Т28 Творча діяльність в ускладнених умовах [] : наук.- метод. посібник / [В. О. Моляко [та ін.] ; за ред. В. О. Моляко ; Акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Пасічник, 2007. - 306 с. : табл., рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - 11.00 грн, 020.00 грн
Рубрики: Творчість--Психологія--Навчальні видання Діти--Творчість--Психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): творча діяльність -- творча особистість -- творчій процес -- творчі задачі -- конструктивне мислення -- социальная творчість -- міжособистісні конфлікти -- внутрішні конфлікти -- математичне мислення -- хореографічні здібності -- візуальна інформація -- економічна творчість -- КАРУС, тренінгова система -- шкільна адаптація -- криза підліткового віку -- кризис подросткового возраста -- творче математичне мислення -- педагогічні конфлікти -- вплив телебачення Анотація: Психологічні особливості творчої діяльності людини в складних та екстремальних умовах. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Моляко, В. О.; Ваганова, Н. А.; Гулько, Ю. А.; Кіричевська, Е. В.; Моляко, В. О. \ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України Примірників всього: 4 ФОНД (2), ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (2), ВВ (1), ЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Моляко, В. А. Психологические аспекты поэтического восприятия / В. А. Моляко. - С.3-12 Міщиха, Л. П. Спілкування як прояв творчої активності особистості / Л. П. Міщиха. - С.13-19. - Бібліогр. в кінці ст. Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки / Н. І. Овчаренко. - С.20-23 Костюк, Т. М. "Завжди рівняюсь на молодих..." / Т. М. Костюк. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Іваненко, Л. І. Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури як засіб формування творчої особистості / Л. І. Іваненко. - С.32-38 Соснюк, О. П. Психологічний тренінг як засіб профілактики використання маніпуляційних технік в мас-медія / О. П. Соснюк. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст. Увага: корекція і розвиток. - С.44-51 Ваганова, Н. А. Оптимізація розуміння дітьми нової інформації / Н. А. Ваганова. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст. Гулько, Ю. А. Проявление перцептивной одарённости младенцев : Первое полугодие жизни / Ю. А. Гулько. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ваганова, Н. А. Оптимізація розуміння дітьми нової інформації [] / Н. А. Ваганова> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 3. - С. 52-57. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Дошкільне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Полівода, Надія Григорівна. Плекати людину, творити особистість / Н. Г. Полівода. - С.2 Полівода, Надія Григорівна. Я закохана в свою роботу і в свій колектив : [інтерв'ю з директором Житомирського міського колегіуму Н. Г. Поліводою] / Н. Г. Полівода. - С.3-5 Стойкова, Н. М. Робота з обдарованими учнями як стратегічний напрям інноваційного розвитку / Н. М. Стойкова. - С.5-16 Радчук, О. В. Відшукай той єдиний алмаз / О. В. Радчук. - С.16-20 Дическул, В. М. Вплив інтернету в якості ЗМІ на розвиток особистості учня / В. М. Дическул, М. В. Тюкалов. - С.21-24 Чебанюк, Н. К. Вивчення історичної особистості на уроках історії / Н. К. Чебанюк. - С.25-28 Домбровська, О. В. Поетичні уроки в роботі гуртка "Обдарована дитина" / О. В. Домбровська. - С.28-30 Новицька, О. Вплив засобів масової інформації на формування особистості дитини / О. Новицька. - С.30-34 Ваганова, Н. А. Як діти старшого дошкільного віку сприймають і розуміють поезію / Н. А. Ваганова. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст. Лавриненко, С. Л. Програма розвитку комунікативних здібностей в учнів підліткового віку / С. Л. Лавриненко. - С.42-50 Карабаєва, І. І. НаНаука - практиці: інтерактивні методи в роботі практичного психолога / І. І. Карабаєва. - С.51-59 Пам'яті визначного вченого. - С.66-67 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ваганова, Н. А. Як діти старшого дошкільного віку сприймають і розуміють поезію [] / Н. А. Ваганова> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 1. - С. 35-41. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Дошкільне виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
П 86 Психологічне дослідження творчих перцептивних процесів на різних вікових рівнях [] : монографія / [В. О. Моляко та ін.] ; за ред. В. О. Моляко ; Нац. акад. пед. наук. України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. - 209, [1] с. - Л-ра в кінці розд. - ISBN 978-966-189-141-7 : 20.00 грн
Рубрики: Дитяча психологія--Психологічні дослідження--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): творче сприймання -- творческое восприятие -- сприймання літературних текстів -- восприятие литературных текстов -- восприятие технической информации -- сприйняття технічної інформації Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні та експериментальні вектори дослідницької орієнтації проблеми творчої перцептивної діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Моляко, В. О.; Біла, І. М.; Ваганова, Н. А.; Кіричевська, Е. В.; Моляко, В. О. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |