Шифр: obdy/2009/1
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2009р. N 1
Зміст:
Жук, Л. В. Обдарована дитина в умовах сучасної освітньої системи / Л. В. Жук. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Пясецька, Л. І. Деякі організаційні та правові проблеми виявлення, підтримки і захисту обдарованої особистості / Л. І. Пясецька. - С.8-9
Кузьменко, В. Виявлення обдарованості дошкільника: змістові та організаційні особливості / В. Кузьменко. - С.10-15
Радченко, І. О. Організація психологічного простору учня на уроці / І. О. Радченко. - С.16-17
Радченко, І. О. Сковорода мав рацію / І. О. Радченко. - С.18-20
Кугляр, Т. І. Робота з обдарованими дітьми в умовах сільської школи / Т. І. Кугляр. - С.21-25
Сампара, О. В. Робота з обдарованими й творчими дітьми в процесі вивчення географії / О. В. Сампара. - С.26-29
Литовченко, В. Підтримка талановитих дітей та обдарованої молоді / В. Литовченко. - С.30-31
Яковина, А. В. Комп'ютерна діагностика інтелектуальної обдарованості / А. В. Яковина. - С.32-34
Воронюк, І. В. Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників / І. В. Воронюк. - С.35-46
Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.47-53
Вовчик-Блакитна, О. О. Дитяча іграшка та гра - справа серйозна / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.54-59
Аристов, В. И. Превентивное мышление / В. И. Аристов. - С.60-63
Тугельбаева, А. Государственная система работы с одарёнными детьми в республике Казахстан / А. Тугельбаева, Л. Аскарова. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича



    Воронюк, І. В.
    Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників [] / І. В. Воронюк // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 1. - С. 35-46
Рубрики: Методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: obdy/2010/4
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2010р. N 4
Зміст:
Куліш, В. В. Розвиток творчого мислення учнів на уроках трудового навчання / В. В. Куліш. - С.63-67
Науменко, Р. А. Моніторинг виявлення та розвитку інтелектуально та творчо обдарованої молоді у позашкільних закладах / Р. А. Науменко. - С.57-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронюк, І. В. Теоретичний аспект психолого-педагогічної технології організації творчої діяльності молодших школярів / І. В. Воронюк. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайлик, Л. В. Формування освітнього середовища для розвитку обдарованої дитини / Л. В. Михайлик. - С.7-11
Сургаєва, В. В. Організаційно-педагогічні умови підтримки і розвитку обдарованої дитини в Каховській гімназії / В. В. Сургаєва. - С.12-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваненко, Л. І. Шкільний музей - творчий натхненник сільської дітвори / Л. І. Іваненко. - С.22-25
Мітлош, А. В. Тренінг розвитку лідерської обдарованості / А. В. Мітлош. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДВГ) обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки / Н. І. Овчаренко. - С.40-41
Гандзілевська, Г. Б. Сценарій музично-театральної постановки "Проспект маргариток" / Г. Б. Гандзілевська. - С.42-46
Павлова-Сисюк, Т. В. Комплексна програма по організації дозвілля (для дітей різних вікових категорій) / Т. В. Павлова-Сисюк. - С.49-53
Павлова-Сисюк, Т. В. Засідання методичного об'єднання керівників клубів центру масової роботи та організації змістовного дозвілля / Т. В. Павлова-Сисюк. - С.53-56
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Воронюк, І. В.
    Теоретичний аспект психолого-педагогічної технології організації творчої діяльності молодших школярів [] / І. В. Воронюк // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 4. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дитяча психологія
   Початкова школа


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: ppts/2012/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 6
Зміст:
Творча спадщина В. А. Роменця: сучасний погляд (Матеріали до ювілею В. А. Роменця). - С.3-7
Краєва, О. А. Програма тренінгового курсу "Подолання кризи ідентичності підлітків" 7-8 класів (13-14 років) / О. А. Краєва. - С.7-14. - Л-ра в кінці ст.
Чайкіна, Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації / Н. О. Чайкіна. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст.
Семёнова, Е. М. Развитие эмоциональной культуры педагога / Е. М. Семёнова. - С.20-27. - Лит. в конце ст.
Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.27-34. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Одновременный отсчёт нескольких событий как способ формирования внимания школьников / Е. В. Заика. - С.34-45. - Лит. в конце ст.
Сорока, А. В. Психологічні особливості різних типів кримінальних груп засуджених / А. В. Сорока. - С.45-51. - Л-ра в кінці ст.
Задорожнюк, И. Е. Исследование помощи другому как новый ориентир в психологии / И. Е. Задорожнюк. - С.51-53
Гаврилькевич, В. К. Емоційна саморегуляція дорослих із ішемічною патологією серця / В. К. Гаврилькевич. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. М. Третяк. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст.
Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості / Т. А. Ткачук. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Розумний егоїзм: витоки, сутність, необхідність / В. Ф. Калошин. - С.67-72. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, О. В. Парадокси і суперечності соціально-історичної творчості: соціально-психологічні аспекти проблеми соціальних перетворень / О. В. Губенко. - С.72-78. - Л-ра в кінці ст.
Фальковська, Л. М. Справедливість як предмет соціально-психологічного дослідження / Л. М. Фальковська. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)




    Воронюк, І. В.
    Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями [] / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 6. - С. 27-34. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Психологічні дослідження
   Педагогічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
інтегральні паралінгвістичні сигнали -- интегральные паралингвистические сигналы -- креативність взаємодії -- креативность взаимодействия -- інтонування -- интонирование

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)