> Шифр: posh/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Савченко, О. Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти / О. Савченко. - С.1-3 Головко, І. Конспект занять інтегрованого навчального дня у першому класі / І. Головко. - С.4-7. - Бібліогр. в кінці ст. Логачевська, С. Особливості уроку математики Нової української школи / С. Логачевська. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Савченко, О. Ганс Крістіан Андерсен "Гидке каченя": вивчення великої за обсягом казки з прихованим смислом / О. Савченко. - С.12-16 Базарницька, І. Навчання грамоти, 1 клас : (інтегрований урок) / І. Базарницька. - С.16-18 Костина, Н. Урок української мови, 2 клас / Н. Костина. - С.18-20 Гудзь, С. Інтегрований урок у 3 класі : (українська мова, читання, образотворче мистецтво, музика) / С. Гудзь. - С.20-22 Кучер, Т. Формування ключових компетентностей на уроці літературного читання в 2 класі / Т. Кучер. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст. Авраменко, Р. Казка як засіб розвитку у дітей здоров'язбережувальної компетенції молодших школярів / Р. Авраменко, Т. Савчук. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст. Шаповалова, І. Урок математики у 3 класі / І. Шаповалова. - С.27-29 Піддубко, О. Урок природознавства у 1 класі / О. Піддубко. - С.30-32 Марченко, Л. Нестандартний урок з природознавства у 3 класі / Л. Марченко. - С.32-34 Колотило, Н. Народні традиції у святкуванні Великодня / Н. Колотило. - С.34-35 Яланська, С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей / С. Яланська. - С.36-38 Васильєва, О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / О. Васильєва. - С.38-39 Суховєєва, Н. Роль нестандартних уроків з математики у початкових класах / Н. Суховєєва. - С.39-41 Леміжанська, О. Використання методів ейдетики у початковій школі / О. Леміжанська. - С.42-45 Коряченко, Л. Друг - твоє дзеркало : (родина спілкування у вигляді усного журналу) / Л. Коряченко. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст. Попова, Г. Проект "Джерело толерантності" (4 клас) / Г. Попова. - С.50-52. - Бібліогр. в кінці ст. Заїка, А. Чого навчати і як на уроках шкільної математики / А. Заїка. - С.53-54 Андрєйченко, В. М. Патріотичні фізкультхвилинки для кожної дитинки / В. М. Андрєйченко, В. І. БутеркоГ. І. Гришаєва. - С.54-56. - Бібліогр. в кінці ст. Свистун, Н. Урок-подорож у казку : (математика, 1 клас) / Н. Свистун. - С.56-57 Чирва, Н. Сторінки сімейної книжки / Н. Чирва. - С.58-60 Бурлака, С. Дарувати людям радість / С. Бурлака. - С.62-63 Рибак, Л. Доброта - це краса людської душі / Л. Рибак. - С.63-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бурлака, С. Дарувати людям радість [] / С. Бурлака> // Початкова школа. - 2018. - N 4. - С. 62-63 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Позанавчальна виховна робота--Початкова освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2019/6 Журнал 2019р. N 6 Рондяк, Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Л. Рондяк. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст. Зілінська, Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання / Н. Зілінська. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст. Космовський, Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі / Б. Космовський. - С.11-16. - Бібліогр. в кінці ст. Котяхова, Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи / Н. Котяхова. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст. Сарієнко, В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту / В. Сарієнко, В. Чайченко. - С.22-26. - Бібліогр. в кінці ст. Кіщук, Н. Формування усних прийомів на образно-графічному пізнавальному рівні / Н. Кіщук. - С.27-30 Гречук, В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами / В. Гречук. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст. Бурлака, С. Діти об'єднують Україну : (сценарій свята до Дня захисту дітей, 1 клас) / С. Бурлака. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / О. Петрик. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст. Горбунова, Л. Урок літературного читання, 2 клас / Л. Горбунова. - С.43-47. - Бібліогр. в кінці ст. Дризлова, В. Вчимося бути толерантними : година спілкування з елементами казкотерапії (4 клас) / В. Дризлова. - С.48-51 Дробчак, Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей / Я. Дробчак, І. Кутняк. - С.51-53 Бурлака, С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." / С. Бурлака. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст. Голибард, Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе / Є. Голибард. - С.61-62 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бурлака, С. Діти об'єднують Україну [] : (сценарій свята до Дня захисту дітей, 1 клас) / С. Бурлака> // Початкова школа. - 2019. - N 6. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Позанавчальна виховна робота--Сценарії--Початкова школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бурлака, С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." [] / С. Бурлака> // Початкова школа. - 2019. - N 6. - С. 54-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Інтегровані уроки--Методика викладання--Початкова школа Природознавство--Методика викладання--Початкова школа Українська мова --Методика викладання--Початкова школа Музика --Методика викладання--Початкова школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |