> Шифр: obdy/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Лисюк, Т. В. Педагогічні основи навчання обдарованих дітей / Т. В. Лисюк. - С.2-4 Кардаш, М. М. Плекаємо творчу особистість / М. М. Кардаш. - С.5-13 Кардаш, М. М. Наукове товариство "Інтелект" - координаційний центр науково-дослідницької роботи гімназистів / М. М. Кардаш, Ж. В. Сіміцька. - С.14-23 Свереда, Б. А. Етнографічний музей "Світлиця" - духовний осередок гімназії / Б. А. Свереда. - С.23-26 Дацюк, М. І. Читати, мислити і жити : з досвіду завідування гімназійною бібліотекою / М. І. Дацюк. - С.27-32 Рудницька, О. Б. Зразки нетрадиційних диктантів з української мови для 6-го класу / О. Б. Рудницька. - С.33-43 Щерба, О. В. Формування продуктивного мислення в учнів початкової школи / О. В. Щерба. - С.44-48 Кашпрук, О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника / О. Є. Кашпрук. - С.49-53 Чухілевич, О. П. Техніка публічного виступу при захисті учнями наукової роботи / О. П. Чухілевич. - С.54-57 Божик, Л. М. Виховання обдарованої дитини в сім'ї / Л. М. Божик. - С.58-59 Завдання на розвиток пізнавальних процесів для учнів початкових класів. - С.60-63 Гринюк, Н. Ю. Цікава математика у розв'язках і міркуваннях : задачі для середнього шкільного віку / Н. Ю. Гринюк. - С.64-66 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Шумакова, Н. Б. Значение общения в творческом развитии ребёнка / Н. Б. Шумакова. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Процько, Т. М. Управління виховним процесом у навчальному закладі - запорука ефективності роботи педагога / Т. М. Процько. - С.7-15 Маланчук, О. М. Співпраця класного керівника з батьками: формуємо ключові життєві компетенції дитини разом / О. М. Маланчук. - С.16-24 Горбатюк, Н. А. Застосування методів творчої діяльності на уроках трудового навчання / Н. А. Горбатюк. - С.25-31 Онищенко, В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів (для 2-го класу) / В. В. Онищенко. - С.32-34 Кашпрук, О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника / О. Є. Кашпрук. - С.35-40 Гурлєва, Т. Важковиховувані діти потребують розуміння / Т. Гурлєва. - С.41-44 Біла, І. М. Краса є істина, а істина - краса: особливості естетичного виховання у Японії / І. М. Біла. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Калошин, В. Ф. Як навчити дитину управляти своїми думками / В. Ф. Калошин. - С.50-56 Розвивальні завдання для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.57-60 Бильярдные головоломки или бинарный урок геометрии и физики. - С.60-62 Гринюк, Н. Ю. Цікава математика у розв'язках і міркуваннях : задачі для середнього шкільного віку / Н. Ю. Гринюк. - С.62-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Гринюк, Н. Ю. Цікава математика у розв'язках і міркуваннях [] : задачі для середнього шкільного віку / Н. Ю. Гринюк> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 1. - С. 64-66 Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Гринюк, Н. Ю. Цікава математика у розв'язках і міркуваннях [] : задачі для середнього шкільного віку / Н. Ю. Гринюк> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 2. - С. 62-63 Рубрики: Математика --Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |