> Шифр: ivsu/2009/6 Журнал 2009р. N 6 Власов, В. Роль підручника у формуванні вмінь працювати з історичним джерелом / В. Власов. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст. Про підручник писали (уривки з публікацій попередніх років). - С.9-13 Український підручник: міркування методистів та вчителів : Матеріали "круглого столу". - С.16-24 Комаров, Ю. Підручник: яким йому бути? / Ю. Комаров. - С.25-28 Приходько, А. Методичний компонент у структурі підручника історії : На прикладі підручників з історії України для 8 класу / А. Приходько. - С.28-33. - Бібліогр. в кінці ст. Малієнко, Ю. Роль підручника у розвитку дослідницьких умінь учнів у контексті профілізації старшої школи / Ю. Малієнко. - С.33-36. - Бібліогр. в кінці ст. Ремех, Т. Від казки до судової справи... : Про новий підручник "Правознавство. Практичний курс" / Т. Ремех. - С.36-36. - Бібліогр. в кінці ст. Журба, О. Яким критеріям має відповідати сучасний підручник з етики / О. Журба. - С.40-42. - Бібліогр. в кінці ст. Дудка, В. Електронний підручник: становлення феномену та проблема типологізації понять / В. Дудка, Л. Дудка. - С.43-46 Мицик, Ю. Київський "Синопсис" як підручник з історії Русі-України / Ю. Мицик. - С.47-48 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Дудка, В. Електронний підручник: становлення феномену та проблема типологізації понять [] / В. Дудка, Л. Дудка> // Історія в школах України. - 2009. - N 6. - С. 43-46 Рубрики: Методика викладання учбових предметів в загальноосвітній школі--Підручники та учбові видання Дод.точки доступу: Дудка, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ivsu/2010/2 Журнал 2010р. N 2 З наказу міністерства освіти і науки України "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2009/2010 навчальному році". - С.3 Островський, В. Тестовий контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів з історії в контексті компетентнісного підходу / В. Островський. - С.4-13 Дудка, В. Тест ЗНО з історії України: методологічні проблеми та типологія тестових матеріалів / В. Дудка, Л. Дудка. - С.14-19. - Л-ра в кінці ст. Святокум, О. ЗНО та якість шкільної історичної освіти: взаємовизначення й взаємовплив / О. Святокум. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Приходько, А. Про "плюси" та "мінуси" ЗНО / А. Приходько. - С.24-28. - Л-ра в кінці ст. Малієнко, Ю. Тестування в контексті дослідницького навчання профільної школи / Ю. Малієнко. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Проблеми зовнішнього незалежного оцінювання з історії України: міркування методистів та вчителів. - С.32-34 Фрейман, г. ЗНО як інструмент перевірки у випускників рівня сформованості предметних компетентностей з історії: проблеми та перспективи / г. Фрейман. - С.35-40. - Л-ра в кінці ст. Павленко, С. Гетьман Іван Мазепа. Стаття тринадцята "Походи на Азов та Очаків (1695-1698 рр.) і попередні наміри" / С. Павленко. - С.41-44 Панченко, В. Небо Левка Мацієвича / В. Панченко. - С.45-47. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Дудка, В. Тест ЗНО з історії України: методологічні проблеми та типологія тестових матеріалів [] / В. Дудка, Л. Дудка> // Історія в школах України. - 2010. - N 2. - С. 14-19. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Атестація--Історія України--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дудка, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |