> Шифр: dzop/2017/1 Журнал 2017р. N 1 Задворнова, О. М. Корекційні прийоми роботи з дитиною, яка має синдром гіперактивності з дефіцитом уваги / О. М. Задворнова. - С.2-3. - Л-ра в кінці ст. Борецька, Т. М. Співпраця тифлопедагога і вчителя-логопеда під час корекції мовлення дошкільників, що мають порушення зору / Т. М. Борецька, О. П. Шадура. - С.4-8. - Л-ра в кінці ст. Гриш, Н. І. Працюємо з дітьми з особливими потребами / Н. І. Гриш. - С.9-12 Мінакова, М. В. Програма корекційно-розвивальних занять для дітей зі зниженим зором / М. В. Мінакова. - С.13-22 Рассказова, П. І. Методика застосування розповіді за картиною як засобу розвитку уяви та зв'язного мовлення дітей в інклюзивних групах ДНЗ / П. І. Рассказова. - С.23-31. - Л-ра в кінці ст. Тарасенко, Н. В. Робота з дітьми-інвалідами / Н. В. Тарасенко. - С.11-12 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Гриш, Н. І. Працюємо з дітьми з особливими потребами [] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. - 2017. - N 1. - С. 9-10 Рубрики: Інклюзивна освіта Діти-інваліди--Соціальна допомога Діти із затримкою психічного розвитку--Навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: dzop/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Рассказова, П. І. Розвиток зв'язного мовлення дітей з різним рівнем здоров'я в інклюзивних групах ДНЗ / П. І. Рассказова. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст. Гриш, Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи / Н. І. Гриш. - С.13-19 Задворнова, О. М. Обстеження мовлення дитини в разі порушень слуху / О. М. Задворнова. - С.20-23 Макаренко, Л. О. Державні символи України : урок з курсу "Я і Україна" / Л. О. Макаренко. - С.24-25 Стойко, Л. А. Слово Шевченка не вмре, не поляже : урок - літературно-музична композиція для учнів 8 - 10 класів з легкою розумовою відсталістю / Л. А. Стойко. - С.26-29 Лещенко, О. В. Елісон Лаппер - дивовижна людина / О. В. Лещенко. - С.30-31. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Гриш, Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи [] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. - 2017. - N 4. - С. 13-19 Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): аутизм -- синдром Каннера -- синдром Аспергера -- синдром Ретта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: dzop/2017/6 Журнал 2017р. N 6 Левицька, В. І. Особливості соціалізації учнів із особливими потребами на уроках трудового навчання / В. І. Левицька. - С.5-8 Гриш, Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи / Н. І. Гриш. - С.9-15 Пустовіт, Л. І. Сучасні оздоровчі технології та їх використання в роботі з молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення / Л. І. Пустовіт. - С.16-21 Макаренко, Л. О. Властивості води. Урок природознавства для дітей з легкою розумовою відсталістю / Л. О. Макаренко. - С.22-24 Лисанова, В. М. Дерева, чагарники, трави. Конспект уроку з корекції розвитку / В. М. Лисанова. - С.25-29 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Гриш, Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи [] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. - 2017. - N 6. - С. 9-15 Рубрики: Діти із затримкою психічного розвитку Кл.слова (ненормовані): аутизм Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |