Шифр: obdy/2010/9
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2010р. N 9
Зміст:
Любарт, Т. Эмоции и креативность / Т. Любарт. - С.2-6
Ємельянова, О. М. Проектна діяльність на уроках математики та інформатики / О. М. Ємельянова. - С.9-16
Хаблак, О. Г. Використання дослідницьких робіт як засіб розвитку пізнавальної активності обдарованих учнів / О. Г. Хаблак, С. Г. Хаблак. - С.16-21. - Л-ра в кінці ст.
Зінченко, Р. Ф. Організація роботи з обдарованими дітьми за допомогою гурткової роботи біолого-екологічного спрямування / Р. Ф. Зінченко. - С.22-27
Кашапов, М. М. Диагностика креативности с помощью ассоциативного эксперемента / М. М. Кашапов. - С.28-32
Міхейська, Н. Творчість - основа прогресу / Н. Міхейська. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст.
Рибальченко, С. Є. Технологія розвитку творчих здібностей "Бумеранг" / С. Є. Рибальченко. - С.37-45. - Л-ра в кінці ст.
Витоки творчості дошкільнят. - С.46-49
Губенко, О. В. Особливості підготовки та адаптації п'яти- та шестирічних дітей до школи / О. В. Губенко. - С.50-56
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.56-63
Колісник, Г. О. Тренінг уваги та мислення / Г. О. Колісник. - С.64-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: ppts/2010/11
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 11
Зміст:
Лабунская, В. А. Теоретико-эмпирические основания создания методики и ее модификаций / В. А. Лабунская. - С.4-19. - Лит. в конце ст.
Сергиенко, Е. А. Эмоциональный интеллект: модель, структура теста (MSCEIT V2.0) (русскоязычная адаптация) / Е. А. Сергиенко. - С.19-29. - Лит. в конце ст.
Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.29-39
Біла, І. М. Творча консруктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.39-50
Сысоева, Т. А. Приемы и стратегии , используемые при идентификации эмоций / Т. А. Сысоева. - С.51-57. - Лит. в конце ст.
Мартиненко, С. М. Особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичноі діяльності / С. М. Мартиненко. - С.57-68. - Л-ра в кінці ст.
Здіорук, С. І. Методичні рекомендаціі щодо ефективного використання засобів змі з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання іздорового способу життя / С. І. Здіорук. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, О. В. Методичні рекомендаціі з популяризаціі здорового способу життя у вищих навчальних закладах / О. В. Губенко. - С.73-74. - Л-ра в кінці ст.
Міляєва, В. Р. Використання психологічних тренінгів для вдосконалення фаховоі підготовки державних службовців / В. Р. Міляєва, Ю. М. Бісик. - С.74-80. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)


Шифр: ppts/2010/12
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 12
Зміст:
Максименко, С. Д. От психологического обеспечения к психологическому сопровождению / С. Д. Максименко, Г. В. ЛожкинА. Б. Колосов. - С.1-10. - Лит. в конце ст.
Завгородня, О. В. Особистість: шляхи досягнення зрілості / О. В. Завгородня. - С.11-17. - Л-ра в кінці ст.
Скороходько, К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання / К. В. Скороходько. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст.
Лушин, П. В. Толерирование неопределённости как способ экологического управления / П. В. Лушин. - С.20-23. - Лит. в конце ст.
Лишин, О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах / О. В. Лишин. - С.23-29
Губенко, О. В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім'ї та мають затримки розумової діяльності / О. В. Губенко. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст.
Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.34-38
Люсин, Д. В. Опросник на эмоциональный интеллект ЭМИН: новые психометрические данные / Д. В. Люсин. - С.39-48. - Лит. в конце ст.
Калинина, Н. В. Тренинг жизнестойкости для подростков / Н. В. Калинина. - С.48-54. - Лит. в конце ст.
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.54-63. - Л-ра в кінці ст.
Андреева, И. Н. Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности / И. Н. Андреева. - С.63-67. - Лит. в конце ст.
Болтівець, С. І. Ефективне застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах (Методичні рекомендації) / С. І. Болтівець. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст.
Балл, Г. О. Засади запровадження здорового способу життя української молоді (Психогігієнічний аспект) / Г. О. Балл [та ін.]. - С.70-74. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Бастун Н. А., Завгородня О. В., Зливков В. Л., Копилов С. О., Чуйко О. В.
Гуменюк, Г. В. Психогігієнічне виховання молоді у медичних закладах (Методичні рекомендації) / Г. В. Гуменюк. - С.74-77. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)


Шифр: obdy/2011/1
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2011р. N 1
Зміст:
Губенко, А. В. Основные проявления интеллектуальной одарённости / А. В. Губенко. - С.2-5
Кузьменко, В. Своєрідність дитячої винахідливості як найвищого прояву творчих здібностей дитини дошкільного віку / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст.
Талдонова, Л. О. Стимуляція творчої діяльності засобами мистецтва / Л. О. Талдонова, Є. С. Тарасенко. - С.9-14
Пилип'юк, Л. Ф. Дива творять не комп'ютери, а вчителі / Л. Ф. Пилип'юк. - С.15-18
Луцик, В. В. Традиційні та нетрадиційні форми роботи з обдарованою дитиною / В. В. Луцик. - С.18-20
Бурдун, Е. В. Применение интерактивной доски на уроках математики / Е. В. Бурдун. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст.
Ольховик, Н. М. Курс "Логіка" - програма для 1-х класів / Н. М. Ольховик. - С.27-31
Кашапов, М. М. Диагностика способностей творческой личности / М. М. Кашапов. - С.32-36
Баклажанов, О. В. Заняття інтерактивного психологічного театру / О. В. Баклажанов. - С.37-42. - Л-ра в кінці ст.
Яковлєва, Г. В. Блокова система викладання української мови з урахуванням специфіки навчання в ліцеї мистецтв / Г. В. Яковлєва. - С.42-47. - Л-ра в кінці ст.
Жирова, Я. В. Казка "Колобок на новий лад" / Я. В. Жирова. - С.48-50
Січкарюк, О. А. Таємниця акварелі / О. А. Січкарюк. - С.50-53
Васильченко, С. Ігри-головоломки / С. Васильченко, С. Ганенко. - С.54-56
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.57-65
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: obdy/2011/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2011р. N 2
Зміст:
Любарт, Т. Эмоциональное состояние и креативность: эмоция как информация / Т. Любарт. - С.2-4
Новікова, С. А. Система роботи з обдарованими дітьми в Стахановській гімназії № 7 / С. А. Новікова. - С.5-8
Кузлякіна, В. В. Психологічний супровід обдарованих дітей в Стахановській гімназії № 7 / В. В. Кузлякіна. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст.
Дзюба, О. В. Робота учителя хімії з обдарованою молоддю м. Свердловська / О. В. Дзюба. - С.13-16
Третякова, Т. О. Пізнаємо природу за допомогою методу проектів / Т. О. Третякова. - С.16-18
Ситник, Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової шкільної освіти / Е. В. Ситник. - С.19-24
Губенко, А. В. Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций : для детей от 11 лет / А. В. Губенко. - С.25-29. - Лит. в конце ст.
Кашапов, М. М. Методика диагностики творческого педагогического мышления "Простые предметы" / М. М. Кашапов, А. В. Лейбина. - С.30-33
Тевоньян, А. В. Нестандартні уроки з математики як шлях реалізації обдарованих дітей / А. В. Тевоньян. - С.33-36
Атаманчук, Н. М. Чи знаєш ти себе? / Н. М. Атаманчук. - С.37-42
Шмельова, А. А. "Я - сніжинка" : конспект заняття з малювання / А. А. Шмельова. - С.42-44
Дерев'янко, Т. В. Інтегрований виховний блок у старшій групі на тему: "До всіх сердець, як до дверей, є ключики малі" : авторський сценарій за мотивами творів В. О. Сухомлинського та казки Г. Х. Андерсена "Снігова королева" / Т. В. Дерев'янко. - С.44-47
Васильченко, С. Ігри-головоломки / С. Васильченко, С. Ганенко. - С.48-50
Кузьміна, О. М. Конспект заняття на тему: "Ми малюємо музику" / О. М. Кузьміна, Т. М. Півень. - С.50-52
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.53-59
Кузьменко, В. Діагностика винахідливості дошкільника: основні методи та результати вивчення / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.60-65. - Л-ра в кінці ст.
Богдан, К. П. Знезараження питної води за допомогою юнів срібла / К. П. Богдан. - С.66-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Біла, І. М.
    Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [] / І. М. Біла // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 9. - С. 56-63
Рубрики: Дошкільне виховання

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Біла, І. М.
    Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [] / І. М. Біла // Обдарована дитина = Gifted child. - 2011. - N 1. - С. 57-65
Рубрики: Дошкільне виховання

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Біла, І. М.
    Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [] / І. М. Біла // Обдарована дитина = Gifted child. - 2011. - N 2. - С. 53-59
Рубрики: Дошкільна педагогіка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: obdy/2012/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2012р. N 2
Зміст:
Шумакова, Н. Б. Значение общения в творческом развитии ребёнка / Н. Б. Шумакова. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст.
Процько, Т. М. Управління виховним процесом у навчальному закладі - запорука ефективності роботи педагога / Т. М. Процько. - С.7-15
Маланчук, О. М. Співпраця класного керівника з батьками: формуємо ключові життєві компетенції дитини разом / О. М. Маланчук. - С.16-24
Горбатюк, Н. А. Застосування методів творчої діяльності на уроках трудового навчання / Н. А. Горбатюк. - С.25-31
Онищенко, В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів (для 2-го класу) / В. В. Онищенко. - С.32-34
Кашпрук, О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника / О. Є. Кашпрук. - С.35-40
Гурлєва, Т. Важковиховувані діти потребують розуміння / Т. Гурлєва. - С.41-44
Біла, І. М. Краса є істина, а істина - краса: особливості естетичного виховання у Японії / І. М. Біла. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Як навчити дитину управляти своїми думками / В. Ф. Калошин. - С.50-56
Розвивальні завдання для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.57-60
Бильярдные головоломки или бинарный урок геометрии и физики. - С.60-62
Гринюк, Н. Ю. Цікава математика у розв'язках і міркуваннях : задачі для середнього шкільного віку / Н. Ю. Гринюк. - С.62-63
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: obdy/2012/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2012р. N 3
Зміст:
Журавлёв, А. Л. Образование одарённых - государственная проблема / А. Л. Журавлёв, В. В. РубцовА. А. Марголис. - С.2-10
Сторожук, Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку в рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту / Г. С. Сторожук, Н. Л. КриваА. П. Рясенчук. - С.11-17
Брайон, М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике / М. Брайон. - С.18-22
Конашук, Г. М. Розвиток творчих здібностей молодших школярів / Г. М. Конашук. - С.23-27
Онищенко, В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів : для 3-го класу / В. В. Онищенко. - С.27-31
Кашпрук, О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника / О. Є. Кашпрук. - С.32-38
Біла, І. М. Особливості трудового виховання у Японії / І. М. Біла. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Як навчити дитину управляти своїми думками? / В. Ф. Калошин. - С.44-54. - Л-ра в кінці ст.
Кащенко, Р. І. Математичні цікавинки: віршовані задачі для учнів 1-го класу / Р. І. Кащенко. - С.55-57
Рассыпанные буквы, или непростые загадки : для детей младшего школьного возраста. - С.57-60
Красноречивые кубики : задания для учеников средних классов. - С.60-63
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Біла, І. М.
    Краса є істина, а істина - краса: особливості естетичного виховання у Японії [] / І. М. Біла // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 2. - С. 45-49. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Естетичне виховання--Японія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: obdy/2012/4
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2012р. N 4
Зміст:
Сторожук, Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку в рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту / Г. С. Сторожук, Н. Л. КриваА. П. Рясенчук. - С.2-9
Гісь, О. М. Від репродуктивного до продуктивного мислення : розробка курсу зрозвитку продуктивного мислення дітей молодшого шкільного віку / О. М. Гісь. - С.10-20
Брайон, М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике / М. Брайон. - С.21-27
Онищенко, В. В. Цікаві завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів : для 4-го класу / В. В. Онищенко. - С.28-31
Саченко, Л. Учимся общаться : игры для развития навыков общения у детей старшего дошкольного возраста / Л. Саченко. - С.32-36
Бастун, Н. А. Як допомогти слабовстигаючому першокласнику / Н. А. Бастун. - С.37-42
Біла, І. М. Ранній розвиток як передумова становлення здібностей : приклад виховної концепції Японії / І. М. Біла. - С.43-51. - Л-ра в кінці ст.
Онуфрієнко, Л. О. Як сім'я впливає на становлення особистості дитини / Л. О. Онуфрієнко. - С.52-55
Непростые преобразования : задания для детей 9 - 12 лет. - С.56-61
Маляр, Н. П. Гра-вікторина "Що? Де? Коли?" : для середнього шкільного віку / Н. П. Маляр. - С.62-65
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Біла, І. М.
    Особливості трудового виховання у Японії [] / І. М. Біла // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 3. - С. 39-43. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Трудове виховання--Японія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Біла, І. М.
    Творча консруктологія в розумовій діяльності дошкільників [] / І. М. Біла // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 11. - С. 39-50
Рубрики: Творчість--Дошкільників
   Діти--Розумова діяльність

   Мислення

Анотація: В експериментальну програму включено оптимальні види діяльності дошкільника-гру, спостереження,експериментування, зображувальну та конструкторську діяльність.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)




    Біла, І. М.
    Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [] / І. М. Біла // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 12. - С. 54-63. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Вікова психологія--Дошкільники--Розвиток творчої діяльності
   Психологія творчості--Творча конструктологія дошкільників

Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- дошкольники -- розвиток розумової діяльності -- развитие умственной деятельности -- творче мислення -- творческое мышление -- технічне мислення -- техническое мышление

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)


Шифр: ppts/2012/7
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 7
Зміст:
Слюсаревський, М. М. Суспільне життя і соціальна психологія: спроба співвіднесення траєкторій розвитку / М. М. Слюсаревський. - С.1-5. - Л-ра в кінці ст.
Щербина, Л. Ф. Програма розвитку метатеоретичного мислення психотерапевта / Л. Ф. Щербина. - С.5-26. - Л-ра в кінці ст.
Семёнова, Е. М. Развитие навыков невербального взаимодействия в педагогическом процессе / Е. М. Семёнова. - С.27-32. - Лит. в конце ст.
Дьяков, С. И. Концептуализация субъектом основных ценностей культуры общества в конструировании отношения к труду / С. И. Дьяков. - С.32-39
Тіунова, О. В. Робота з масками як процес індивідуалізації / О. В. Тіунова. - С.40-45. - Л-ра в кінці ст.
Кузьмін, Є. Л. Психологічне супроводження діяльності внутрішніх військ МВС України / Є. Л. Кузьмін. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст.
Біла, І. М. Перцептогенезис у пренатальний період розвитку / І. М. Біла. - С.48-53. - Л-ра в кінці ст.
Лимар, Л. В. Деякі особливості проведення спецкурсу "Попередження конфліктів з пацієнтами" у вищих навчальних медичних закладах / Л. В. Лимар. - С.53-59. - Л-ра в кінці ст.
Демида, К. Є. Особливості соціально-психологічних чинників адаптації сільської та міської молоді до навчання у ВНЗ / К. Є. Демида. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст.
Плющ, А. Н. Информационное влияние: смысловые трансформации понимания / А. Н. Плющ. - С.64-70. - Лит. в конце ст.
Вольфовська, Т. О. Історична пам'ять як чинник ідентифікації та інтеграції особистості в сучасне поле політики / Т. О. Вольфовська. - С.70-74. - Л-ра в кінці ст.
Фальковська, Л. М. Справедливість як предмет соціально-психологічного дослідження / Л. М. Фальковська. - С.74-76. - Л-ра в кінці ст.
Красновский, В. Н. Сеть как насильственное действие социально-знаковой природы / В. Н. Красновский, А. А. Степанов. - С.76-80. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1)
Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1)




    Біла, І. М.
    Перцептогенезис у пренатальний період розвитку [] / І. М. Біла // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 7. - С. 48-53. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Медична психологія--Пренатальний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
пренатальний період -- пренатальный период -- сприйняття -- восприятие -- перцептивна активнысть -- перцептивное развитие

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1)
Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1)




    Біла, І. М.
    Ранній розвиток як передумова становлення здібностей [] : приклад виховної концепції Японії / І. М. Біла // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 4. - С. 43-51. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Японія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


159.937
П 86


   
    Психологічне дослідження творчих перцептивних процесів на різних вікових рівнях [] : монографія / [В. О. Моляко та ін.] ; за ред. В. О. Моляко ; Нац. акад. пед. наук. України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. - 209, [1] с. - Л-ра в кінці розд. - ISBN 978-966-189-141-7 : 20.00 грн
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Психологічні дослідження--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
творче сприймання -- творческое восприятие -- сприймання літературних текстів -- восприятие литературных текстов -- восприятие технической информации -- сприйняття технічної інформації
Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні та експериментальні вектори дослідницької орієнтації проблеми творчої перцептивної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Моляко, В. О.; Біла, І. М.; Ваганова, Н. А.; Кіричевська, Е. В.; Моляко, В. О. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Шифр: obdy/2013/8
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 8
Зміст:
Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях / І. М. Біла. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст.
Петренко, Л. Б. Театральна ейдетика: всебічний розвиток обдарувань та загальна гармонізація дитини / Л. Б. Петренко. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст.
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : (методичні рекомендації з формування історичних уявлень і понять як елементу підготовки до історичних олімпіад) / В. П. Мокрякова. - С.19-24
Гончаренко, О. Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку / О. Р. Гончаренко. - С.25-30
Степаненко, Н. П. Декоративне малювання як засіб пізнання та розвитку естетичного сприйняття дошкільнятами навколишнього світу / Н. П. Степаненко. - С.30-38
Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів / Т. О. Філіпенко. - С.39-44
Поліхун, Н. І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів / Н. І. Поліхун. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Пальцевая гимнастика для активизации коры головного мозга : (для детей от 10 до 16 лет) / Е. В. Заика. - С.50-57
Калошин, В. Ф. Вера в ребёнка создаёт его будущее / В. Ф. Калошин. - С.58-61
Мельник, А. О. Математичні завдання для учнів 1-го класу / А. О. Мельник. - С.62-65. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)