Шифр: vknt/2017/5
   Журнал

Вісник Київського національного торговельно-економічного університету [Текст]. - К. : КНТЕУ, 1998 - . - ISSN 1727-9313. - Виходит раз на два місяця
2017р. N 5
Зміст:
Мельник, Тетяна. Інтеграція національних підприємств у міжнародні виробничі мережі / Т. Мельник, Ю. Конрад. - С.5-20. - Літ. в кінці ст.
Калюжна, Наталія. Тарифний захист економіки України / Н. Калюжна, В. Сторожук. - С.20-35. - Літ. в кінці ст.
Бохан, Аліна. Дипломатія і медіація в системі альтернатив екологічної новативності / А. Бохан. - С.36-49. - Літ. в кінці ст.
Терлецька, Ірина. Взаємовплив політичної та економічної сфер в умовах глобалізації / І. Терлецька. - С.49-60. - Літ. в кінці ст.
Бовш, Людмила. Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств / Л. Бовш. - С.61-72. - Літ. в кінці ст.
Ткаченко, Наталія. Професіоналізація публічних закупівель в Україні / Н. Ткаченко. - С.72-85. - Літ. в кінці ст.
Кашпур, Андрій. Соціальний капітал бренду / А. Кашпур. - С.86-95. - Літ. в кінці ст.
Гранат, Лілія. Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів / Л. Гранат. - С.96-106. - Літ. в кінці ст.
Полчанов, Андрій. IT-трансформація фінансового потенціалу держави / А. Полчанов. - С.107-116. - Літ. в кінці ст.
Кладченко, Марія. Державне фінансування ВНЗ України / М. Кладченко. - С.117-128. - Літ. в кінці ст.
Назарова, Каріна. Облік витрат на маркетингові комунікації підприємства / К. Назарова, В. Мисюк. - С.129-140. - Літ. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Кашпур, Андрій.
    Соціальний капітал бренду [] / А. Кашпур // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 86-95. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торгові марки
   Комунікаційний менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
соціальний капітал -- репутація -- керування репутацією -- бренд -- брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)