> Шифр: umil/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Подлевська, Н. Формування вмінь культури спілкування у видах мовленнєвої діяльності / Н. Подлевська. - С.2 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ Марцінко, Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньої школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови / Т. Марцінко. - С.5 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІНТОНУВАННЯ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УСНЕ МОВЛЕННЯ Цінько, С. Інноваційні методи в навчанні рідної мови / С. Цінько. - С.9 - 13 Кл.слова: РІДНА МОВА, ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / Л. Варзацька, О. Янчук. - С.13 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНА ОСВІТИ, РОЗВИВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Дятленко, Т. "Вони рішилися вмерти..." : Аналіз художнього образу природи за новелою Ольги Кобилянської "Битва" / Т. Дятленко. - С.19 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОБИЛЯНСЬКА О., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Міхно, О. Організація дослідницької діяльності учнів у процессі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні" / О. Міхно. - С.25 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОЦЮБИНСЬКИЙ М., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Загарук, О. Храм і соціум у романі О.Гончара "Собор" та в романі П.Загребельного "Диво" : Урок- семінар на матеріалі двох романів / О. Загарук. - С.31 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ГОНЧАР О., ЗАГРЕБЕЛЬНИЙ П., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Поліщук, О. Вивчення новели М.Хвильового "Я" ("Романтика") : Спроба ідейно-художнього аналізу твору в єдності його змісту і форми / О. Поліщук. - С.36 - 38 Кл.слова: ХВИЛЬОВИЙ М., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Шелехова, Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНА ОСВІТА, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ Симоненко, Т. Авторська програма спецкурсу "Дидактична текстологія" : Для студентів філологічних факультетів / Т. Симоненко. - С.43 - 48. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ТЕКСТОЛОГІЯ, КОМУНІКАЦІЇ, КОМУНІКАТИВНА ПОВЕДІНКА Тимків, Н. Шляхи вираження авторської позиції у драматичних текстах / Н. Тимків. - С.49 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УКРАЇНСЬКА ДРАМАТУРГІЯ, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах в 2006/2007 навчальному році : Наказ Міністерства освіти і науки України від 09.01. 2007 № 1/9-1. - С.54 - 57 Кл.слова: ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ Потапенко, О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка / О. Потапенко. - С.58 - 61. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА, МОВНА ОСВІТА Мухня-Мухинько, М. Суржифікація молоді художньою літературою / М. Мухня-Мухинько. - С.66 - 71 Кл.слова: СУРЖИФІКАЦІЯ, МОВНА ОСВІТА Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: umil/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Мацько, Л. Програмні засади навчання української мови учнів старшої школи : Профіль - українська філологія / Л. Мацько, О. Семеног. - С.2 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УКРАЇНСЬКА МОВА Мунтян, С. Окремі результати діагностики діалогічного мовлення учнів 6-7 класів / С. Мунтян. - С.8 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНА ОСВІТА, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Луценко, В. Особливості навчання тексту-опису / В. Луценко. - С.13 - 15. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТИПИ ТЕКСТУ Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / л. Варзацька, О. Янчук. - С.15 - 17 Кл.слова: МОВЛЕННЯ, МОВЛЕННЄВІ СИТУАЦІЇ Буркалець, Н. Порівняння як один із прийомів вивчення творчості Григорія Косинки / н. Буркалець. - С.18 - 22. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОСИНКА Г., ПОРІВНЯННЯ Яценко, Т. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7 - 9 класах / Т. Яценко. - С.23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, РОЗУМОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Панчук, О. "Ігрова допомога" на уроках української мови / О. Панчук. - С.27 - 29 Кл.слова: ІГРОВІ ПРИЙОМИ, УКРАЇНСЬКА МОВА, ОРФОГРАФІЧНА РОЗМИНКА Захарова, О. Підвищення мовної культури та грамотності учнів на уроках української мови / О. Захарова. - С.30 - 32. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УКРАЇНСЬКА МОВА, МОВНА КУЛЬТУРА, ГРАМОТНІСТЬ Шпонтак, К. Докладний переказ тексту з елементами опису приміщення (усно) / К. Шпонтак. - С.33 - 34 Кл.слова: ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ, ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ Чухліб, Л. Система уроків за творчістю Валерія Шевчука / Л. Чухліб. - С.35 - 41. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА, ШЕВЧУК В. Єрмоленко, С. Формування комунікативної компетенції у лінгводидактиці / С. Єрмоленко. - С.42 - 46. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ЛІНГВОДИДАКТИКА Фасоля, А. Іван Огієнко: наука для прийдешніх поколінь / А. Фасоля. - С.47 - 50 Петленко, Л. Два вірші Івана Франка / Л. Петленко. - С.51 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ФРАНКО І. Талабіра, Г. "Жити, справді, треба поспішати, і не бути боржником ні в чім" : Ознайомлення з життям і творчістю Василя Густі / Г. Талабіра. - С.54 - 57 Кл.слова: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ГУСТІ В. Коваленко, В. Творчий діалог на тему: "... і незглибиме творче ремесло" : Модель засідання літературно-творчої студії для старшокласників / В. Коваленко. - С.58 - 60 Кл.слова: ЛІТЕРАТУРНА ТВОРЧІСТЬ, МИСТЕЦТВО СЛОВА Кривдик, О. Так історично склалося? / О. Кривдик. - С.65 - 67 Кл.слова: МОВНА КУЛЬТУРА Сорокопуд, В. Чарівний світ Всеволода Нестайка: від тридцятитрьохрічної корови Контрибуції і Чарки луципера до свинофірми "Рилос" і пошуку "скоробагатьковських" скарбів / В. Сорокопуд. - С.68 - 70 Кл.слова: ДИТЯЧА КАЗКА, УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Юрачківський, А. Алогізми в сучасному українському слововживанні / А. Юрачківський. - С.71 - 72. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: АЛОГІЗМИ, МОВНА ГРАМОТНІСТЬ, СЛОВОВЖИВАННЯ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості [Текст] / Л. Варзацька, О. Янчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 2. - С. 13 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання мови Кл.слова (ненормовані): мовна освіти -- розвивальне навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Янчук, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Варзацька, л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості [Текст] / л. Варзацька, О. Янчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 3. - С. 15 - 17 Рубрики: методика викладання мови Кл.слова (ненормовані): мовлення -- мовленнєві ситуації Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Янчук, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2010/8 Журнал 2010р. N 8 Голуб, Н. Риторична компетентність учнів стврших класів як показник сучасної мовної освіти / Н. Голуб. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Компетентнісна орієнтація вправ і завдань у підручнику української мови для старшокласників : академічний рівень / Г. Шелехова. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Мовна надмірність і мовна недостатність в системі роботи зі стилістики і культури мовлення у старших класах / Н. Бондаренко. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Федорчук, Т. Навчання старшокласників використовувати лексичні засоби виразності мовлення / Т. Федорчук. - С.17-21. - Л-ра в кінці ст. Варзацька, Л. Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Л. Варзацька. - С.22-25. - Л-ра в кінці ст. Ярмолюк, А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції / А. Ярмолюк. - С.26-31. - Л-ра в кінці ст. Симоненкова, Т. Робота над підвищенням рівня культури мовлення учнів / Т. Симоненкова. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст. Дороз, В. Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови / В. Дороз. - С.37-45. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Формування компетентного читача в умовах профільного навчання / Т. Яценко. - С.46-48 Хорошковська, О. Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання / О. Хорошковська. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Дорошко, Л. Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Л. Дорошко. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Повхан, К. Формування вимовних умінь учнів-угорців на початковому етапі навчання української мови / К. Повхан. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Яновицька, Н. Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення / Н. Яновицька. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст. Плахотник, В. Інтеграція методичної системи в загальну теорію систем / В. Плахотник. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови : (академічний рівень) (другий семестр) / Г. Шелехова. - С.70-71 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / В. Новосьолова. - С.72-79 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Варзацька, Л. Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці [] / Л. Варзацька> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 8. - С. 22-25. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/7 Журнал 2011р. N 7 Омельчук, С. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу / С. Омельчук. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст. Остапенко, Н. Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі / Н. Остапенко. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст. Стефурак, Р. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі / Р. Стефурак, Н. ІванишинІ. Бабій. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. Шевчук, Л. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів / Л. Шевчук. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст. Варзацька, Л. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти : 10-11 класи, академічний рівень / Л. Варзацька. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст. Овдійчук, Л. Вивчення біографії Павла Тичини на уроках української літератури в школі : до 120-річчя від дня народження поета / Л. Овдійчук. - С.23-26. - Л-ра в кінці ст. Колінько, О. Імпресіоністична новела в українській і російській літературах : теоретичні та методичні рекомендації до вивчення жанру нового типу / О. Колінько. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, З. Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна : матеріали до літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / З. Шевченко. - С.32-37 Фенцик, О. Формування в старшокласників навичок лінгвистичного аналізу художнього твору / О. Фенцик. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст. Бойко, Н. Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови : тема "Дієприкметник", 7 клас / Н. Бойко. - С.42-46 Семеног, О. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення / О. Семеног. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст. Набок, М. Первісно-поетичний тип епічного героя українських народних дум / М. Набок. - С.51-55. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / В. Новосьолова. - С.56-58 Смольська, О. Не проспіть Україну мою! : сценарій літературно-музичної композиції / О. Смольська. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Варзацька, Л. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти [] : 10-11 класи, академічний рівень / Л. Варзацька> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 7. - С. 17-22. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Бондаренко, Н. Становлення правописної компетентності учнів 5-7 класів на основі врахування внутрішньопредметних зв'язків / Н. Бондаренко. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Варзацька, Л. Узагальнені способи діяльності як засіб формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів / Л. Варзацька. - С.7-11. - Л-ра в кінці ст. Ярмолюк, А. Соціокультурна компетентність як засіб становлення ціннісно-смислових орієнтацій учня / А. Ярмолюк. - С.11-16. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Статусно-рольова характеристика персонажів на уроках літератури / Ю. Бондаренко. - С.17-20. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, З. Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях / З. Шевченко. - С.20-23. - Л-ра в кінці ст. Остаф, Я. Бінарний урок як форма реалізації міжпредметних зв'язків / Я. Остаф, О. Гентош. - С.24-28 Ходань, О. Нестандартний урок з української літератури як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / О. Ходань. - С.29-32. - Л-ра в кінці ст. Кохно, Т. Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання / Т. Кохно. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст. Кузьміна, Л. Система вправ для формування термінологічної компетентності студентів залізничних спеціальностей ВНЗ / Л. Кузьміна. - С.39-41. - Л-ра в кінці ст. Дроздова, І. Проблеми навчання усного й писемного професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. В. Українська мова 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання : (програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України) / Н. В. Бондаренко, С. О. КараманА. В., Кононенко В. Л. Ярмолюк А. В. - С.46-61 Андрела, Л. Думки напередодні ювілею / Л. Андрела. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Варзацька, Л. Узагальнені способи діяльності як засіб формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів [] / Л. Варзацька> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2013. - N 4. - С. 7-11. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |