> Шифр: mvuk/2008/6 Журнал 2008р. N 6 Сидоренко, М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень / М. Сидоренко. - С.15-19 Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії. - С.20-23 Войчак, А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва / А. Войчак, В. Лівшиц. - С.24-27 Лазебник, М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік / М. Лазебник. - С.28-32 Смоляр, С. "Цифра" покоряє зовнішній світ, або рух - це життя ! / С. Смоляр. - С.32-36 Ровінський, Д. Ризики впровадження CRM - системи у банку / Д. Ровінський. - С.37-39 Папоян, А. Маркетингове управління базами даних споживачів / А. Папоян. - С.40-44 Пилипчук, В. Стратегічне планування в мережі інтернет / В. Пилипчук. - С.45-48 Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О. Зозульов. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст. Гевко, О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи / О. Гевко. - С.53-57 Берєзін, І. Середній бізнес Росії : якісні характеристики та кількісні оцінки / І. Берєзін. - С.60-63 Каніщенко, О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду / О. Каніщенко, В. ЖурилоТ. Доця. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Гевко, О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи [] / О. Гевко> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 53-57 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка машинобудування Бренд--Управління брендами Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |