159.954
Т28


   
    Творча діяльність в ускладнених умовах [] : наук.- метод. посібник / [В. О. Моляко [та ін.] ; за ред. В. О. Моляко ; Акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Пасічник, 2007. - 306 с. : табл., рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - 11.00 грн, 020.00 грн
УДК
ББК 88.840.3
Рубрики: Творчість--Психологія--Навчальні видання
   Діти--Творчість--Психологія--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- творча особистість -- творчій процес -- творчі задачі -- конструктивне мислення -- социальная творчість -- міжособистісні конфлікти -- внутрішні конфлікти -- математичне мислення -- хореографічні здібності -- візуальна інформація -- економічна творчість -- КАРУС, тренінгова система -- шкільна адаптація -- криза підліткового віку -- кризис подросткового возраста -- творче математичне мислення -- педагогічні конфлікти -- вплив телебачення
Анотація: Психологічні особливості творчої діяльності людини в складних та екстремальних умовах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Моляко, В. О.; Ваганова, Н. А.; Гулько, Ю. А.; Кіричевська, Е. В.; Моляко, В. О. \ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1), ЧЗ (1)

Шифр: obdy/2009/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2009р. N 3
Зміст:
Моляко, В. А. Психологические аспекты поэтического восприятия / В. А. Моляко. - С.3-12
Міщиха, Л. П. Спілкування як прояв творчої активності особистості / Л. П. Міщиха. - С.13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки / Н. І. Овчаренко. - С.20-23
Костюк, Т. М. "Завжди рівняюсь на молодих..." / Т. М. Костюк. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваненко, Л. І. Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури як засіб формування творчої особистості / Л. І. Іваненко. - С.32-38
Соснюк, О. П. Психологічний тренінг як засіб профілактики використання маніпуляційних технік в мас-медія / О. П. Соснюк. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Увага: корекція і розвиток. - С.44-51
Ваганова, Н. А. Оптимізація розуміння дітьми нової інформації / Н. А. Ваганова. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Гулько, Ю. А. Проявление перцептивной одарённости младенцев : Первое полугодие жизни / Ю. А. Гулько. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Ваганова, Н. А.
    Оптимізація розуміння дітьми нової інформації [] / Н. А. Ваганова // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 3. - С. 52-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дошкільне виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: obdy/2010/1
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2010р. N 1
Зміст:
Полівода, Надія Григорівна. Плекати людину, творити особистість / Н. Г. Полівода. - С.2
Полівода, Надія Григорівна. Я закохана в свою роботу і в свій колектив : [інтерв'ю з директором Житомирського міського колегіуму Н. Г. Поліводою] / Н. Г. Полівода. - С.3-5
Стойкова, Н. М. Робота з обдарованими учнями як стратегічний напрям інноваційного розвитку / Н. М. Стойкова. - С.5-16
Радчук, О. В. Відшукай той єдиний алмаз / О. В. Радчук. - С.16-20
Дическул, В. М. Вплив інтернету в якості ЗМІ на розвиток особистості учня / В. М. Дическул, М. В. Тюкалов. - С.21-24
Чебанюк, Н. К. Вивчення історичної особистості на уроках історії / Н. К. Чебанюк. - С.25-28
Домбровська, О. В. Поетичні уроки в роботі гуртка "Обдарована дитина" / О. В. Домбровська. - С.28-30
Новицька, О. Вплив засобів масової інформації на формування особистості дитини / О. Новицька. - С.30-34
Ваганова, Н. А. Як діти старшого дошкільного віку сприймають і розуміють поезію / Н. А. Ваганова. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Лавриненко, С. Л. Програма розвитку комунікативних здібностей в учнів підліткового віку / С. Л. Лавриненко. - С.42-50
Карабаєва, І. І. НаНаука - практиці: інтерактивні методи в роботі практичного психолога / І. І. Карабаєва. - С.51-59
Пам'яті визначного вченого. - С.66-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Ваганова, Н. А.
    Як діти старшого дошкільного віку сприймають і розуміють поезію [] / Н. А. Ваганова // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 1. - С. 35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дошкільне виховання

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


159.937
П 86


   
    Психологічне дослідження творчих перцептивних процесів на різних вікових рівнях [] : монографія / [В. О. Моляко та ін.] ; за ред. В. О. Моляко ; Нац. акад. пед. наук. України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. - 209, [1] с. - Л-ра в кінці розд. - ISBN 978-966-189-141-7 : 20.00 грн
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Психологічні дослідження--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
творче сприймання -- творческое восприятие -- сприймання літературних текстів -- восприятие литературных текстов -- восприятие технической информации -- сприйняття технічної інформації
Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні та експериментальні вектори дослідницької орієнтації проблеми творчої перцептивної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Моляко, В. О.; Біла, І. М.; Ваганова, Н. А.; Кіричевська, Е. В.; Моляко, В. О. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)