Л-ра в кінці ст. Олексін, Ю. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30 - 70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Л-ра в кінці ст. Нос, Л. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Кириленко, С. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров'ю" у 2012 році [] / С. Кириленко, Т. Бережна> // Рідна шк. - 2012. - N 8/9. - С. 61-63 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Охорона здоров'я--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бережна, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ivsu/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Пуховець, Д. Проведення ІІ міжнародної учнівської олімпіади з античної історії в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка / Д. Пуховець, О. Кукоба. - С.3-9 Степаненко, О. Урок на тему "Подорож у козацькі часи" : історія України, вступ до історії, 5 клас / О. Степаненко. - С.10-12 Коваль, І. Урок на тему "Київська Русь наприкінці X - у першій половині XI ст." : історія України, 7 клас / І. Коваль. - С.13-18 Коваль, О. Урок на тему "Гетьман І. Виговський, його зовнішня та внутрішня політика" : історія України, 8 клас / О. Коваль, І. КовальС. Потеряйко. - С.19-21 Іванова, Л. Матеріали для вивчення пам'яток архітектури та образотворчого мистецтва на уроках історії України у 7 - 10 класах / Л. Іванова. - С.22-25 Бережна, Т. Образне сприйняття інформації на уроках історії / Т. Бережна. - С.26-30 Шульга, А. Інноваційні технології навчання як засіб розвитку духовності школярів / А. Шульга. - С.30-31. - Л-ра в кінці ст. Зубалій, М. Судна військового флоту Київської Русі / М. Зубалій. - С.32-34. - Л-ра в кінці ст. Мироненко, Т. Водогрійні прилади самоварних закладів Російської імперії в побуті українських міщан / Т. Мироненко. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст. Кравчук, Н. Історія заселення Підляшшя та його етнографічно-історичні межі / Н. Кравчук. - С.38-42 Ачкіназі, Б. "Освічений абсолютизм" у Португалії XVIII ст. і діяльність Себастьяна Жозе Помбала / Б. Ачкіназі. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бережна, Т. Образне сприйняття інформації на уроках історії [] / Т. Бережна> // Історія в школах України. - 2014. - N 1. - С. 26-30 Рубрики: Історія--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2014/4/5 Журнал 2014р. N 4/5 До інноваційної освіти: контекст модернізації НАПН України : доповідь президента НАПН України Василя Кременя. - С.3-6 Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні : виступ міністра освіти і науки України Сергія Квіта. - С.6 Стабільність держави багато в чому залежить від освіти : виступ голови Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Лілії Гриневич. - С.7 Основу системи національно-патріотичного виховання має становити ідея української державності : виступ доктора педагогічних наук, академіка НАПН України, ректора Луганського національного університету імені Тараса Шевченка Віталія Курила. - С.8-9 Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора Інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова. - С.10-11 Савченко, О. Упровадження компетентнісного підходу в початову освіту: здобутки і нерозв'язані проблеми / О. Савченко. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст. Красняков, Є. Державна політика у сфері позашкільної освіти: сучасний стан та перспективи вдосконалення / Є. Красняков. - С.17-20. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст. Радул, В. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Сидоркін, Є. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп'ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Мариновська, О. Інтегроване навчання: технологічний аспект / О. Мариновська. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст. Митник, О. Розвиток суб'єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, К. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст. Кіян, О. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст. Сидоркін, Є. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп'ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Бережна, Т. Педагогічні технології здоров'язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст. Войцях, Т. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях. - С.62-67. - Л-ра в кінці ст. Головко, М. Видатні постаті вітчизняної дидактики : до 90-річчя від дня народження професора Олександра Івановича Бугайова / М. Головко. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України (40 - 80-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.72-76. - Л-ра в кінці ст. Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації : бібліографічний список. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Бережна, Т. Педагогічні технології здоров'язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі [] / Т. Бережна> // Рідна шк. - 2014. - N 4/5. - С. 57-61. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Валеологічне виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2015/9/10 Журнал 2015р. N 9/10 Письменний, В. Експериментальна модель "Школа культури здоров'я - Школа майбутнього в контексті європейської інтеграції України": зміст і напрями реалізації / В. Письменний. - С.3-10. - Л-ра в кінці ст. Завалевський, Ю. Готовність учителя до формування здоров'язбережувального навчального закладу: сутність і структура / Ю. Завалевський, Т. Бережна. - С.11-16. - Л-ра в кінці ст. Лозенко, О. Завдання органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо руху Шкіл сприяння здоров'ю / О. Лозенко. - С.17-18 Сафронова, Л. Мережа Шкіл сприяння здоров'ю м. Дніпропетровська: зміст діяльності і стратегічні напрями розвитку / Л. Сафронова. - С.19-20 Куций, А. Філософсько-праксеологічні аспекти розвитку освітнього середовища Школи культури здоров'я / А. Куций. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст. Стойко, К. Комплексна програма засобів оздоровлення та формування висококультурної особистості: особливості впровадження / К. Стойко. - С.27-32. - Л-ра в кінці ст. Кирилюк, В. Діяльність мережі євроклубів як механізму інтеграції до європейського освітнього простору / В. Кирилюк. - С.33-37 Горожанкіна, О. Організація науково-методичної роботи в експериментальному загальноосвітньому навчальному закладі "Школа культури здоров'я - Школа майбутнього" / О. Горожанкіна. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст. Алмазова, О. Науково-педагогічний проект "Інтелект України": основні завдання і результативність упровадження в освітньому процесі підготовчого відділення / О. Алмазова. - С.42-44. - Л-ра в кінці ст. Дуда, В. Формування готовності молодших школярів до продуктивної діяльності в середній і старшій ланках гімназії / В. Дуда. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст. Горяїнова, Г. Програма "Я здоровий" у створенні здоров'язбережувального середовища для дошкільнят / Г. Горяїнова. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Горбатенко, В. Навчання фізики на основі методів модульно-розвивальної системи А. В. Фурмана / В. Горбатенко. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст. Чохелі, І. Метод проектів як дієвий здоров'язбережувальний засіб формування активної творчої особистості на основі сценічного самовираження / І. Чохелі. - С.59-63. - Л-ра в кінці ст. Меєрович, О. Інтерактивні технології на заняттях з інтегрованих предметів (українська словесність: українська мова, українська література, риторика) в 11-му гуманітарному профільному класі / О. Меєрович. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст. Дубініна, Н. Інноваційні технології навчання на заняттях з біології / Н. Дубініна. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст. Ярмоленко, Т. Навчання для інформаційної доби: сучасні інноваційні технології в урочний та позаурочний час / Т. Ярмоленко. - С.73-76 Мединський, О. Рольова гра як активний метод навчання французької мови у школі / О. Мединський. - С.77-79. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Завалевський, Ю. Готовність учителя до формування здоров'язбережувального навчального закладу: сутність і структура [] / Ю. Завалевський, Т. Бережна> // Рідна шк. - 2015. - N 9/10. - С. 11-16. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Валеологічне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бережна, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Радул, В. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях : (друга половина ХХ століття) / В. Радул. - С.3-10. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв'язання / В. Редько. - С.11-13 Ничкало, С. Естетичне виховання школярів у контексті викликів сучасності / С. Ничкало. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст. Мартиненко, С. Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір / С. Мартиненко. - С.19-24. - Л-ра в кінці ст. Кравчук, О. Феномен педагогічного новаторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань / О. Кравчук. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст. Гусак, Л. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови / Л. Гусак, З. ЛещенкоО. Чухнова. - С.31-36. - Л-ра в кінці ст. Бережна, Т. Моделювання здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього закладу: обгрунтування структури і критеріїв / Т. Бережна. - С.37-42. - Л-ра в кінці ст. Костюк, В. Кейс-технології у підготовці судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування: сутність і шляхи реалізації / В. Костюк. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Кузьмич, В. Гуманізація освіти як чинник формування гуманного ставлення до людей похилого віку / В. Кузьмич. - С.48-51. - Л-ра в кінці ст. Дем'яненко, Н. "Громадівський соціалізм" М. П. Драгоманова: еволюція поглядів, концептуалізація ідей / Н. Дем'яненко. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Березівська, Л. Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу Української революції: за матеріалами журналу "Вільна українська школа" (1917 - 1920) / Л. Березівська. - С.57-62. - Л-ра в кінці ст. Антипін, Є. Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського / Є. Антипін. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст. Окольнича, Т. Українські етнографічні дослідження народної педагогіки східних слов'ян : (ХІХ - початок ХХ ст.) / Т. Окольнича. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст. Пугач, А. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25-річчя від часу заснування / А. Пугач. - С.72-74 Ткаченко, Л. Ідеї В. Сухомлинського - революційний етап у розвитку вітчизняної педагогічної думки / Л. Ткаченко. - С.75-78 Погрібна, Н. Тьюторські технології як чинник модернізації сучасної освіти / Н. Погрібна. - С.78-79 Мануйленко, А. Сільська школа України: сучасний контекст : з досвіду роботи Золотоношківської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області / А. Мануйленко. - С.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Бережна, Т. Моделювання здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього закладу: обгрунтування структури і критеріїв [] / Т. Бережна> // Рідна шк. - 2016. - N 1. - С. 37-42. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Валеологічне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2017/9/10 Журнал 2017р. N 9/10 Кремень, В. Філософія і мислення / В. Кремень. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст. Андрущенко, В. Феноменологія освіти (духовна сутність освіти) / В. Андрущенко. - С.10-16. - Бібліогр. в кінці ст. Огнев'юк, В. "Аватари" поступу / В. Огнев'юк. - С.17-24. - Бібліогр. в кінці ст. Бех, І. Зростаюча особистість у просторі духовності / І. Бех. - С.25-29. - Бібліогр. в кінці ст. Ніколаєнко, С. Виховання студентської молоді в контексті викликів сучасності / С. Ніколаєнко. - С.30-33. - Бібліогр. в кінці ст. Курило, В. Актуальні проблеми шкільної освіти в умовах гібридної війни на Донбасі / В. Курило, О. Караман. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст. Коцур, В. Шевченкові уроки патріотизму й людяності : (до 170-річчя від початку Кобзаревого невільництва 1847 - 1857 років) / В. Коцур. - С.40-43 Савченко, О. Аксіологічні симсли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей / О. Савченко. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст. Ничкало, Н. Педагогіка серця і добра Івана Зязюна / Н. Ничкало. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст. Дем'яненко, Н. Парадигмальний вимір розвитку вищої школи в Україні : (ХІХ - початок ХХІ ст.) / Н. Дем'яненко. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст. Пугач, А. Журнал "Шлях освіти" в контексті міжнародних зв'язків українських педагогів (1920-ті рр.) / А. Пугач. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст. Биковська, О. Освіта як система. Тріада "Людина - Освіта - Держава" / О. Биковська. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст. Завалевський, Ю. Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі / Ю. Завалевський, О. Мариновська. - С.79-84. - Бібліогр. в кінці ст. Отич, О. Професійний саморозвиток учителів спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладів естетичного профілю під час дослідно-експериментальної роботи / О. Отич, Я. Овсієнко. - С.85-89. - Бібліогр. в кінці ст. Патрикєєва, О. Упровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах: методичний аспект / О. Патрикєєва [та ін.]. - С.90-95 Інші автори: Василашко І., Лозова О., Горбенко С. Бережна, Т. Формування здоров'язбережувального освітнього середовища: обгрунтування стратегії / Т. Бережна, Н. Карпенко. - С.96-99. - Бібліогр. в кінці ст. Мельник, С. Школа інтелектуального розвитку та громадянського становлення в аспекті всеукраїнського педагогічного експерименту / С. Мельник. - С.100-104. - Бібліогр. в кінці ст. Вербицький, В. Розвиток натуралістичного інтелекту дітей в умовах позашкільного навчального закладу / В. Вербицький. - С.105-108. - Бібліогр. в кінці ст. Центр освіти, культури та інновацій на Поділлі. Вінницькому державному педагогічному університету імені Михайла Коцюбинського - 105!. - С.109-110 Пугач, А. Новий етап українсько-польської наукової співпраці: освіта для майбутнього / А. Пугач. - С.111-112 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Бережна, Т. Формування здоров'язбережувального освітнього середовища: обгрунтування стратегії [] / Т. Бережна, Н. Карпенко> // Рідна шк. - 2017. - N 9/10. - С. 96-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Валеологічне виховання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Карпенко, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2018/5/8 Журнал 2018р. N 5/8 Мельник, О. Електронний підручник: досвід упровадження в Україні та за кордоном / О. Мельник, В. Косик. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст. Заєць, С. Контекстний моніторинг освітньої реформи / С. Заєць. - С.10-18. - Бібліогр. в кінці ст. Клокар, Н. Автономія опорної школи і механізми її забезпечення / Н. Клокар, Г. НауменкоЛ. Гунько. - С.19-24. - Бібліогр. в кінці ст. Бережна, Т. Організація Шкіл здоров'я в Україні: міжнародний досвід та вітчизняна практика / Т. Бережна, О. ЄжоваА. Бєсєдіна. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст. Наконечна, Г. Нормативні засади проектування розвивального предметного середовища навчальних кабінетів початкової школи / Г. Наконечна, О. НизковськаО. Ночвінова. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст. Гриньова, М. Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / М. Гриньова, Т. Калініченко. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст. Пятничук, Г. Дуальна система навчання: досвід Німеччини та особливості впровадження в Україні / Г. Пятничук. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст. Сідоров, В. Формування середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів у процесі кроскультурної підготовки / В. Сідоров. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст. Кушковські, Є. Системність у польсько-українській науковій співпраці / Є. Кушковські, Н. Ничкало. - С.54-57 Філончук, З. Музейна STEM-педагогіка в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи / З. Філончук. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст. Кузьменко, О. Інтеграція фізики і дисциплін професійної підготовки у контексті розвитку STEM-освіти / О. Кузьменко. - С.69-72. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бережна, Т. Організація Шкіл здоров'я в Україні: міжнародний досвід та вітчизняна практика [] / Т. Бережна, О. Єжова, А. Бєсєдіна> // Рідна шк. - 2018. - N 5/8. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Валеологічне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Єжова, О.; Бєсєдіна, А. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Е45 Екологічна безпека та сталий розвиток [] : інтегровані проекти : [навч.-метод. посіб. / О. Г. Афоніна та ін. ; уклад. З. В. Філончук]. - Харків : Основа, 2018. - 159, [1] с. : табл. - (Ключові компетентності. Наскрізні лінії). - Авт. вказано на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-617-00-3376-5 : 50.00 грн
Рубрики: Екологічна безпека--Інтегровані уроки--Загальноосвітні школи--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): екологічна безпека -- екологічна компетентність -- проектна технологія навчання -- сучасна шкільна освіта -- компетентнісний потенціал предметів -- інтегровані уроки -- проекти екологічного спрямування -- вода -- грунти -- природоохоронна діяльність -- прес-конференції -- круглі столи -- екологічні листівки Анотація: Розкрито особливості та можливості проектної технології у вивченні наскрізної змістовної лінії "Екологічна безпека та сталий розвиток", формуванні екологічної компетентності учнів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Афоніна, О. Г.; Бєглєцова, І. М.; Бережна, Т. В.; Ваховська, І. Й.; Філончук, З. В. \уклад.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
100 тем з німецької усної [Text] : учбове вид. / упоряд.: О. Подольська, Т. Бережна, Т. Молчан. - Донецьк : БАО, 2001. - 190, [2] с. - Текст: нім., рос. - ISBN 966-548-074-Х : 4.40 грн Рубрики: Німецька мова--Розмовний стиль--Навчальні видання для середньої школи Кл.слова (ненормовані): німецька мова -- підготовка до вступу -- німецька філологія -- усні теми -- лексичні теми Анотація: Посібник містить різноманітні і змістовні теми з німецької мови.Тексти підібрані і систематизовані за тематикою згідно з вимогами сучасної програми загальноосвітньої школи. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Подольська, О. \упоряд.\; Бережна, Т. \упоряд.\; Молчан, Т. \упоряд.\ Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |