Д38 Детская психоневрология [] / Л. А. Булахова [и др.] ; под ред. Л. А. Булаховой. - К. : Здоров'я, 2001. - 496 с. : табл. - Предм. указ.: с. 476-491. - ISBN 5-311-012188 : 23.40 грн, 76.80 грн
Рубрики: Дитяча неврологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): гидроцефалия -- гідроцефалія -- опухоли мозга -- пухлини мозку -- неврозы -- неврози Анотація: Основные современные сведения в области общей и частной психиатрии и неврологии детского возраста. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Булахова, Л.А.; Саган, О.М.; Зинченко, О.М.; Кузнецов, И.В.; Подкорытов, В.С.; Булаховой, Л.А. \ред.\ Примірників всього: 3 ФОНД (2), ВСМЛ (1) Свободны: ФОНД (2), ВСМЛ (1) |
> Шифр: rish/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Гавриш, І. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8 Бех, І. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12 Ткачова, Н. Аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст. Клочко, А. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. Коваленко, О. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Л-ра в кінці ст. Гонтаровська, Н. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Коваленко, О. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Л-ра в кінці ст. Пугач, А. "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" / А. Пугач. - С.39-41 Євдокимов, В. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Сафронова, Л. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей / Л. Сафронова. - С.47 Дорожко, М. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Л-ра в кінці ст. Доценко, С. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Л-ра в кінці ст. Хайрулліна, В. Шляхи реалізації міжпредметних зв'язків на уроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайрулліна. - С.60-68. - Л-ра в кінці ст. Бачинська, Є. Підготовка вчителів до роботи в 1 - 4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А. Седеревічене. - С.69-74. - Л-ра в кінці ст. Макєєв, С. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ПЧЗ (1) Вільні: ФП (1), ПЧЗ (1) |
Доценко, С. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи [] / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко> // Рідна шк. - 2013. - N 10. - С. 54-59. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Булахова, Л.; Дорожко, Т. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ПЧЗ (1) Вільні: ФП (1), ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2018/5 Журнал 2018р. N 5 Бондарчук, І. Гіперактивна дитина в школі: особливості поведінки, виховання та навчання / І. Бондарчук. - С.1-4. - Бібліогр. в кінці ст. Онищенко, О. Урок мужності / О. Онищенко, І. НазарчукС. Зеленська. - С.5-7 Каракоз, С. Іван Зязюн (1938 - 2014) / С. Каракоз. - С.8-11 Логачевська, С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / С. Логачевська, О. Іщенко. - С.12-14. - Бібліогр. в кінці ст. Дубовик, С. Культура професійного діалогічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / С. Дубовик. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст. Плигань, О. Творчі завдання на уроках української мови / О. Плигань, О. Колісник. - С.19-20 Крижанівська, М. Урок літературного читання у 1 класі / М. Крижанівська. - С.20-22 Рак, Л. Інтегрований урок з математики та природознавства у 2 класі / Л. Рак. - С.22-25 Радченко, В. Урок-квест з математики "Як козаки скарби шукали", 3 клас (НПП "Росток") / В. Радченко. - С.25-26 Черешнюк, І. Математичний веб-квест / І. Черешнюк. - С.27-28. - Бібліогр. в кінці ст. Шурман, М. Математичні кросворди як засіб підвищення мотивації до навчання / М. Шурман. - С.28-29 Жуганова, О. Інтегрований урок у 4 класі : (природознавство, музичне мистецтво, економічне виховання) / О. Жуганова. - С.30-33 Гетьман, В. Презентація проекту "Вічний дарунок - хустина квітчаста" / В. Гетьман. - С.34-35. - Бібліогр. в кінці ст. Лопатюк, Н. Людина починається з добра : (година спілкування у 3 класі) / Н. Лопатюк. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Одесюк, А. Урок української мови у 4 класі / А. Одесюк. - С.39-40. - Бібліогр. в кінці ст. Довгаль, Т. Урок-казка з математики у 1 класі / Т. Довгаль. - С.40-41 Юхимович, Л. Урок трудового навчання у 2 класі / Л. Юхимович. - С.42-43 Охрімчук, Р. Життя американських ровесників : (інтерв'ю з дітьми однієї із початкових шкіл США) / Р. Охрімчук. - С.44-45 Рашковська, І. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / І. Рашковська. - С.46-48. - Бібліогр. в кінці ст. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 3 класу закладів загальної середньої освіти / К. Балютіна. - С.49-51 Філіпінко, Л. Використання методу проектів з метою формування екологічної компетентності у молодших школярів / Л. Філіпінко. - С.52 Авдусенко, Л. Взаємозв'язки уроків фізичної культури / Л. Авдусенко. - С.53-54 Булахова, Л. Особливості проведення "Ранкових зустрічей" / Л. Булахова, Г. Жук. - С.55-56 Наливкіна, Н. Педагогіка партнерства - запорука успіху спеціальної школи / Н. Наливкіна. - С.56-57. - Бібліогр. в кінці ст. Радченко, А. Свято до Дня матері / А. Радченко. - С.58-59 Ляшишина, Л. Мій перший найкращий зошит - мій перший успіх! : (авторська розробка виховного заходу) / Л. Ляшишина. - С.60-62 Гетьман, В. Вічний дарунок - хустина квітчаста / В. Гетьман. - С.63 Вільк, Г. Дитячі роки Тараса Шевченка / Г. Вільк. - С.64 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Булахова, Л. Особливості проведення "Ранкових зустрічей" [] / Л. Булахова, Г. Жук> // Початкова школа. - 2018. - N 5. - С. 55-56 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Позанавчальна виховна робота--Початкова школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Жук, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2019/7 Журнал 2019р. N 7 Якуніна, Т. Його нев'януча "Червона рута" : (до 70-ї річниці від дня народження Володимира Івасюка) / Т. Якуніна, М. Гаврилів. - С.4-6. - Бібліогр. в кінці ст. Федько, Я. Українська народна пісня, її культуротворчі та виховні особливості / Я. Федько. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст. Булахова, Л. Десять ключових компетентностей - основа формування успішного громадянина / Л. Булахова, Г. Жук. - С.12-14 Ілляшенко, Т. Чому діти агресивні? / Т. Ілляшенко. - С.15-18 Болтромюк, Д. Формування життєвих девізів особистості : практико-орієнтовне заняття / Д. Болтромюк. - С.19-20 Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Н. Кіщук. - С.21-23. - Бібліогр. в кінці ст. Вашуленко, М. Методичні рекомендації до роботи за новим підручником "Українська мова", 2 клас / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.24-28 Трофіленко, В. Робота над розвитком мовлення учнів - важлива складова комунікативної компетентності / В. Трофіленко. - С.28-30 Мокрій, Л. Математичний калейдоскоп : (виставка-ярмарок педагогічних ідей) / Л. Мокрій. - С.30-34 Немченко, Н. КВК "Знай, люби і бережи" / Н. Немченко. - С.34-36 Гриценко, О. Використання кубиків Лего на уроках курсу "Я досліджую світ" / О. Гриценко. - С.37-39. - Бібліогр. в кінці ст. Семенів, Н. Океани Землі : (дослідницько-пошуковий проект) / Н. Семенів. - С.40. - Бібліогр. в кінці ст. Поліщук, В. Формування життєвих компетенцій у молодшому шкільному віці / В. Поліщук, Т. Поліщук. - С.41-45 Коряченко, Л. Не знищуй своє майбутнє! : (урок-мозаїка за участі батьків) / Л. Коряченко. - С.46-49 Голибард, Є. Етика на шляху до мудрості / Є. Голибард. - С.50-51 Чумарна, М. Мова - не лише слова : мовний розвиток засобами гри / М. Чумарна. - С.52-53 Охрімчук, Р. Виховання дітей в американській сім'ї / Р. Охрімчук. - С.56-58 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Булахова, Л. Десять ключових компетентностей - основа формування успішного громадянина [] / Л. Булахова, Г. Жук> // Початкова школа. - 2019. - N 7. - С. 12-14 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Школярі молодшого віку--Методи навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Жук, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2019/8 Журнал 2019р. N 8 Онопрієнко, О. НУШ: методичні рекомендації щодо роботи за підручниками для 2 класу / О. Онопрієнко, О. Савченко, Н. Бібік. - С.1-6 Рондяк, Л. Мовленнєво-творчий тренінг як засіб формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів початкової школи / Л. Рондяк. - С.7-9. - Бібліогр. в кінці ст. Булахова, Л. Десять ключових компетентностей - основи формування успішного громадянина / Л. Булахова, Г. Жук. - С.10-13 Савченко, О. Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування / О. Савченко. - С.14-19 Вашуленко, М. Тематично-календарне планування з української мови, 2 клас / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.20-23 Заставська, Г. Урок роботи з дитячою книжкою, 1 клас / Г. Заставська. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст. Іваненко, О. Розвиток емоційного інтелекту на прикладі складання есе / О. Іваненко. - С.26-27 Шаповалова, Т. Ранкові зустрічі : тиждень 5 "Осіння мозаїка" / Т. Шаповалова. - С.28-32 Мокрій, Л. Математичний калейдоскоп / Л. Мокрій. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя рослин у довкіллі" / Т. Прошкуратова, А. Пархоменко. - С.38-42 Ляшишина, Л. Символи моєї Батьківщини / Л. Ляшишина. - С.43-45 Чорна, Н. Посилення національно-патріотичного виховання учнів на кращих традиціях та звичаях українського народу / Н. Чорна, Т. Григор'єва, Н. Лаврова. - С.46-52 Поліщук, В. Формування життєвих компетенцій у молодшому шкільному віці / В. Поліщук, Т. Поліщук. - С.53-57 Голибард, Є. Людина думкою збагачується / Є. Голибард. - С.58-59 Крат, Л. Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини : свято до Дня Незалежності України / Л. Крат. - С.60-62 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Булахова, Л. Десять ключових компетентностей - основи формування успішного громадянина [] / Л. Булахова, Г. Жук> // Початкова школа. - 2019. - N 8. - С. 10-13 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Математика --Методика викладання --Початкова школа Природознавство--Методика викладання--Початкова школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Жук, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |