> Шифр: vknt/2018/5 Журнал 2018р. N 5 Чугунов, Ігор. Бюджетна стратегія в умовах економічних перетворень / І. Чугунов, В. Макогон. - С.5-18. - Бібліогр. в кінці ст. Пасічний, Микола. Політика управління державним боргом / М. Пасічний. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст. Власенко, Ірина. Зовнішньоекономічна діяльність промислових підприємств України: адаптаційний потенціал / І. Власенко, В. Шарко, І. Семенюк. - С.35-45. - Бібліогр. в кінці ст. Мазаракі, Анатолій. Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі / А. Мазаракі, С. Мельниченко, М. Даниленко. - С.46-58. - Бібліогр. в кінці ст. Ткаченко, Тетяна. Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів у міжнародному туроперейтингу / Т. Ткаченко, О. Гладкий. - С.59-70. - Бібліогр. в кінці ст. Лабурцева, Олена. Інструменти оцінювання задоволеності споживачів / О. Лабурцева. - С.71-83. - Бібліогр. в кінці ст. Мельникович, Олена. Благодійні акції - інструмент маркетингових комунікацій / О. Мельникович, О. Юсупова. - С.83-97. - Бібліогр. в кінці ст. Лукашова, Людмила. Стратегічні пріоритети розвитку малого підприємництва в Україні / Л. Лукашова. - С.97-108. - Бібліогр. в кінці ст. Шульга, Наталія. Прогнозування стану кризогенності банківської системи України / Н. Шульга, Д. Хоружий. - С.109-123. - Бібліогр. в кінці ст. Волосович, Світлана. Технологічні інновації на страховому ринку / С. Волосович, О. Фоміна. - С.124-137. - Бібліогр. в кінці ст. Антюшко, Дмитро. Метод асоціативного мислення в освіті / Д. Антюшко, Е. Прус. - С.138-146. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Лабурцева, Олена. Інструменти оцінювання задоволеності споживачів [] / О. Лабурцева> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - N 5. - С. 71-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Підприємництво--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): задоволеність споживача -- способи оцінки -- інструменти комплексу маркетингу -- ризик -- прийняття рішень Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |