> Шифр: inmo/2016/3 Журнал 2016р. N 3 Подосиннікова, Г. І. Навчання переглядового читання з використанням методу проектів на матеріалі англомовної преси у 10 класі школи з поглибленим вивченням іноземних мов / Г. І. Подосиннікова, О. В. Рубан. - С.3-10 Володько, А. М. Модель навчання усного послідовного науково-технічного перекладу майбутніх перекладачів / А. М. Володько. - С.25-29 Пономарьова, Ю. А. Національно-культурні особливості японської міжособистісної комунікації у процесі навчання студентів японського діалогічного мовлення / Ю. А. Пономарьова. - С.30-35 Безвін, Ю. Г. Система вправ для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проекту / Ю. Г. Безвін. - С.36-41 Черняк, Ю. М. Сценарій позакласного заходу з французької мови для учнів 7 класу на тему "Sous le ciel de la France" / Ю. М. Черняк. - С.53-58 Систалюк, Р. П. План-конспект уроку доброти французькою мовою в 6 класі : цикл уроків: "Культура Франції". Тема: "Французькі письменники" / Р. П. Систалюк. - С.59-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |
Володько, А. М. Модель навчання усного послідовного науково-технічного перекладу майбутніх перекладачів [] / А. М. Володько> // Іноземні мови. - 2016. - N 3. - С. 25-29 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Переклад--Навчання--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): перевод -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- усний послідовний переклад -- устный последовательный перевод -- майбутні перекладачі -- будущие переводчики Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |
> Шифр: inmo/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Паршикова, О. О. Формування основ міжкультурної комунікативної компетентності в учнів початкової школи в процесі навчання німецької мови / О. О. Паршикова. - С.3-8. - Літ. в кінці ст. Бориско, Н. Ф. Проблеми міжкультурної підготовки майбутніх учителів і викладачів іноземних мов / Н. Ф. Бориско. - С.9-20. - Літ. в кінці ст. Устименко, О. М. Підсумковий контроль у проектному навчанні іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти / О. М. Устименко. - С.21-35. - Літ. в кінці ст. Майєр, Н. В. Освітньо-професійна програма "Французька мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література. методика навчання іноземних мов і культур у закладах вищої освіти" / Н. В. Майєр. - С.36-40 Володько, А. М. Особливості організації навчального процесу для формування в майбутніх перекладачів перекладацької компетентності в усному послідовному перекладі / А. М. Володько. - С.41-46 Решетило, Л. Г. Методична розробка уроку англійської мови для студентів професійно-технічних закладів / Л. Г. Решетило. - С.47-52 Кагарлицька, А. І. Фрагмент практичного заняття з іспанської мови з формування в студентів другого курсу компетентності в аудіюванні з використанням автентичного відеоматеріалу / А. І. Кагарлицька. - С.53-55 Голуб, І. Ю. Нові навчальні програми з іноземних мов: європейські стандарти, нові виклики та можливості / І. Ю. Голуб. - С.56-60. - Літ. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |
Володько, А. М. Особливості організації навчального процесу для формування в майбутніх перекладачів перекладацької компетентності в усному послідовному перекладі [] / А. М. Володько> // Іноземні мови. - 2018. - N 1. - С. 41-46 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Німецька мова--Переклад--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): німецька мова -- майбутні перекладачі -- вищі навчальні заклади -- навчання перекладу -- усний послідовний переклад -- саморефлексія -- стресові умови навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |