Шифр: rish/2008/3/4
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 3/4
Зміст:
Липова, Л. Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст.
Буринська, Н. Задача як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.6 - 9. - Бібліогр. в кінці ст.
Величко, Л. Загальнокультурний контекст шкільної хімічної освіти / Л. Величко. - С.9 - 12. - Бібліогр. в кінці ст.
Лодатко, Є. Методологічні засади моделювання соціокультурних процесів / Є. Лодатко. - С.13 - 20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижиков, В. Професійне самовизначення випускників ВНЗ в умовах ринкової економіки / В. Рижиков. - С.20 - 21. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрябіна, Т. Модель формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії / Т. Скрябіна. - С.22 - 24. - Бібліогр. в кінці ст.
Власенко, К. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / К. Власенко. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст.
Авдіянц, Г. Роль юридичної освіти в становленні особистості майбутнього працівника / Г. Авдіянц. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст.
Столяренко, О. Створення моделі виховання ціннісного ставлення до людини на основі ідей відкритої школи / О. Столяренко. - С.30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабінець, С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти / С. Бабінець. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст.
Дабіжук, Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Т. Дабіжук, О. Блажко. - С.37 - 39. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнєєв, О. Формування краєзнавчих знань учнів з географії / О. Корнєєв. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст.
Надтока, О. Посилення проблемного підходу у навчанні географії як один із аспектів осучаснення шкільного курсу "Материки і океани" / О. Надтока. - С.42 - 43. - Бібліогр. в кінці ст.
Сопільняк, М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості / М. Сопільняк. - С.44 - 47. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономарьов, Ю. До проблеми розвитку і виховання вокального слуху студентів мистецько-педагогічних факультетів / Ю. Пономарьов. - С.47 - 49. - Бібліогр. в кінці ст.
Шкурат, Л. Молодь в освітніх інноваціях: самореалізація вчителів та розвиток учнів / Л. Шкурат. - С.50 - 52
Іванова, Т. Формування екологічного мислення та здатності ліцеїстів будувати гармонійні відносини з природою / Т. Іванова. - С.53 - 54. - Бібліогр. в кінці ст.
Пушкарьова, Т. Діагностування та розвиток пізнавальних процесів молодшого школяра за умови психологічного супроводу експериментальної програми "Росток" / Т. Пушкарьова. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст.
Зяблюк, Н. До питання "Чумацтво на батьківщині Тараса Шевченка" / Н. Зяблюк. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. Спільна спадщина / Н. Дічек. - С.61 - 64. - Бібліогр. в кінці ст.
Сипченко, О. Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / О. Сипченко. - С.64 - 68. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ ст. / М. Скиба, Ю. Скиба. - С.68 - 71. - Бібліогр. в кінці ст.
Свириденко, О. Навчально-методичний комплекс з педагогіки / О. Свириденко, О. Біда. - С.77
Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1)
Вільні: ФП (1), АБ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Шифр: rish/2008/6
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 6
Із змісту:
Пастовенський, О. Структурна модель оптимізації регіональних освітніх мереж / О. Пастовенський. - С.30-33. - (Проблеми управління) : рис.
Бугрій, О. Оцінювання якості шкільної географічної освіти / О. Бугрій. - С.3 - 11. - Бібліогр. в кінці ст.
Буринська, Н. Вправа як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.11 - 12. - Бібліогр. в кінці ст.
Буркова, Л. Цільова і змістова складові професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Л. Буркова. - С.13 - 16. - Бібліогр. в кінці ст.
Столяренко, О. Методологічні та теоретичні засади розвитку толерантності у міжособистісних взаєминах студентів / О. Столяренко. - С.17 - 20. - Бібліогр. в кінці ст.
Зарівна, О. Толерантність як елемент світогляду і культури / О. Зарівна. - С.21 - 23. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєв, А. Виховне середовище в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / А. Афанасьєв, Н. Іщук. - С.23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучай, Т. Ретроспективний аналіз екологічного виховання як складової екологічної освіти / Т. Кучай. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст.
Заєць, О. Поняття "Управління освітою": проблема визначення / О. Заєць. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст.
Костишин, Е. Економічний аспект впливу глобалізації на розвиток освіти / Е. Костишин. - С.36 - 38. - Бібліогр. в кінці ст.
Топузов, О. Розвиток пізнавально-проблемних, самостійних процесів у технології навчання географії / О. Топузов. - С.39 - 40. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. Розвиток навчального хімічного експерименту в сучасних підручниках з хімії: методичні проблеми / А. Грабовий. - С.41 - 46. - Бібліогр. в кінці ст.
Атаманчук, Ю. Стан організації самостійної роботи студентів ВНЗ / Ю. Атаманчук. - С.46 - 48. - Бібліогр. в кінці ст.
Тадля, О. Формування колективних взаємин у студентській академічній групі / О. Тадля. - С.48 - 51. - Бібліогр. в кінці ст.
Петров, О. Лінгвосоціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземних мов як педагогічне поняття / О. Петров. - С.52 - 54. - Бібліогр. в кінці ст.
Надтока, О. Підручник "Географія материків і океанів" - ключовий елемент процесу формування географічних знань / О. Надтока. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст.
Юник, Д. Інноваційні технології запамятовування нотного тексту музикантами-інструменталістами / Д. Юник. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кириченко, І. Науково-педагогічна діяльність В.І.Помагайби (друга половина 40-х - 50-і роки ХХ ст.) / І. Кириченко. - С.61 - 64. - Бібліогр. в кінці ст.
Печенко, І. Сучасний дошкільний заклад як провідна інституція соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. Печенко. - С.65 - 67. - Бібліогр. в кінці ст.
Чумак, Л. Становлення та розвиток вітчизняної системи соціального виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Чумак. - С.68 - 70. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, С. Дослідний дитячий будинок Я.Б.Рєзніка в м.Києві (1919 - 1929 рр.) / С. Шевченко. - С.70 - 73. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубовий, О. Музика в діяльності Г.С.Сковороди / О. Дубовий. - С.73 - 75. - Бібліогр. в кінці ст.
Зварич, І. Педагогічна майстерність у процесі оцінювання знань студентів США / І. Зварич. - С.76 - 79. - Бібліогр. в кінці ст.
Біда, О. Новий підручник з екологічної освіти "Методика навчання екології" / О. Біда. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ



    Буринська, Н.
    Задача як вид навчального завдання [] / Н. Буринська, В. Староста // Рідна школа. - 2008. - N 3/4. - С. 6 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Організація учбового процесу
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Староста, В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1)
Вільні: ФП (1), АБ (1)




    Буринська, Н.
    Вправа як вид навчального завдання [] / Н. Буринська, В. Староста // Рідна школа. - 2008. - N 6. - С. 11 - 12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: методи навчання
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Староста, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)


373.5:54
Н15


   
    Навчання хімії у старшій школі на академічному рівні [] : монографія / [Величко Л. П. та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2013. - 215, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 205-215. - ISBN 978-966-644-330-7 : 63.00 грн
УДК
ББК 74.262.4
Рубрики: Хімія--Методика вивчення--Загальноосвітні школи--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
методична система навчання хімії -- методическая система обучения химии -- профільне навчання хімії -- профильное обучение химии -- навчання хімії -- обучение химии -- критерії оцінювання з хїмії -- критерии оценивания по химии
Анотація: У монографії викладено теоретичне обгрунтування структури і компонентного наповнення методичної системи навчання хімії, визначено її функції, напрями оновлення, умови управління нею.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Величко, Л. П.; Буринська, Н. М.; Вороненко, Т. І.; Лашевська, Г. А.; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)