> Шифр: ppts/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, . К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 Кл.слова: СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИЙ, РОЗВИТОК ДІТЕЙ Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7. - Библиогр.: с.7 Кл.слова: СЕМАНТИКА ПСИХОЛОГІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 Кл.слова: НАВЧАННЯ, ПАРАДОКСИ ОСВІТНІ Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18. - Библиогр.: с. 18 Кл.слова: ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографическые тексты" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 Кл.слова: ТЕСТЫ, СТУДЕНЧЕСТВО Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ ІНТУЇЦІЇ, ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНА Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками Органів внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л. І. Мороз, С. І. Яковенко : 28-30 Кл.слова: КОНТАКТ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, СПІЛКУВАННЯ, ОРГАНИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ Кирилюк, Л. Г. Активное обучение: инструментарий и методы : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / Л. Г. Кирилюк, В. В. Величко, Д.В., Карпиевич Е.Ф. Карпиевич Д.В. - С.31-36. - Библиогр.: с.36 Кл.слова: АКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ Рибалка, В. В. Особистісно-центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною негонгруентністю : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / В. В. Рибалка. - С.37-47. - Библиогр.: с.46-47 Токарева, І. В. Ласкаво просимо у школу ввічливості : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / І. В. Токарева. - С.47-53 Зубаль, Н. Г. Розвивальна ігротека для школярів 6-7 років : Продовж. Поч.: 2006. № 1 / Н. Г. Зубаль. - С.54-58 Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Продовж. Поч.: 2005. № 12 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.59-64 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69. - Библиогр.: с.69 Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА, ПОВЕДІНКА, ОСОБИСТІСТЬ Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73. - Библиогр.: с.73 Кл.слова: КОНСУЛЬТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНЕ, ПСИХОЛОГІЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 Кл.слова: МОБІНГ Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЦИНИ, ХВОРІ, МЕДИЧНІ СЕСТРИ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/10 Журнал 2006р. N 10 Максименко, С. Д. Онтогенез особистості / С. Д. Максименко. - С.1-10. - Бібліогр. в кінці ст. - Закінч. Поч.: 2006. № 9. Шмаргун, В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту / В. М. Шмаргун. - С.10-21. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.; графіки Балл, Г. А. Обсуждение проблем школы диалога культур / Г. А. Балл. - С.22-23 Чайкіна, Н. О. Психологічні особливості організації і проведення ігор в курсі "Психологія сім"ї" / Н. О. Чайкіна. - С.33-38. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІГРА, ПСИХОЛОГІЯ СІМ"Ї Кокун, О. М. Фізична культура та спорт як невід"ємна складова здорового способу життя підлітків та юнаків / О. М. Кокун. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПІДЛІТКИ Подтикан, І. В. Особливості формування мотиваційної сфери особистості / І. В. Подтикан. - С.41-44. - Бібліогр. в кінці ст. - Закінч. Поч.: 2006. № 9. Періг, І. М. Тренінгова методика розвитку творчості студентів природничо-наукових спеціальностей / І. М. Періг. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст. Климчук, В. О. Тренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структура / В. О. Климчук. - С.52-59. - Бібліогр. в кінці ст. Пеньковська, Н. М. Групова психокорекція у роботі з молодшими школярами: (психологічний супровід особистісного становлення молодших школярів): Метод.рек.для студ.вищ.навч.пед.закладів за спец."Практична психологія" / Н. М. Пеньковська. - С.60-72. - Продовж. Поч.: 2006. № 9. Губенко, О. В. Мультикультурні синтези як механізм соціально-історичної творчості в умовах України. Соціально-психологічні аспекти проблеми / О. В. Губенко. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОЛІТИЧНА ІСТОРІЯ УКРАЇНИ, МЕНТАЛІТЕТ ПОЛІТИЧНИЙ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" [Текст] / О. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 2. - С. 23-27 Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Психологія інтуїції -- Програма навчальна Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Губенко, О. В. Мультикультурні синтези як механізм соціально-історичної творчості в умовах України. Соціально-психологічні аспекти проблеми [Текст] / О. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 10. - С. 73-78. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Політична історія України -- Менталітет політичний Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2007/11 Журнал 2007р. N 11 Самойлов, А. Е. Методология построения теории психологии мышления / А. Е. Самойлов. - С.1-8. - Библиогр. в конце ст. Коваль, М. Вплив стресу на розвиток психосоматичних захворювань у підлітків / М. Коваль. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст. Матвіюк, Н. В. Як покращити дисципліну в класі / Н. В. Матвіюк. - С.43-46 Сушко, В. В. Психологічна програма для учнів початкової школи "Формування довільності та зосередженості" / В. В. Сушко. - С.46-52. - Бібліогр. в кінці ст. Куєвда, В. Національні психотипи у творчості Т.Шевченка / В. Куєвда. - С.52-56. - (Далі буде) Губенко, О. В. Методологічні аспекти аналізу чинників активізації креативних проявів особистості / О. В. Губенко. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст. Здіорук, С. І. Роль ЗМІ у пропагуванні психогігієнічного виховання і здорового способу життя серед молоді / С. І. Здіорук. - С.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2007/12 Журнал 2007р. N 12 Самойлов, А. Е. Интуитивный диалектико-логический прогноз формы и функции понятий психологии мышления / А. Е. Самойлов. - С.1-7. - Библиогр. в конце ст. Руденко, С. В. Социальный интеллект как фактор успешности педагогической деятельности / С. В. Руденко. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст. Зинченко, С. Н. Почему детям бывает трудно учиться / С. Н. Зинченко. - С.13-28 Максименко, К. С. Переживання емоційних станів при соматичних захворюваннях / К. С. Максименко. - С.28-30. - Бібліогр. в кінці ст. Заїка, Є. В. Комплекс вправ для розвитку пізнавальних стратегій учнів / Є. В. Заїка, І. О. Зуєв. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст. Оосбливості використання методу проективного тематичного малюнка в роботі перинатального психолога при підготовці вагітних до пологів / Москалець В.П., Гасюк М.Б., Іщук О.Ю., Шевчук Г.С. - С.38-45. - Бібліогр. в кінці ст. Титаренко, Т. М. О личности - с любовью / Т. М. Титаренко. - С.51-55 Губенко, О. В. Особливості пропагування психогігієнічного виховання і здорового способу життя серед української молоді / О. В. Губенко. - С.55-56. - Бібліогр. в кінці ст. Грузенберг, С. О. Теория катарсиса. Творчество как катарсис / С. О. Грузенберг. - С.70-76 Завгородня, О. В. Дослідження ціннісної сфери художньо обдарованих студентів / О. В. Завгородня. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Губенко, О. В. Методологічні аспекти аналізу чинників активізації креативних проявів особистості [Текст] / О. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 11. - С. 64-67. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Творча уява Психологія особистості Обдарованість Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Губенко, О. В. Особливості пропагування психогігієнічного виховання і здорового способу життя серед української молоді [Текст] / О. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 12. - С. 55-56. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Психічна гігієна Виховання здорового образу життя Особиста гігієна Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Зазимко, О. В. Методика діагностики технічних креативних здібностей / О. В. Зазимко. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст. Ломова, Т. О. Психологічна програма навчально-розвивального тренінгу активізації розумової діяльності як засобу корекції агресивної поведінки / Т. О. Ломова. - С.7-16. - Бібліогр. в кінці ст. Яценко, А. В. Школа радостной семьи. Методичесое пособие для работы с детьми и взрослыми по развитию творческой личности на основе методик ТРИЗ и РТВ (от 6 до 16 лет) / А. В. Яценко. - С.16-25. - Библиогр. в конце ст. Корчова, Г. Л. Програма реалізації просвітницької роботи з батьками щодо формування сексуальної культури молоді / Г. Л. Корчова. - С.25-29 Єсип, М. З. Апробація методики "Семантичний диференціал образу Бога" (СДОБ) / М. З. Єсип. - С.29-38. - Бібліогр. в кінці ст. Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.38-52 Болтівець, С. І. Ціль життя українського психолога Євгена Гливи / С. І. Болтівець. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст. Дьяков, С. І. Психосемантичні критерії та принципи системогенезу в моделюванні суб'єктності особистості / С. І. Дьяков. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст. Губенко, О. В. Президентські вибори - 2010: деякі особливості у контексті соціально-психологічних тенденцій і закономірностей розвитку українського суспільства / О. В. Губенко. - С.65-71. - Бібліогр. в кінці ст. Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.71-73 Усенко, В. С. Оценка характера деятельности культовых организаций на основе статистического анализа жалоб граждан / В. С. Усенко, Я. Н. Щекатуров. - С.74-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: obdy/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Губенко, О. В. Біополярна структура творчої інтелектуальної активності у взаємодії логіки та інтуіції / О. В. Губенко. - С.2-11. - Л-ра в кінці ст. Січко, С. М. Програма "Обдарованість" / С. М. Січко. - С.11-19 Січко, С. М. Програма товариства юних науковців (5-6 класи) / С. М. Січко, О. М. Денисенко. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Джурмій, І. В. Культурологічний компонент в процесі навчання англійській мові / І. В. Джурмій. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст. Неделевич, В. Ю. Психологічний супровід обдарованих учнів / В. Ю. Неделевич. - С.30-33. - Л-ра в кінці ст. Науменко, Р. А. Позашкільна навчально-виховна робота з обдарованими дітьми на основі теорії розв'язання винахідницьких завдань (з досвіду дитячого оздоровчо-екологічного центру) / Р. А. Науменко. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст. Кузнєцова, І. В. Дитина і комп'ютер: виховання особистості в інформаційному суспільстві / І. В. Кузнєцова. - С.41-46 Калошин, В. Ф. Как развивать талант своего ребенка? / В. Ф. Калошин. - С.46-52. - Л-ра в кінці ст. Павлова-Сисюк, Т. В. Проект "всеукраїнські дитячі будівельні забавки" (оздоровлення дітей у літній період) / Т. В. Павлова-Сисюк. - С.53-56 Янковчук, М. М. Аналіз освітніх систем для навчання обдарованих дітей / М. М. Янковчук. - С.57-62. - Л-ра в кінці ст. Заяц, Н. В. Розвиток творчих здібностей дітей з вадами слуху / Н. В. Заяц. - С.63-67 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2010/9 Журнал 2010р. N 9 Любарт, Т. Эмоции и креативность / Т. Любарт. - С.2-6 Ємельянова, О. М. Проектна діяльність на уроках математики та інформатики / О. М. Ємельянова. - С.9-16 Хаблак, О. Г. Використання дослідницьких робіт як засіб розвитку пізнавальної активності обдарованих учнів / О. Г. Хаблак, С. Г. Хаблак. - С.16-21. - Л-ра в кінці ст. Зінченко, Р. Ф. Організація роботи з обдарованими дітьми за допомогою гурткової роботи біолого-екологічного спрямування / Р. Ф. Зінченко. - С.22-27 Кашапов, М. М. Диагностика креативности с помощью ассоциативного эксперемента / М. М. Кашапов. - С.28-32 Міхейська, Н. Творчість - основа прогресу / Н. Міхейська. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст. Рибальченко, С. Є. Технологія розвитку творчих здібностей "Бумеранг" / С. Є. Рибальченко. - С.37-45. - Л-ра в кінці ст. Витоки творчості дошкільнят. - С.46-49 Губенко, О. В. Особливості підготовки та адаптації п'яти- та шестирічних дітей до школи / О. В. Губенко. - С.50-56 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.56-63 Колісник, Г. О. Тренінг уваги та мислення / Г. О. Колісник. - С.64-67 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2010/11 Журнал 2010р. N 11 Лабунская, В. А. Теоретико-эмпирические основания создания методики и ее модификаций / В. А. Лабунская. - С.4-19. - Лит. в конце ст. Сергиенко, Е. А. Эмоциональный интеллект: модель, структура теста (MSCEIT V2.0) (русскоязычная адаптация) / Е. А. Сергиенко. - С.19-29. - Лит. в конце ст. Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.29-39 Біла, І. М. Творча консруктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.39-50 Сысоева, Т. А. Приемы и стратегии , используемые при идентификации эмоций / Т. А. Сысоева. - С.51-57. - Лит. в конце ст. Мартиненко, С. М. Особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичноі діяльності / С. М. Мартиненко. - С.57-68. - Л-ра в кінці ст. Здіорук, С. І. Методичні рекомендаціі щодо ефективного використання засобів змі з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання іздорового способу життя / С. І. Здіорук. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст. Губенко, О. В. Методичні рекомендаціі з популяризаціі здорового способу життя у вищих навчальних закладах / О. В. Губенко. - С.73-74. - Л-ра в кінці ст. Міляєва, В. Р. Використання психологічних тренінгів для вдосконалення фаховоі підготовки державних службовців / В. Р. Міляєва, Ю. М. Бісик. - С.74-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/12 Журнал 2010р. N 12 Максименко, С. Д. От психологического обеспечения к психологическому сопровождению / С. Д. Максименко, Г. В. ЛожкинА. Б. Колосов. - С.1-10. - Лит. в конце ст. Завгородня, О. В. Особистість: шляхи досягнення зрілості / О. В. Завгородня. - С.11-17. - Л-ра в кінці ст. Скороходько, К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання / К. В. Скороходько. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст. Лушин, П. В. Толерирование неопределённости как способ экологического управления / П. В. Лушин. - С.20-23. - Лит. в конце ст. Лишин, О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах / О. В. Лишин. - С.23-29 Губенко, О. В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім'ї та мають затримки розумової діяльності / О. В. Губенко. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.34-38 Люсин, Д. В. Опросник на эмоциональный интеллект ЭМИН: новые психометрические данные / Д. В. Люсин. - С.39-48. - Лит. в конце ст. Калинина, Н. В. Тренинг жизнестойкости для подростков / Н. В. Калинина. - С.48-54. - Лит. в конце ст. Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.54-63. - Л-ра в кінці ст. Андреева, И. Н. Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности / И. Н. Андреева. - С.63-67. - Лит. в конце ст. Болтівець, С. І. Ефективне застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах (Методичні рекомендації) / С. І. Болтівець. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Балл, Г. О. Засади запровадження здорового способу життя української молоді (Психогігієнічний аспект) / Г. О. Балл [та ін.]. - С.70-74. - Л-ра в кінці ст. Інші автори: Бастун Н. А., Завгородня О. В., Зливков В. Л., Копилов С. О., Чуйко О. В. Гуменюк, Г. В. Психогігієнічне виховання молоді у медичних закладах (Методичні рекомендації) / Г. В. Гуменюк. - С.74-77. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Губенко, О. В. Біополярна структура творчої інтелектуальної активності у взаємодії логіки та інтуіції [] / О. В. Губенко> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 6. - С. 2-11. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Творче мислення Логічне мислення Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Губенко, О. В. Особливості підготовки та адаптації п'яти- та шестирічних дітей до школи [] / О. В. Губенко> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 9. - С. 50-56 Рубрики: Дошкільне виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2011/11 Журнал 2011р. N 11 Тітов, І. Г. Психологічні аспекти світогляду особистості / І. Г. Тітов. - С.2-5. - Бібліогр. в кінці ст. Купрейченко, А. Б. Психология доверия и недоверия к рекламе / А. Б. Купрейченко. - С.5-15. - Библиогр. в конце ст. Поліщук, В. М. Криза 17 років як перехідний період від підліткового та юнацького віку (дівчата) / В. М. Поліщук. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст. Бабій, М. Ф. Розвиток та прояв творчості у сучасній школі / М. Ф. Бабій. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст. Когут, О. О. Гештальт-орієнтований тренінг-семінар як засіб виховання професійної спрямованості та світоглядних орієнтацій майбутніх програмістів / О. О. Когут. - С.26-31. - Бібліогр. в кінці ст. Максименко, С. Д. Матеріали до програми "Психологія. 11 клас. Профільний рівень" / С. Д. Максименко, С. І. БолтівецьО. В. Губенко. - С.31-63. - Бібліогр. в кінці ст. Сагер, І. В. Тренінгова програма "Сприяння успішній адаптації студентів медичного коледжу" / І. В. Сагер. - С.64-74. - Бібліогр. в кінці ст. Максименко, С. Д. Загальні концептуальні засади пропагування психогігієнічного виховання і здорового способу життя серед сучасної молоді / С. Д. Максименко, О. М. Кокун. - С.75-77. - Бібліогр. в кінці ст. Гуменюк, Г. В. Засади сучасної стратегії психогігієнічного виховання молоді у медичних закладах / Г. В. Гуменюк. - С.78-80. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2011/12 Журнал 2011р. N 12 Дьяконов, Г. В. Діяльнісно-генетичні передумови і засади розвитку діалогічногопідходу в роботах видатнихукраінських психологів Г.С. Костюка і С.Д. Максименка / Г. В. Дьяконов. - С.1-4. - Л-ра в кінці ст. Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів (на прикладі курсу "сімейне виховання") / Г. К. Радчук. - С.5-17 Красновский, В. Н. Психологическое образование : требование времени и пути освоенния / В. Н. Красновский. - С.18-22. - Лит. в конце ст. Лєпіхова, Л. А. До питання впливу адаптаційних установок на планування життєвих завдань старшокласників у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова. - С.22-31. - Л-ра в кінці ст. Тоба, М. В. Когнітивне спілкування в педагогічній діяльності: прикладний та теоретичний аспекти / М. В. Тоба. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Максименко, С. Д. Матеріали до програми "Психологія. 11клас. Профільний рівень" / С. Д. Максименко, С. І. БолтівецьО. В. Губенко. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Лобанов, А. П. Ментальные репрезентации как носители индивидуального интелекта / А. П. Лобанов. - С.39-42. - Лит. в конце ст. Афонина, Н. Ю. Исследование направленности локуса контроля у детей старшего дошкольного возраста / Н. Ю. Афонина. - С.42-47. - Лит. в конце ст. Онацький, В. М. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах школи повного року навчання / В. М. Онацький. - С.47-50. - Лит. в конце ст. Литовченко, О. В. Соціальне становище особистості: соціально-педагогічний потенціал позашкільних навчальних закладів / О. В. Литовченко. - С.50-56. - Л-ра в кінці ст. Шмаргун, В. М. Просторово-часові репрезентаціі як структурно-змістовні складові процесу мислення / В. М. Шмаргун. - С.56-63. - Л-ра в кінці ст. Мелехин, С. П. социально-психологические факторы, детерминирующие проявление творческих способностей личности / С. П. Мелехин. - С.63-66. - Лит. в конце ст. Шилко, Р. С. Типы виртуальной реальности и возможности ее применения в психологии / Р. С. Шилко. - С.66-69 Гридковець, Л. М. Психологія як наука про душу в християннській парадигмі: шлях інтеграціі теоріі в практику / Л. М. Гридковець. - С.70-72. - Л-ра в кінці ст. Болтівець, С. І. Концептуальні засади та психофізіологічний апаратурний інструментарій ефективного застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах / С. І. Болтівець. - С.72-77. - Л-ра в кінці ст. Здіорук, С. І. Концептуальні засади ефективного використання змі з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання і здорового способу життя / С. І. Здіорук. - С.77-80 Губенко, О. В. Розробка концептуальних засад застосування просвітницьких заходів щодо проведення молоддю активного дозвілля / О. В. Губенко. - с.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Губенко, О. В. Психологічні аспекти політичного екстремізму [] / О. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 5. - С. 74-80. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Політичний екстремізм Тероризм Фанатизм Кл.слова (ненормовані): терроризм -- терроризм -- тотемізм -- тотемизм Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Максименко, С. Д. Матеріали до програми "Психологія. 11клас. Профільний рівень" [] / С. Д. Максименко, С. І. Болтівець, О. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 12. - С. 35-38. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Психологія творчості Логіка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Болтівець, С. І.; Губенко, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Максименко, С. Д. Матеріали до програми "Психологія. 11 клас. Профільний рівень" [] / С. Д. Максименко, С. І. Болтівець, О. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 11. - С. 31-63. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Психологія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): психологія пізнання й навчання -- психология познания и обучения -- психологія творчості -- психология творчества -- практичні вправи -- практические упражнения Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Болтівець, С. І.; Губенко, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |