Буряк, В. Формування у студентів критичного стилю мислення [Текст] / В. Буряк> // Вища школа = Higher School : Науково-практичне видання. - К. : "Знання" України, 2007. - N 3. - С. 21 - 30 Рубрики: Педагогіка вищої освіти Кл.слова (ненормовані): рефлексивно-оцінна діяльність -- критичне навчання студентів Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Буряк, В. Методоголічні засади педагогічної освіти [Текст] / В. Буряк> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №1. - С. 35-46 Рубрики: вища освіта--педагогічна Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: vshk/2008/5 Журнал 2008р. N 5 Буряк, В. Самостійна робота як системоутворюючий елемент навчальної діяльності студентів / В. Буряк. - С.10-24 Чепига, М. Керування тематичною самостійною роботою студентів / М. Чепига. - С.25-32 Левківський, К. Бібліотека вищого навчального закладу - ключова ланка інформаційного забезпечення навчального процесу на сучасному етапі / К. Левківський. - С.33-41 Айвазян, О. Сучасне та майбутнє в тенденціях використання інформаційних технологій в бібліотечній практиці / О. Айвазян. - С.48-51 Шилюк, О. Діяльність вузівської бібліотеки в умовах інформатизації суспільства / О. Шилюк. - С.52-54 Савенкова, Л. Проблеми та перспективи кадрового забезпечення бібліотек вищих навчальних закладів / Л. Савенкова. - С.55-59 Морозова, Т. Про узгодження освітніх і професійних стандартів в ІТ-галузі (з досвіду Російської Федерації) / Т. Морозова. - С.60-69 Бугрій, О. Активізація навчального процесу в зарубіжній вищій школі / О. Бугрій. - С.70-78 Калініченко, В. Сучасний фундаментальний підручник з бібліотечного краєзнавства / В. Калініченко. - С.85-87 Вища освіта України - європейський вимір: стан, проблеми, перспективи. - С.88-110.-Далі буде Немає відомостей про примірники Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Буряк, В. Самостійна робота як системоутворюючий елемент навчальної діяльності студентів [Текст] / В. Буряк> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №5. - С. 10-24 Рубрики: вища освіта--дидактика Утримувачі документа: ЖОУНБ Немає відомостей про примірники |
Т 78 Трудове право України: Акад. курс [] / П. Д. Пилипенко [та ін.] ; за ред. П. Д. Пилипенка. - 3-тє вид., переробл. і допов. - К. : Ін Юре, 2007. - 536 с. - Бібліогр. в кінці розд. . - ISBN 978-966-313-350-8 : 060.00 грн, 052.50 грн
Рубрики: Трудове право--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): трудові правовідносини -- трудовые правоотношения -- нормативні акти -- нормативные акты -- колективний договір -- коллективный договор -- трудовий договір -- трудовой договор -- відпустки -- отпуска -- оплата праці -- заработная плата -- тарифна система -- тарифная система -- трудова дисципліна -- трудовая дисциплина -- охорона праці -- охрана труда -- трудові спори -- трудовые конфликты -- міжнародне трудове право -- международное трудовое право -- дисциплінарна відповідальність -- дисциплинарная ответственность -- матеріальна відповідальність -- материальная ответственность Анотація: На основі чинного трудового законодавства та практики його застосування розкриваються основні інститути сучасного трудового права України. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Пилипенко, П.Д.; Буряк, В.Я.; Козак, З.Я.; Синчук, С.М.; Пилипенко, П.Д. \ред.\ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Буряк, В. Методологія педагогічної теорії [Текст] / В. Буряк> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №12. - С. 3-10 Рубрики: Педагогіка--Теорія Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2009/5/6 Журнал 2009р. N 5/6 Буряк, В. Методологічні основи розвивального навчання / В. Буряк. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Адаменко, О. Вибірковий метод в історико-педагогічному дослідженні / О. Адаменко. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Калініна, Л. Загальноосвітній навчальний заклад як соціально-педагогічна система й об'єкт педагогічної дійсності / Л. Калініна. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст. Лалак, Н. Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / Н. Лалак. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст. Паламарчук, Л. Етнокультурологічна компетентність учителя географії / Л. Паламарчук. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст. Журба, О. Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст. Ковмір, О. Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти / О. Ковмір. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Оржеховська, В. Феномен дитячої бездоглядності: погляд сьогодення / В. Оржеховська. - С.32-35 Оржеховська, В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення / В. Оржеховська, Г. Ковганич. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст. Синьов, В. Встановлення психологічного контакту у вихованні неповнолітніх з девіантною поведінкою / В. Синьов, В. Кривуша. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Лазаренко, О. Соціально-педагогічний аспект у профілактиці девіантної поведінки підлітків / О. Лазаренко. - С.43-45. - Бібліогр. в кінці ст. Коваленко, В. Школа соціальної реабілітації як ефективна модель системи превентивної педагогіки : З досвіду роботи Миколаївської школи соціальної реабілітації / В. Коваленко. - С.46-48 Топчій, І. Роль шкільної соціально-психологічної служби у профілактиці вживання учнями психоактивних речовин / І. Топчій. - С.48-50. - Бібліогр. в кінці ст. Скребець, О. Особистісно орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми : З досвіду роботи ЗОШ №31 м.Сімферополя, Автономна Республіка Крим / О. Скребець, Т. Дем'яненко. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст. Нечерда, В. Проблема виховання толерантності особистості в контексті профілактики дитячої бездоглядності / В. Нечерда. - С.54-56. - Бібліогр. в кінці ст. Пироженко, Л. Розробка основних положень теорії структури змісту освіти : 70-ті роки ХХ ст. / Л. Пироженко. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст. Коляда, Н. Журнал "Дитячий рух" (1925 - 1934) - осередок теорії та практики дитячого руху в Україні / Н. Коляда. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст. Бондар, Л. Липецька школа імені П.В.Щепкіна : З історії початкової школи в Україні (60-ті роки XIX ст. - 30-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст. Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів / Н. Глузман. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст. Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. / А. Василюк. - С.76-79. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Буряк, В. Методологічні основи розвивального навчання [] / В. Буряк> // Рідна школа. - 2009. - N 5/6. - С. 3-7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Процес навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2010/3 Журнал 2010р. N 3 Сухомлинська, О. В.О. Сухомлинський і моральне виховання: трансформація педагогічних цінностей / О. Сухомлинська. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. Універсальність педагогічного новаторства В.О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Кузьмінський, А. Феномен педагогічного успіху О.А. Захаренка / А. Кузьмінський. - С.12-13 Захаренко, С. Педагогічні погляди О.А. Захаренка на родинне виховання / С. Захаренко. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст. Біда, О. О.А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня / О. Біда, Л. Прокопенко. - С.17-19. - Бібліогр. в кінці ст. Чжу, Сяомань. Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному співтоваристві / Сяомань Чжу. - С.20-22 Буряк, В. Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти / В. Буряк. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Пустовіт, Г. Позашкільна освіта та виховання крізь призму сьогодення / Г. Пустовіт. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст. Шестопалюк, О. Громадянська освіта як фактор формування громадянських компетентностей сучасної молоді / О. Шестопалюк. - С.33-35. - Бібліогр. в кінці ст. Грищенко, С. Самоактуалізація майбутнього фахівця соціальної сфери в контексті організації самостійної навчальної діяльності / С. Грищенко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Доброскок, І. До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст. Липова, Л. Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.43-46. - Бібліогр. в кінці ст. Столяренко, О. Ціннісне ставлення до людини: виховна модель толерантних взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу / О. Столяренко. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинець, Л. Методика формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності / Л. Мартинець. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст. Петров, О. Опанування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніми вчителями іноземної мови: теоретичний аспект / О. Петров. - С.58-61. - Бібліогр. в кінці ст. Назаренко, К. Формування у студентів англомовних спеціальностей фразеологічних компетенцій на прикладі числівників / К. Назаренко. - С.62-63. - Бібліогр. в кінці ст. Костолович, М. Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи / М. Костолович. - С.64-66. - Бібліогр. в кінці ст. Євтушевська, Н. Формування почуттів та морально-вольових якостей у спортсменів / Н. Євтушевська. - С.67-69. - Бібліогр. в кінці ст. Романовська, О. Підготовка студентів ВНЗ в умовах інтернаціоналізації вищої освіти: досвід України і США / О. Романовська. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст. Ткаченко, Л. АПН України в інформатизації освіти / Л. Ткаченко. - С.75-76 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Буряк, В. Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти [] / В. Буряк> // Рідна школа. - 2010. - N 3. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Філософія--Методика викладання--Загальноосвітні школи Фізика--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: vshk/2010/3/4 Журнал 2010р. N 3/4 Якубов, Ф. Кримський інженерно-педагогічний університет - інтелектуальна основа інтеграційних процесів у багатонаціональному Криму / Ф. Якубов. - С.5-10 Буряк, В. Викладач університету: вимоги до особистісних і професійних рис / В. Буряк. - С.11-35. - Л-ра в кінці ст. Зіньковський, Ю. Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми / Ю. Зіньковський, Г. Мірських. - С.36-43. - Л-ра в кінці ст. Кропотова, Н. Чотири аспекти професії як соціокультурного феномену / Н. Кропотова. - С.44-50. - Л-ра в кінці ст. Смолінська, О. Організаційна культура вишу і знання як результат його діяльності та вияв цілісності / О. Смолінська. - С.51-58. - Л-ра в кінці ст. Дуганець, В. Програмування наскрізної практичної підготовки молодших спеціалістів зі спеціальності "Механізація сільського господарства" / В. Дуганець. - С.59-67. - Л-ра в кінці ст. Сейдаметова, З. Викладання програмування майбутнім фахівцям галузі ІТ-технологій / З. Сейдаметова. - С.68-81. - Л-ра в кінці ст. Тархан, Л. Компетентнісний підхід як інновація в навчанні майбутніх інженерів-педагогів / Л. Тархан. - С.82-88. - Л-ра в кінці ст. Вієвська, М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій / М. Вієвська, Л. Красовська. - С.89-104. - Л-ра в кінці ст. Нечай, С. Культуровідповідність музики як засобу пізнання людиною навколишнього світу / С. Нечай. - С.105-114. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Буряк, В. Методологічні основи розвивального навчання / В. Буряк. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Адаменко, О. Вибірковий метод в історико-педагогічному дослідженні / О. Адаменко. - С.8-11. - Л-ра в кінці ст. Калініна, Л. Загальноосвітній навчальний заклад як соціально-педагогічна система й об'єкт педагогічної дійсності / Л. Калініна. - С.12-17. - Л-ра в кінці ст. Лалак, Н. Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / Н. Лалак. - С.17-20. - Л-ра в кінці ст. Паламарчук, Л. Етнокультурологічна компетентність учителя географії / Л. Паламарчук. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст. Журба, О. Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба. - С.25-27. - Л-ра в кінці ст. Ковмір, О. Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти / О. Ковмір. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Оржеховська, В. Проблеми дитячої бездоглядності в Україні: аналіз та пошуки шляхів подолання / В. Оржеховська. - С.33-35 Оржеховська, В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення / В. Оржеховська, Г. Ковганич. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Синьов, В. Встановлення психологічного контакту у вихованні неповнолітніх з девіантною поведінкою / В. Синьов, В. Кривуша. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Лазаренко, О. Соціально-педагогічний аспект у профілактиці девіантної поведінки підлітків / О. Лазаренко. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст. Коваленко, В. Школа соціальної реабілітації як ефективна модель системи превентивної педагогіки : с досвіду роботи Миколаївської школи соціальної реабілітації / В. Коваленко. - С.46-48 Топчій, І. Роль шкільної соціально-психологічної служби у профілактиці вживання учнями психоактивних речовин / І. Топчій. - С.48-50. - Л-ра в кінці ст. Скребець, О. Особистісно орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми : з досвіду роботи ЗОШ № 31 м. Сімферополя, Автономна Республіка Крим / О. Скребець, Т. Дем'яненко. - С.51-53. - Л-ра в кінці ст. Нечерда, В. Проблема виховання толерантності особистості в контексті профілактики дитячої бездоглядності / В. Нечерда. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст. Пироженко, Л. Розробка основних положень теорії структури змісту освіти : 70-ті роки ХХ ст. / Л. Пироженко. - С.58-62. - Л-ра в кінці ст. Коляда, Н. Журнал "Дитячий рух" (1925-1934) - осередок теорії та практики дитячого руху в Україні / Н. Коляда. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. Липецька школа імені П. В. Щепкіна : з історії початкової школи в Україні (60-ті роки XIX ст. - 30-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст. Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів / Н. Глузман. - С.71-75. - Л-ра в кінці ст. Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. / А. Василюк. - С.76-79. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2010/7/8 Журнал 2010р. N 7/8 Буряк, В. Урахування особливостей індивідуальних стилів навчальної роботи в підвищенні ефективності пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Шрамко, Я. Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного університету / Я. Шрамко. - С.8-10 Шелевицький, І. Сплайн-моделі в тестових вимірюваннях знань / І. Шелевицький, Р. Дубан. - С.11-14. - Л-ра в кінці ст. Кондрашова, Л. Емоційна домінанта підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності / Л. Кондрашова. - С.14-19. - Л-ра в кінці ст. Бугрій, О. Методологічне обгрунтування дидактичних проблем / О. Бугрій. - С.20-23 Токарєва, Н. Проблеми моделювання особистості практичного психолога в системі фахової підготовки / Н. Токарєва. - С.24-28. - Л-ра в кінці ст. Гапоненко, Л. Формування готовності студента-психолога до професійної взаємодії з учителем / Л. Гапоненко. - С.29-32. - Л-ра в кінці ст. Лобанова, А. Соціологічна підготовка майбутніх педагогів як чинник ефективної превенції девіантної поведінки підлітків та молоді / А. Лобанова, Л. Кучерявенко. - С.33-37. - Л-ра в кінці ст. Остапчук, О. педагогічна система вчителя - базовий рівень модернізації освіти України / О. Остапчук. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст. Рейзенкінд, Т. Теоретико-методичні засади моделювання сценаріїв науково-професійної мисленнєвої діяльності майбутніх фахівців у ВНЗ / Т. Рейзенкінд, В. Александрова. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Макаренко, І. Проблема моніторингу в педагогічній теорії і практиці / І. Макаренко. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст. Корольський, В. Технологія диференційованого навчання математики в основній школі / В. Корольський, А. КапіносовІ. Лов'янова. - С.51-56. - Л-ра в кінці ст. Бакум, З. Навчання української мови в старшій школі: реалії та перспективи / З. Бакум. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Шарманова, Н. Етнолінгвістичні студії як засіб формування соціокультурної компетенції майбутнього словесника / Н. Шарманова. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст. Павлик, О. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання в контексті неперервної мовної освіти: суть, проблеми та перспективи / О. Павлик. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. Мельник, Н. Осмислення місця сучасної людини в природі та суспільстві : на матеріалі творів Г. Пагутяк "Душа метелика" і "Потрапити в сад" / Н. Мельник. - С.70-73. - Л-ра в кінці ст. Гнілуша, Н. Організація біолого-екологічних екскурсій як чинник розвитку пізнавального інтересу учнів та їх професійної орієнтації / Н. Гнілуша. - С.74-79. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Буряк, В. Викладач університету: вимоги до особистісних і професійних рис [] / В. Буряк> // Вища шк. = Higher School. - 2010. - N 3/4. - С. 11-35. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладачі--Вища освіта--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Буряк, В. Урахування особливостей індивідуальних стилів навчальної роботи в підвищенні ефективності пізнавальної діяльності [] / В. Буряк> // Рідна шк. - 2010. - N 7/8. - С. 3-7. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Методи навчання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Буряк, В. Методологічні основи розвивального навчання [] / В. Буряк> // Рідна шк. - 2010. - N 6. - С. 3-7. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Розвивальне навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ftav/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Степанець, П. Інтегрований урок "На межі наук", 11 клас / П. Степанець, О. ВознесенськаЮ. Головчук. - С.2-5 Шарко, В. Навчання учнів проектувальної діяльності з фізики в контексті нової програми / В. Шарко. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст. Коваленко, К. Математичне моделювання під час вивчення рівноприскореного руху / К. Коваленко, В. НижникО. Нижник. - С.10-12. - Л-ра в кінці ст. Буряк, В. Розвиток пізнавального інтересу під час вивчення механіки в основній школі / В. Буряк, В. Шарко. - С.12-18. - Л-ра в кінці ст. Кузнєцова, О. Вивчення курсу загальної фізики за модульно-рейтинговою технологією: методика підготовки абітурієнтів / О. Кузнєцова. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. Кузьминський, О. Використання відеотехнологій під час навчання астрономії / О. Кузьминський. - С.24-27. - Л-ра в кінці ст. Шарко, В. Підготовка вчителя до впровадження елективних курсів з фізики в основній школі / В. Шарко, О. АлексєєвД., Куриленко Н., Ліскович О. Грабчак Д. - С.28-33. - Л-ра в кінці ст. Пінчук, О. Мультимедійні технології: підготовка індивідуальних інформаційних домашніх завдань з фізики / О. Пінчук. - С.34-36. - Л-ра в кінці ст. Слюсаренко, В. Визначення густини твердих тіл та рідин / В. Слюсаренко. - С.37-38 Ткаченко, Н. Інтелектуальний ткрнір : сценарій позашкільного заходу / Н. Ткаченко. - С.39-42 Корсун, І. Історія створення теорії відносності / І. Корсун. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Буряк, В. Розвиток пізнавального інтересу під час вивчення механіки в основній школі [] / В. Буряк, В. Шарко> // Фізика та астрономія в школі. - 2013. - N 2. - С. 12-18. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Фізика--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шарко, В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
П24 Педагогіка вищої та середньої школи [Текст] : зб. наук. праць. № 10 : спец. випуск / М-во освіти і науки України, Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : КДПУ, 2005 - . Спец. вип. : Художньо-педагогічна освіта XXI ст.: теорія, методи, технології / [редкол.: Буряк В. К. (голов. ред.) та ін.]. - 355, [1] с. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 996-7406-29-6 : 30.00 грн
Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): художньо-естетична освіта -- художественно-эстетическое образование -- модернізація освіти -- модернизация образования -- художньо-творча діяльність -- художественно-творческая деятельность -- народне мистецтво -- народное искусство -- килимарство -- ковроткачество -- декоративне мистецтво -- декоративное искусство -- культура мислення -- культура мышления -- українська вишивка -- украинская вышивка -- живопис -- живопись Анотація: Відображено результати наукових досліджень та методичних розробок учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції "Художньо-педагогічна освіта XXI століття": теорія, методи, технологія". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Буряк, В. К. \ред.\; Штельмах, Г. Б. \ред.\; Козлов, А. В. \ред.\; Комаров, В. О. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Криворізький державний педагогічний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
П24 Педагогіка вищої та середньої школи [Текст] : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Криворіз. держ. пед. ун-т . - Кривий Ріг : КДПУ, 2005 - . Вип. 26 : Мистецька освіта в Україні (теорія, методи, технології) / [редкол.: Буряк В. К. (голов. ред.) та ін.]. - 2009. - 426, [2] с. : рис., табл. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 966-7406-29-6 : 90.00 грн
Рубрики: Педагогіка--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): мистецько-педагогічна освіта -- художественно-педагогическое образование -- музична творчість -- музыкальное творчество -- діяльність композиторів -- деятельность композиторов -- діяльність виконавців -- деятельность исполнителей -- дизайн -- фітодизайн -- фитодизайн -- художній текст -- художественный текст -- інформаційна культура особистості -- информационная культура личности -- навчання -- обучение -- етнодизайн -- этнодизайн -- народне ткацтво -- народное ткачество -- музикознавство -- музыковедение -- музикотерапія -- музыкотерапия -- художній образ -- художественный образ -- драпування -- драпировка -- техніка акварелі -- техника акварели -- фотомистецтво -- фотоискусство -- дизайнер-рекламіст -- дизайнер-рекламист -- мініатюрний живопис -- миниатюрная живопись -- олійний живопис -- масляная живопись Анотація: У збірнику відображено результати наукових досліджень та науково-методичних розробок викладачів вищих навчальних закладів України в галузі мистецько-педагогічної освіти; висвітлюються актуальні проблеми мистецької педагогіки, мистецтвознавства, культурології, естетики, теоретичні та практичні аспекти підготовки вчителя мистецьких дисциплін, впровадження сучасних художньо-педагогічних технологій. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Буряк, В. К. \ред.\; Кондрашова, Л. В. \ред.\; Штельмах, Г. Б. \ред.\; Козлов, А. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Криворізький державний педагогічний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |