> Шифр: posh/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Ілляшенко, Т. Причини невстигання молодших школярів: які вони? / Т. Ілляшенко. - С.2 - 4 Кл.слова: ПЕРШОКЛАСНИКИ, ТРУДНОЩІ В НАВЧАННІ, ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Кириленко, С. Плекаємо дитину / С. Кириленко, Т. Горлач. - С.5 - 9 Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ, КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я, РОБОТА З БАТЬКАМИ Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики : Методична розробка уроків вивчення казок розділу "Із скарбниці казкарів світу" у 3 класі за читанкою О.Я. Савченко (уроки № 44 - 52 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр / Г. Давиденко, В. Собко, І., Шинкаренко І. Грива І. - С.9 - 14 Кл.слова: УРОКИ ЧИТАННЯ , ПОЧАТКОВА ШКОЛА, СВІТОВІ КАЗКИ Григорчук, А. Проектна діяльність учнів на уроках читання / А. Григорчук, М. Протопопова. - С.14 - 17 Кл.слова: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, ЧИТАННЯ, ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ Ярова, Є. Ігри під час вивчення граматики англійської мови / Є. Ярова. - С.18 - 19 Кл.слова: ГРА, АНГЛІЙСЬКА МОВА, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Соловей, В. Засідання клубу юних натуралістів / В. Соловей. - С.19 - 22 Кл.слова: БОТАНІКА, ОХОРОНА ПРИРОДИ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Семенко, В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу / В. Семенко. - С.22 - 24 Кл.слова: КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, НАЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ, ІСТОРИЧНІ ПАМ'ЯТКИ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.25 - 32 Кл.слова: ЛОГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ, УМОВИВОДИ, ПОДІЛ ПОНЯТЬ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з інтегрованого курсу "Я і Україна" на другий семестр / Н. Бібік, Н. Коваль. - С.33 - 35 Кл.слова: РОЗМАЇТТЯ РОСЛИН, ВЕСНЯНІ СВЯТА, СИМВОЛИ ДЕРЖАВИ Байбара, Т. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Природознавство на другий семестр / Т. Байбара. - С.36 - 41 Кл.слова: ПРИРОДНІ ЗОНИ, КОРИСНІ КОПАЛИНИ, ОХОРОНА ПРИРОДИ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Громадянська освіта на другий семестр / Н. Бібік. - С.41 - 43 Кл.слова: ЛЮДСЬКІ ЧЕСНОТИ, ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО, КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА Біляченко, О. Орієнтовне календарне планування виховної роботи в групі продовженого дня для 3 - 4 класів. Другий семестр / О. Біляченко. - С.44 - 46 Кл.слова: БЕСІДА-ПРАКТИКУМ, КОНКУРСИ, ВИСТАВКИ Масол, Л. Ігрові художньо-педагогічні технології у процесі викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" / Л. Масол. - С.46 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СИНТЕЗ МИСТЕЦТВА, ХУДОЖНЬО-ІГРОВЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ІГРИ Вашуленко, О. Особливості методичного апарату підручників з рідної мови / О. Вашуленко. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПІДРУЧНИКИ, РІДНА МОВА, АПАРАТ ОРІЄНТУВАННЯ Кухар, В. Місяць за місяцем - подорож українським фольклором : Сценарій / В. Кухар. - С.58 - 59 Кл.слова: УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ, ВИШИВАНКА, ВЕЛИКДЕНЬ Гуменко, Є. Ссавці / Є. Гуменко. - С.61 - 62 Кл.слова: ШИМПАНЗЕ, БЕГЕМОТ, ЛІНИВЕЦЬ Мельничук, Н. Хай слово лунає по світу всьому... : Сценарій до "Свята рідної мови" / Н. Мельничук. - С.63 Кл.слова: РІДНА МОВА, СЦЕНАРІЙ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1 - 3 Кл.слова: ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності / Н. Резнік. - С.4 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОЗАУРОЧНА РОБОТА, КОЛЕКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОТИВАЦІЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ, МОТИВИ НАВЧАННЯ Денисенко, В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами / В. Денисенко. - С.7 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, УЯВЛЕННЯ ПРО ЦІННОСТІ, ПОНЯТТЯ ЦІННОСТІ Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, АДАПТАЦІЯ ДО ШКОЛИ, ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ Горлова, А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини / А. Горлова. - С.10 - 11 Кл.слова: САМОРОЗВИТОК, ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ, КАРТИ ПАМ'ЯТІ Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, о. Мала. - С.12 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗНАНЬ Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14 - 17 Кл.слова: МОВНІ ЗАСОБИ, СТИЛІСТИКА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17 - 21 Кл.слова: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма / Н. Манько. - С.21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЛІВОРУКІ ДІТИ, НАВИКИ ПИСЬМА Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВЛЕННЄВІ ВАДИ, РІДНА МОВА Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун. - С.26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УРОКИ-ІНСЦЕНІЗАЦІЇ, УРОКИ ЧИТАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Сорока, О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи / О. Сорока. - С.28 Кл.слова: ІНОЗЕМНА МОВА, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ІНШОМОВНА ГРАМОТА Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики / Л. Ізотова. - С.29 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПРИЙОМ ПОРІВНЯННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, МАТЕМАТИКА Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин / Л. Сухіна, О. Малєєва. - С.30 - 31. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МЕТОД ЕДВАРДА ДЕ БОНО, МІРИ ДОВЖИНИ, МІРИ МАСИ Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ДОВКІЛЛЯ, ПОВІТРЯ, ВОДА Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи / С. Микитюк, О. Саган. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ Сидоренко, Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі / Н. Сидоренко, Л. Веснянко. - С.36 - 37 Кл.слова: УЯВЛЕННЯ ПРО УКРАЇНУ, СТОЛИЦЯ ДЕРЖАВИ Гриценко, І. У світі казок : Сценарій уроку образотворчого мистецтва інтегрованого характеру / І. Гриценко. - С.38 - 39 Кл.слова: МОВИ МИСТЕЦТВА, ОБРАЗНІ СТИМУЛИ Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні : Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39 - 40 Кл.слова: ЛАНЦЮЖКОВИЙ СПІВ, ДВОГОЛОССЯ Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська. - С.41 - 42 Кл.слова: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, БАГАТООБРАЗНІСТЬ ФОРМ Пономарьова, К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі / К. Пономарьова. - С.43 - 49 Кл.слова: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, СПИСУВАННЯ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.50 - 54 Кл.слова: ПРОСТІ СУДЖЕННЯ, УМОВИВОДИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.55 - 57 Кл.слова: СЕНС ЖИТТЯ, СОЦІАЛЬНІ КРИЗИ, СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" / С. Корнієнко. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: РЕЖИМ ДНЯ, РУХЛИВІ ІГРИ Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61 - 63. - жайворонки : папуги Кл.слова: ЛАСТІВКИ-БЕРЕГОВИЧКИ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/6 Журнал 2007р. N 6 Вербицький, В. Соціально-педагогічна концепція екологічної освіти : "Сім'я - дошкільна установа - школа - позашкільний та вищий навчальні заклади" / В. Вербицький. - С.1 - 6 Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, РОДИННА ПЕДАГОГІКА, СТАН ДОВКІЛЛЯ Василенко, Г. Екологічна освіта та виховання / Г. Василенко. - С.6 - 8 Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Христофор, А. Сутність і дидактичні можливості екологічного виховання / А. Христофор. - С.9 - 12 Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТИ, ЕКОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ, ЗАПОВІДНИКИ Бондаренко, С. Виховання відповідального ставлення до свого здоров'я / С. Бондаренко. - С.12 - 14 Кл.слова: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ЗДОРОВ'Я ШКОЛЯРІВ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Пурдя, Л. Екологічна освіта і виховання молодших школярів : З досвіду Балаклійської районної станції юних натуралістів / Л. Пурдя. - С.14 - 15 Кл.слова: СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ, ПРИРОДНІ БАГАТСТВА, ЮНІ НАТУРАЛІСТИ Павлюк, С. Екологія душі школяра - екологія природи / С. Павлюк, В. Шмаль. - С.16 - 18 Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, НАКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Дудік, Г. Формування екологічної свідомості дітей починається змалку / Г. Дудік, В. Шабликіна. - С.19 - 21 Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ, ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, СТРУКТУРА ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ Гончар, М. Карнавал осінніх барв : Урок - екскурсія в природу для учнів початкових класів / М. Гончар. - С.21 - 22 Кл.слова: ПОРИ РОКУ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Плесовських, О. Птахи та звірі / О. Плесовських. - С.22 - 23 Кл.слова: ПТАХИ, ЗВІРІ Деркач, О. Неси добро у світ природи : Виховний захід для учнів початкових класів / О. Деркач. - С.23 - 25 Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРИ, ПРИРОДА Вербицька, О. Інтерактивні методи навчання предметів природничого циклу / О. Вербицька. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ПРИРОДА, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ Гончарова, О. Екологічна освіта учнів у позашкільному закладі / О. Гончарова. - С.28 - 31 Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ Пуляєва, В. Пізнавальна активність у трудовій діяльності молодших школярів / В. Пуляєва. - С.32 - 33 Кл.слова: ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ, ТРУДОВІ НАВЧАЛЬНІ НАВИЧКИ Тихенко, Л. Інтегративний підхід до навчання дітей здорового способу життя / Л. Тихенко. - С.33 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА, ЮННАТІВСЬКИЙ РУХ Грицина, Т. Екологічна освіта молодших школярів під час вивчення рідної мови / Т. Грицина. - С.36 - 38. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, РІДНА МОВА, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Дужук, С. Використання казки в екологічному вихованні учнів / С. Дужук. - С.38 - 39 Кл.слова: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, КАЗКА Радченко, Т. Перші кроки до спостережень у природі / Т. Радченко. - С.40 Кл.слова: ПРИРОДА, НАВКОЛИШНІЙ СВІТ Богатир, Т. Планування гурткової еколого-натуралістичної роботи за новими програмами / Т. Богатир. - С.41 - 42 Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ, ПОЗАШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ПРИРОДООХОРОНА ДІЯЛЬНІСТЬ Бабенко, В. Еколого-натуралістичне виховання школярів / В. Бабенко. - С.42 - 45 Кл.слова: ПРИРОДООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕКОЛОГІЧНА ГРА Ківшарь, В. Використання елементів народознавства на заняттях гуртків еколого-натуралістичного профілю / В. Ківшарь. - С.45 - 47 Кл.слова: НАРОДОЗНАВСТВО, ЕКОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА Жестерьова, В. Майстер-клас з біокераміки / В. Жестерьова. - С.47 - 48 Кл.слова: ЛІПЛЕННЯ З ТІСТА, БІОКЕРАМІКА Хінцинська, І. Значення вітамінів для здоров'я людини / І. Хінцинська. - С.49 Кл.слова: ВІТАМІНИ, КОРИСНІ ПРОДУКТИ Пушкар, В. Використання методів "глибинної екології" в роботі з юннатами / В. Пушкар. - С.50 - 51 Кл.слова: ХУДОЖНЯ РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ, РЕФЛЕКСІЯ, ЕКОЛОГІЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ Мазур, П. Тематичні екскурсії - перший шабель у залученні молодших школярів до натуралістичної роботи / П. Мазур. - С.52 - 53 Кл.слова: ПРИРОДА, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Русан, Г. Проведення конкурсу експерименталь-дослідницьких робіт "Юний дослідник" / Г. Русан. - С.54 - 55 Кл.слова: ПРИРОДОЗНАВСТВО, РОСЛИНИЙ СВІТ , ТВАРИНИЙ СВІТ Провоторов, О. Дитяча періодика України як засіб розвитку мовленнєвої творчості школярів / О. Провоторов. - С.55 - 59 Кл.слова: МОВЛЕННЄВІ ЗДІБНОСТІ, ДИТЯЧА ПЕРІОДИКА Кучер-Томченко, Д. Акваріум як штучна водна екосистема / Д. Кучер-Томченко. - С.59 - 60 Кл.слова: АКВАРІУМНІ РИБКИ, АКВАРІУМНІ РОСЛИНИ Гуменко, Є. Риби / Є. Гуменко. - С.60 - 62 Кл.слова: МОРСЬКІ КОНИКИ, ЛІТАЮЧІ РИБИ, ЕОЛІСКУС Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Гуменко, Є. Ссавці [Текст] / Є. Гуменко> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 1. - С. 61 - 62 Рубрики: Методика викладання природознавства--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): шимпанзе -- бегемот -- лінивець Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Гуменко, Є. Птахи [Текст] / Є. Гуменко> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 3. - С. 61 - 63 : папуги. - жайворонки Рубрики: Початкова школа--Методика викладання природознавства Кл.слова (ненормовані): ластівки-береговички Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Гуменко, Є. Риби [Текст] / Є. Гуменко> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 6. - С. 60 - 62 Рубрики: Початкова школа--Методика викладання природознавства Кл.слова (ненормовані): морські коники -- літаючі риби -- еоліскус Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |