> Шифр: rish/2009/5/6 Журнал 2009р. N 5/6 Буряк, В. Методологічні основи розвивального навчання / В. Буряк. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Адаменко, О. Вибірковий метод в історико-педагогічному дослідженні / О. Адаменко. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Калініна, Л. Загальноосвітній навчальний заклад як соціально-педагогічна система й об'єкт педагогічної дійсності / Л. Калініна. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст. Лалак, Н. Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / Н. Лалак. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст. Паламарчук, Л. Етнокультурологічна компетентність учителя географії / Л. Паламарчук. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст. Журба, О. Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст. Ковмір, О. Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти / О. Ковмір. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Оржеховська, В. Феномен дитячої бездоглядності: погляд сьогодення / В. Оржеховська. - С.32-35 Оржеховська, В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення / В. Оржеховська, Г. Ковганич. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст. Синьов, В. Встановлення психологічного контакту у вихованні неповнолітніх з девіантною поведінкою / В. Синьов, В. Кривуша. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Лазаренко, О. Соціально-педагогічний аспект у профілактиці девіантної поведінки підлітків / О. Лазаренко. - С.43-45. - Бібліогр. в кінці ст. Коваленко, В. Школа соціальної реабілітації як ефективна модель системи превентивної педагогіки : З досвіду роботи Миколаївської школи соціальної реабілітації / В. Коваленко. - С.46-48 Топчій, І. Роль шкільної соціально-психологічної служби у профілактиці вживання учнями психоактивних речовин / І. Топчій. - С.48-50. - Бібліогр. в кінці ст. Скребець, О. Особистісно орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми : З досвіду роботи ЗОШ №31 м.Сімферополя, Автономна Республіка Крим / О. Скребець, Т. Дем'яненко. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст. Нечерда, В. Проблема виховання толерантності особистості в контексті профілактики дитячої бездоглядності / В. Нечерда. - С.54-56. - Бібліогр. в кінці ст. Пироженко, Л. Розробка основних положень теорії структури змісту освіти : 70-ті роки ХХ ст. / Л. Пироженко. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст. Коляда, Н. Журнал "Дитячий рух" (1925 - 1934) - осередок теорії та практики дитячого руху в Україні / Н. Коляда. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст. Бондар, Л. Липецька школа імені П.В.Щепкіна : З історії початкової школи в Україні (60-ті роки XIX ст. - 30-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст. Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів / Н. Глузман. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст. Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. / А. Василюк. - С.76-79. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. [] / А. Василюк> // Рідна школа. - 2009. - N 5/6. - С. 76-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Організація освіти в окремих країнах--Польща Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Буряк, В. Методологічні основи розвивального навчання / В. Буряк. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Адаменко, О. Вибірковий метод в історико-педагогічному дослідженні / О. Адаменко. - С.8-11. - Л-ра в кінці ст. Калініна, Л. Загальноосвітній навчальний заклад як соціально-педагогічна система й об'єкт педагогічної дійсності / Л. Калініна. - С.12-17. - Л-ра в кінці ст. Лалак, Н. Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / Н. Лалак. - С.17-20. - Л-ра в кінці ст. Паламарчук, Л. Етнокультурологічна компетентність учителя географії / Л. Паламарчук. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст. Журба, О. Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба. - С.25-27. - Л-ра в кінці ст. Ковмір, О. Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти / О. Ковмір. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Оржеховська, В. Проблеми дитячої бездоглядності в Україні: аналіз та пошуки шляхів подолання / В. Оржеховська. - С.33-35 Оржеховська, В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення / В. Оржеховська, Г. Ковганич. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Синьов, В. Встановлення психологічного контакту у вихованні неповнолітніх з девіантною поведінкою / В. Синьов, В. Кривуша. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Лазаренко, О. Соціально-педагогічний аспект у профілактиці девіантної поведінки підлітків / О. Лазаренко. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст. Коваленко, В. Школа соціальної реабілітації як ефективна модель системи превентивної педагогіки : с досвіду роботи Миколаївської школи соціальної реабілітації / В. Коваленко. - С.46-48 Топчій, І. Роль шкільної соціально-психологічної служби у профілактиці вживання учнями психоактивних речовин / І. Топчій. - С.48-50. - Л-ра в кінці ст. Скребець, О. Особистісно орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми : з досвіду роботи ЗОШ № 31 м. Сімферополя, Автономна Республіка Крим / О. Скребець, Т. Дем'яненко. - С.51-53. - Л-ра в кінці ст. Нечерда, В. Проблема виховання толерантності особистості в контексті профілактики дитячої бездоглядності / В. Нечерда. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст. Пироженко, Л. Розробка основних положень теорії структури змісту освіти : 70-ті роки ХХ ст. / Л. Пироженко. - С.58-62. - Л-ра в кінці ст. Коляда, Н. Журнал "Дитячий рух" (1925-1934) - осередок теорії та практики дитячого руху в Україні / Н. Коляда. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. Липецька школа імені П. В. Щепкіна : з історії початкової школи в Україні (60-ті роки XIX ст. - 30-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст. Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів / Н. Глузман. - С.71-75. - Л-ра в кінці ст. Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. / А. Василюк. - С.76-79. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. [] / А. Василюк> // Рідна шк. - 2010. - N 6. - С. 76-79. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--Історія--Польща Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
П78 Проблеми освіти [Текст] : наук.-метод. збірник / М-во освіти і науки України, Наук.-метод. центр вищої освіти. - К. : Знання, 2005. - ISSN 1818-5797. Вип. 46 : Болонський процес в Україні, ч. 2 / [редкол.: В. Г. Кремень (голов. ред.) та ін.]. - 2005. - 200 с. : рис., табл. - ISBN 966-346-126-8 : 14.00 грн Зміст: Василюк, А. В. Польща: стратегія і тактика реформи середньої освіти / А. В. Василюк. - С .3-11 Кл.слова: реформування освіти, реформирование образования Кряжев, П. В. Болонський процес і нові підходи до реформування освіти / П. В. Кряжев. - С .12-17 Кл.слова: реформування освіти, реформирование образования Поберезська, Г. Г. Росія: участь у Болонському процесі і підвищення якості вищої освіти / Г. Г. Поберезська. - С .18-25 Кл.слова: якість освіти, качество образования Крижанівський, Є. І. Акредитація вищих навчальних закладів: проблеми і шляхи їх вирішення / Є. І. Крижанівський, Ф. В. КозакБ. В. Сверида. - С .146-149 Кл.слова: акредитація навчальних закладів, аккредитация учебных заведений
Рубрики: Освіта--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): болонський процес -- болонский процесс -- стандартизація вищої освіти -- стандартизация высшего образования -- вища фахова освіта -- высшее фаховое образование -- технології вищої школи -- технологии высшей школы Анотація: Сучасні проблеми розвитку національної системи освіти. Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, К. М. \ред.\; Шелест, І. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |