Шифр: upej/2018/2
   Журнал

Український педагогічний журнал [Текст] : наук. журнал/ засн. Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ : Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2015 - . - ISSN 24111317. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 2
Зміст:
Дічек, Н. П. Зіставно-порівняльний підхід у сучасній англомовній макаренкіані: Дж. Дьюї та А. Макаренко / Н. П. Дічек. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзюбенко, І. А. Досвід громадського виховання країн ЄС в Україні / І. А. Дзюбенко. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кисіль, Н. Р. Особливості вищої освіти в Чехії та в Україні: сучасний досвід / Н. Р. Кисіль. - С.22-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Мелешко, В. В. Проблеми управління опорними закладами загальної середньої освіти в умовах децентралізації / В. В. Мелешко. - С.27-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Ремех, Т. О. Сутність і структура громадянської компетентності учня Нової української школи / Т. О. Ремех. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Остапчук, О. Є. Синергетичний дискурс професійно-творчої самореалізації вчителя / О. Є. Остапчук. - С.42-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Т. Г. Дидактичні особливості методів навчання економіки в ліцеї / Т. Г. Назаренко. - С.51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Гривко, А. В. Формування читацьких умінь учнів: сучасні підходи та світовий досвід / А. В. Гривко. - С.59-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончарова, Н. О. Методичні аспекти використання дидактичних матеріалів на основі диференційованого підходу / Н. О. Гончарова. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Пузіков, Д. О. Методика підготовки суб'єктів освітньої діяльності до застосування теоретичної моделі прогнозування розвитку загальної середньої освіти / Д. О. Пузіков. - С.75-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Сіній, В. В. Методика формування політехнічного складника предметної компетентності учнів основної школи з фізики / В. В. Сіній. - С.83-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Пометун, О. І. Критичне мислення як педагогічний феномен / О. І. Пометун. - С.89-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Хриков, Є. М. Стан та напрями розвитку педагогічної науки в Україні / Є. М. Хриков. - С.99-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Корєнєва, І. М. Феномен "Освіта для сталого розвитку": сутність та сучасні особливості концепту / І. М. Корєнєва. - С.113-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: upej/2018/3
   Журнал

Український педагогічний журнал [Текст] : наук. журнал/ засн. Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ : Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2015 - . - ISSN 24111317. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 3
Зміст:
Васильєва, Д. В. Динамізм, гнучкість і автономність - три наріжні камені математичної освіти в державі Ізраїль / Д. В. Васильєва. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Гривко, А. В. Оцінювання читацьких умінь учнів: аналіз актуального світового досвіду / А. В. Гривко. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Охрей, В. В. Організаційні засади професійної підготовки фармацевтів у Канаді / В. В. Охрей. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Топузов, О. М. Соціальне співробітництво в системі загальної середньої освіти / О. М. Топузов. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, В. Ф. Педагогічні технології навчання в умовах Нової української школи: вектор розвитку / В. Ф. Паламарчук, О. В. Барановська. - С.60-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Пузіков, Д. О. Прогнозування розвитку загальної середньої освіти: рівень учителя / Д. О. Пузіков. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохоренко, О. О. Чинники розвитку загальної середньої освіти: класифікація і характеристика / О. О. Прохоренко. - С.75-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Цимбалару, А. Д. Освітня програма як інноваційний ресурс розвитку початкової освіти / А. Д. Цимбалару. - С.84-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелестова, Л. В. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах профільного навчання: кількісно-якісний аналіз емпіричних даних / Л. В. Шелестова. - С.99-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Коренєва, І. М. Зміст і структура компетентності майбутніх учителів біології у сфері освіти для сталого розвитку / І. М. Коренєва. - С.109-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Опалюк, Т. Л. Таксономічна єдність дидактичних умов формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя в процесі вивчення гуманітарних дисциплін / Т. Л. Опалюк. - С.118-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Кришмарел, В. Ю. Навчання філософії в школі: основні тенденції / В. Ю. Кришмарел. - С.126-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Булгаков, В. П. Екологічно спрямовані дослідження геоморфологічних об'єктів у процесі навчання географії в основній школі / В. П. Булгаков, М. О. Баштова. - С.136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Гривко, А. В.
    Формування читацьких умінь учнів: сучасні підходи та світовий досвід [] / А. В. Гривко // Укр. пед. журн. = Ukrainian Educational Journal : наук. журнал. - 2018. - N 2. - С. 59-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2411-1317
Рубрики: Загальноосвітні школи--Учні--Читання--Україна, 21 ст.
   Загальноосвітні школи--Учні--Читання--США, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
читацькі уміння -- школярі

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Гривко, А. В.
    Оцінювання читацьких умінь учнів: аналіз актуального світового досвіду [] / А. В. Гривко // Укр. пед. журн. = Ukrainian Educational Journal : наук. журнал. - 2018. - N 3. - С. 26-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2411-1317
Рубрики: Загальноосвітні школи--Учні--Контроль знань--Україна, 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні тексти -- електронні тексти -- читацькі вміння

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)