> Шифр: rish/2009/5/6 Журнал 2009р. N 5/6 Буряк, В. Методологічні основи розвивального навчання / В. Буряк. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Адаменко, О. Вибірковий метод в історико-педагогічному дослідженні / О. Адаменко. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Калініна, Л. Загальноосвітній навчальний заклад як соціально-педагогічна система й об'єкт педагогічної дійсності / Л. Калініна. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст. Лалак, Н. Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / Н. Лалак. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст. Паламарчук, Л. Етнокультурологічна компетентність учителя географії / Л. Паламарчук. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст. Журба, О. Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст. Ковмір, О. Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти / О. Ковмір. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Оржеховська, В. Феномен дитячої бездоглядності: погляд сьогодення / В. Оржеховська. - С.32-35 Оржеховська, В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення / В. Оржеховська, Г. Ковганич. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст. Синьов, В. Встановлення психологічного контакту у вихованні неповнолітніх з девіантною поведінкою / В. Синьов, В. Кривуша. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Лазаренко, О. Соціально-педагогічний аспект у профілактиці девіантної поведінки підлітків / О. Лазаренко. - С.43-45. - Бібліогр. в кінці ст. Коваленко, В. Школа соціальної реабілітації як ефективна модель системи превентивної педагогіки : З досвіду роботи Миколаївської школи соціальної реабілітації / В. Коваленко. - С.46-48 Топчій, І. Роль шкільної соціально-психологічної служби у профілактиці вживання учнями психоактивних речовин / І. Топчій. - С.48-50. - Бібліогр. в кінці ст. Скребець, О. Особистісно орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми : З досвіду роботи ЗОШ №31 м.Сімферополя, Автономна Республіка Крим / О. Скребець, Т. Дем'яненко. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст. Нечерда, В. Проблема виховання толерантності особистості в контексті профілактики дитячої бездоглядності / В. Нечерда. - С.54-56. - Бібліогр. в кінці ст. Пироженко, Л. Розробка основних положень теорії структури змісту освіти : 70-ті роки ХХ ст. / Л. Пироженко. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст. Коляда, Н. Журнал "Дитячий рух" (1925 - 1934) - осередок теорії та практики дитячого руху в Україні / Н. Коляда. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст. Бондар, Л. Липецька школа імені П.В.Щепкіна : З історії початкової школи в Україні (60-ті роки XIX ст. - 30-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст. Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів / Н. Глузман. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст. Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. / А. Василюк. - С.76-79. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Оржеховська, В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення [] / В. Оржеховська, Г. Ковганич> // Рідна школа. - 2009. - N 5/6. - С. 35-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Теорія виховання Дод.точки доступу: Ковганич, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Буряк, В. Методологічні основи розвивального навчання / В. Буряк. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Адаменко, О. Вибірковий метод в історико-педагогічному дослідженні / О. Адаменко. - С.8-11. - Л-ра в кінці ст. Калініна, Л. Загальноосвітній навчальний заклад як соціально-педагогічна система й об'єкт педагогічної дійсності / Л. Калініна. - С.12-17. - Л-ра в кінці ст. Лалак, Н. Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / Н. Лалак. - С.17-20. - Л-ра в кінці ст. Паламарчук, Л. Етнокультурологічна компетентність учителя географії / Л. Паламарчук. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст. Журба, О. Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба. - С.25-27. - Л-ра в кінці ст. Ковмір, О. Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти / О. Ковмір. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Оржеховська, В. Проблеми дитячої бездоглядності в Україні: аналіз та пошуки шляхів подолання / В. Оржеховська. - С.33-35 Оржеховська, В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення / В. Оржеховська, Г. Ковганич. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Синьов, В. Встановлення психологічного контакту у вихованні неповнолітніх з девіантною поведінкою / В. Синьов, В. Кривуша. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Лазаренко, О. Соціально-педагогічний аспект у профілактиці девіантної поведінки підлітків / О. Лазаренко. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст. Коваленко, В. Школа соціальної реабілітації як ефективна модель системи превентивної педагогіки : с досвіду роботи Миколаївської школи соціальної реабілітації / В. Коваленко. - С.46-48 Топчій, І. Роль шкільної соціально-психологічної служби у профілактиці вживання учнями психоактивних речовин / І. Топчій. - С.48-50. - Л-ра в кінці ст. Скребець, О. Особистісно орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми : з досвіду роботи ЗОШ № 31 м. Сімферополя, Автономна Республіка Крим / О. Скребець, Т. Дем'яненко. - С.51-53. - Л-ра в кінці ст. Нечерда, В. Проблема виховання толерантності особистості в контексті профілактики дитячої бездоглядності / В. Нечерда. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст. Пироженко, Л. Розробка основних положень теорії структури змісту освіти : 70-ті роки ХХ ст. / Л. Пироженко. - С.58-62. - Л-ра в кінці ст. Коляда, Н. Журнал "Дитячий рух" (1925-1934) - осередок теорії та практики дитячого руху в Україні / Н. Коляда. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. Липецька школа імені П. В. Щепкіна : з історії початкової школи в Україні (60-ті роки XIX ст. - 30-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст. Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів / Н. Глузман. - С.71-75. - Л-ра в кінці ст. Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. / А. Василюк. - С.76-79. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Оржеховська, В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення [] / В. Оржеховська, Г. Ковганич> // Рідна шк. - 2010. - N 6. - С. 35-39. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Шкільне виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ковганич, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: shsv/2019/2 Газета 2019р. N 2 (січ.) Харченко, Н. 7 міфів про емоційний інтелект / Н. Харченко. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст. Кириенко, В. Шкільний булінг : інформаційно-методичні конструктори для педагогів, учнів, батьків / В. Кириенко, Г. Ковганич. - С.12-22 Просіна, К. Кляксографія : креативні техніки на уроках образотворчого мистецтва / К. Просіна. - С.1-2. - Бібліогр. в кінці ст. Апросяненко, О. Віртуальна мандрівка до музеїв світу : урок мистецтва у 8-му класі (за підручником "Мистецтво" 8 клас, авт. Л. Г. Кондратова) / О. Апросяненко. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст. Ткач, О. 10 порад, що захистять вашу дитину в Інтернеті / О. Ткач. - С.23-24. - Бібліогр. в кінці ст. Харченко, Н. Про бібліопіжмурки і лист у майбутнє : оригінальні шкільні традиції / Н. Харченко. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст. Волошенюк, Р. Кібербулінг - небезпечна віртуальна агресія : заняття з елементами тренінгу для учнів 9-го класу / Р. Волошенюк. - С.28-33 Харченко, Н. Скарга : ділова гра на розвиток уміння аналізувати конфлікт для учнів 11-го класу / Н. Харченко. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст. Обухівський, М. Стадіон Гіннесса : інтелектуальна гра / М. Обухівський. - С.39-41 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Кириенко, В. Шкільний булінг [] : інформаційно-методичні конструктори для педагогів, учнів, батьків / В. Кириенко, Г. Ковганич> // Шкільний світ. - 2019. - N 2(січ.). - С. 12-22 Рубрики: Діти--Насильства--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): булінг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ковганич, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: spsh/2019/10 Газета 2019р. N 10 Ситенька, В. Булінг чи конфлікт? : грані розмежування / В. Ситенька. - С.4-5. - Бібліогр. в кінці ст. Бондарчук, І. Актуальні проблеми школи : булінг / І. Бондарчук. - С.6-13 Кузляєва, О. Більше, ніж бешкетництво : причини та прояви булінгу / О. Кузляєва. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст. Ковганич, Г. Протидія насильству : тренінг для лідерів учнівського самоврядування / Г. Ковганич. - С.20-26 Шумкова-Дубовик, В. Бути щасливим : заняття з елементами тренінгу для учнів / В. Шумкова-Дубовик. - С.27-36 Поліщук, М. Стоп агресії : практичне заняття для педагогів / М. Поліщук, В. Почупайло. - С.37-48 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ковганич, Г. Протидія насильству [] : тренінг для лідерів учнівського самоврядування / Г. Ковганич> // Соціальний педагог. Шкільний світ. - 2019. - N 10. - С. 20-26 Рубрики: Булінг--Запобігання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: spsh/2019/12 Газета 2019р. N 12 Ковганич, Г. Сучасний заклад освіти : виховуємо лідера / Г. Ковганич, Д. Кондратець. - С.4-9 Марченко, К. Соціальна активність : проект для учнів / К. Марченко, О. Щербакова. - С.10-14 Дятел, О. Доброта - вічний людський скарб : практичне заняття для молодших школярів / О. Дятел. - С.15-20 Марченко, К. Учимося діяти в команді : практичне заняття для учнівського самоврядування / К. Марченко, Д. Кондратець. - С.21-25 Безрук, К. Розвиваємо лідерство : практичне заняття для підлітків / К. Безрук, Д. Кондратець. - С.26-36 Дятел, О. Мій вибір: здоровий спосіб життя / О. Дятел. - С.37-48 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ковганич, Г. Сучасний заклад освіти [] : виховуємо лідера / Г. Ковганич, Д. Кондратець> // Соціальний педагог. Шкільний світ. - 2019. - N 12. - С. 4-9 Рубрики: Лідерство--Виховання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кондратець, Д. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: shsv/2020/2 Газета 2020р. N 2 Харченко, Н. Національно-патріотичне виховання: стратегія держави / Н. Харченко. - С.5-14 Мозгова, Я. Перші кроки в дебатах: коротка інструкція для вчителя / Я. Мозгова. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст. Кириченко, В. Партнерство закладу освіти та сім'ї : практичні поради для батьків і вчителів / В. Кириченко, Г. Ковганич. - С.19-29 Павленко, В. Ярмарок рекордів : колективна творча справа / В. Павленко. - С.30-31 Карпенко, І. Як козаки розумом і силою мірялися : козацькі забави для учнів 6 - 7-х класів / І. Карпенко. - С.32-35 Дерега, Т. Свято Стрітення Господнього : виховний захід для учнів 3 - 4-х класів / Т. Дерега. - С.36-41 Кривошеєва, І. Українське кіно : інтегрований курс "Мистецтво", 9-й клас / І. Кривошеєва. - С.1-5. - Бібліогр. в кінці ст. Берегова, В. Геометрія в мистецтві : інтегрований урок мистецтва та геометрії / В. Берегова, В. Федоренко. - С.6-12 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Кириченко, В. Партнерство закладу освіти та сім'ї [] : практичні поради для батьків і вчителів / В. Кириченко, Г. Ковганич> // Шкільний світ. - 2020. - N 2. - С. 19-29 Рубрики: Сім'я і освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ковганич, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: shsv/2020/17/18 Газета 2020р. N 17/18 Кириченко, В. Від сучасного театру до перформансів : арттехнології в патріотичному вихованні / В. Кириченко. - С.5-14. - Бібліогр. в кінці ст. Ковганич, Г. Диспут : організація та методика проведення / Г. Ковганич, К. Марченко. - С.15-20 Клименко, В. "Один залишається - три йдуть" : метод організації роботи в групах / В. Клименко. - С.21-22 Білорибкіна, Н. Якщо ти віриш в чудеса : вистава для учнів 1 - 4-х класів / Н. Білорибкіна. - С.23-33 Лемешко, Н. Книжкова вікторина : від бібліотеки Ярослава Мудрого до Національної бібліотеки України / Н. Лемешко. - С.34-48 Галкіна, Л. Орієнтовне календарно-тематичне планування змісту уроків за програмою "Мистецтво" на І семестр 3-го класу / Л. Галкіна. - С.49-56 Галкіна, Л. Орієнтовне календарно-тематичне планування змісту уроків за програмою "Мистецтво" на ІІ семестр 3-го класу / Л. Галкіна. - С.57-64 Галкіна, Л. Орієнтовне календарно-тематичне планування змісту уроків за програмою "Мистецтво" : І семестр 3-го класу / Л. Галкіна. - С.65-81 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ковганич, Г. Диспут [] : організація та методика проведення / Г. Ковганич, К. Марченко> // Шкільний світ. - 2020. - N 17/18. - С. 15-20 Рубрики: Комунікативна компетентність--Школярі Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Марченко, К. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |