> Шифр: spti/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Дмитренко, Т. О. Теоретико-методологічні засади дослідження соціально-педагогічних об'єктів / Т. О. Дмитренко. - С.4-9. - Л-ра в кінці ст. Клішевич, Н. А. Становлення соціально-педагогічної роботи з підлітками з делінквентною поведінкою в другій половині 50-х рр. ХХ - початку XXI ст. / Н. А. Клішевич. - С.10-16. - Л-ра в кінці ст. Бистрова, Ю. О. Психологічна та мотиваційна готовність розумово відсталих школярів до вибору професії та трудової діяльності / Ю. О. Бистрова. - С.17-21. - Л-ра в кінці ст. Гаміна, Т. С. Імідж особистості як засіб самореалізації / Т. С. Гаміна, Т. Я. Довга. - С.22-26. - Л-ра в кінці ст. Шабаєва, Н. С. Вплив агентів соціалізації на становлення гендерної ідентичності студентів коледжу / Н. С. Шабаєва. - С.27-30. - Л-ра в кінці ст. Білецька, І. В. Діяльність соціального педагога в контексті організації змістовного дозвілля розумово відсталих дітей / І. В. Білецька, Я. І. Юрків. - С.31-37. - Л-ра в кінці ст. Зубцова, Ю. Є. Обгрунтування змісту та соціально-педагогічних умов ефективної взаємодії школи та сім'ї з формування патріотичних якостей молодших школярів / Ю. Є. Зубцова. - С.38-46. - Л-ра в кінці ст. Гончарова, Т. В. Насильство дітей у сім'ї: умови, причини й фактори виникнення / Т. В. Гончарова. - С.47-53. - Л-ра в кінці ст. Исраилова, Н. А. Низкий воспитательный потенциал семьи как фактор риска в формировании девиации подростков / Н. А. Исраилова. - С.54-61. - Л-ра в кінці ст. Ігнатенко, К. В. Особливості соціально-педагогічної адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у прийомній сім'ї та школі / К. В. Ігнатенко. - С.62-69. - Л-ра в кінці ст. Сидорук, І. І. Основні тенденції підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики зловживання дітьми психоактивних речовин / І. І. Сидорук. - С.70-76. - Л-ра в кінці ст. Мальцева, О. І. Вплив міграцій на процес соціалізації молоді / О. І. Мальцева. - С.77-81. - Л-ра в кінці ст. Ковальчук, І. А. Методи інтерактивного навчання майбутніх соціальних педагогів / І. А. Ковальчук. - С.82-87. - Л-ра в кінці ст. Штика, Н. О. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до діяльності в громадських організаціях / Н. О. Штика. - С.88-96. - Л-ра в кінці ст. Краснова, Н. П. Технології роботи соціального педагога в загальноосвітній школі / Н. П. Краснова. - С.97-106. - Л-ра в кінці ст. Логвиненко, Т. О. Організація діяльності соціального працівника: італійський досвід / Т. О. Логвиненко. - С.107-113. - Л-ра в кінці ст. Чуракова, О. В. Інституціалізація процесу надання допомоги як передумова становлення системи менеджменту соціальної роботи в США / О. В. Чуракова. - С.114-120. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Білецька, І. В. Діяльність соціального педагога в контексті організації змістовного дозвілля розумово відсталих дітей [] / І. В. Білецька, Я. І. Юрків> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - N 4. - С. 31-37. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Розумово відсталі діти Соціальна педагогіка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Юрків, Я. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |