Шифр: frvv/2019/10
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 10
Зміст:
Зоріна, О. А. Нейромережеві технології в економічному аналізі діяльності корпорацій / О. А. Зоріна, О. В. Петраковська. - С.7-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвин, О. Є. Перспективи розвитку та проблеми експортно-імпортної діяльності українських підприємств / О. Є. Литвин, Е. В. Сергієнко. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильчак, С. В. Державне регулювання інституційного середовища ділової активності в контексті інноваційного розвитку малого підприємництва / С. В. Васильчак [и др.]. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Гринів Ю. О., Галаченко О. О., Дубина М. П.
Рибакова, Л. П. Методологічні засади обліку інноваційної діяльності підприємства / Л. П. Рибакова. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусієнко, В. Д. Теоретичне обсгрунтування особливостей оцінювання вартості інтелектуального капіталу фірми на засадах інноваційного розвитку / В. Д. Мусієнко, Н. М. Нізельнікова. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Тітенко, З. М. Фінансове забезпечення інвестиційної діяльності підприємств / З. М. Тітенко, К. І. Черкесенко. - С.44-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Лагута, К. О. Дослідження переваг Ianding page в сучасному digital маркетингу / К. О. Лагута, О. Ю. Чубукова. - С.51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Капустинський, Р. В. Сучасні підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємства / Р. В. Капустинський, О. Б. Моргулець. - С.58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Труш, Ю. Л. Моніторинг в системі безпечності та якості харчових продуктів на підприємствах харчової промисловості / Ю. Л. Труш. - С.64-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко, А. Р. Вплив інтернет-маркетингу на розвиток електронної комерції / А. Р. Гончаренко, О. Ю. Чубукова. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, Н. Б. Система цілей, об'єкти та принципи контролінгу в інтегрованих системах / Н. Б. Васильєва. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, Б. О. Дослідження проблем сегментування та структурного перетворення ринку мобільного зв'язку та інтернету в Україні / Б. О. Колесник, О. Ю. Чубукова. - С.80-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дрок, П. В. Видавничо-поліграфічна справа в контексті розвитку сучасної освіти / П. В. Дрок, Р. В. Гордєєв. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Чумаченко, О. М. Економічна оцінка геодезичних робіт на місцевому рівні / О. М. Чумаченко, Є. В. Кривов'яз. - С.97-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Голубєв, О. В. Розвиток соціального підприємництва в світі та можливості для України / О. В. Голубєв. - С.105-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Лагута, К. О.
    Дослідження переваг Ianding page в сучасному digital маркетингу [] / К. О. Лагута, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 10. - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Малий бізнес--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чубукова, О. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: frvv/2020/5
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 5
Зміст:
Предборський, В. А. Принцип деконструкції у вивченні розвитку організованих неформальних тіньових центрів влади в Україні / В. А. Предборський. - С.7-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Макогон, В. Д. Бюджетна політика в умовах інституційних пертворень / В. Д. Макогон, І. П. Адаменко. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Довбуш, В. І. Значення ІТ-компаній для економіки України та їх специфіка для цілей бухгалтерського обліку / В. І. Довбуш, П. В. Пузирьова. - С.26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Сотніченко, О. А. Фіскальна ефективність непрямих податків в Україні / О. А. Сотніченко, О. А. Гнатенко. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Барон, І. Г. Детермінанти впливу на економічну безпеку держави в умовах глобалізаційних та геополітичних викликів / І. Г. Барон. - С.39-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Зоріна, О. А. Інтегрування аналітичних функцій у систему контролінгу корпорацій / О. А. Зоріна, О. В. Петраковська. - С.48-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Соломянюк, Н. М. Генезис теорії стейкхолдерів / Н. М. Соломянюк, Ю. Є. Соловйова, Т. В. Саліонова. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Біловодська О. А. Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами / Біловодська О. А., К. О. Лагута. - С.62-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, В. М. Джерела самоорганізації процесів злиттів та поглинань / В. М. Марченко. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Піддубний, В. А. Підвищення ефективності діяльності підприємств індустрії гостинності за рахунок організації міні-виробництв харчової продукції / В. А. Піддубний [и др.]. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Тарасюк Г. М., Чагайда А. О., Красножон С. В.
Євсейцева, О. С. Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів / О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Чуприна, Х. М. Структурно-когнітивне моделювання на основі інтелектуалізації процесів адміністрування будівельними підприємствами / Х. М. Чуприна [и др.]. - С.69-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Чуприна Ю. А., Бородавко М. В., Грабчак Д. В.
Климчук, М. М. Методологія управління фінансуванням інноваційних проєктів підприємств / М. М. Климчук, А. А. Клочко, Т. А. Ільїна. - С.98-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Кожемяченко, О. О. Проблеми формування системи медичного страхування в Україні / О. О. Кожемяченко, Є. В. Малкіна. - С.104-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, І. В. Реалізація концепції сталого розвитку підприємствами пивної галузі / І. В. Ковальчук, А. С. Черній. - С.111-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Вергун, А. М. Фінансове забезпечення соціальних гарантій населення в Україні / А. М. Вергун, В. С. Побережець. - С.118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Біловодська, О. А.
    Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами [] / Біловодська О. А., К. О. Лагута // Формування ринкових відносин в Україні = Market relations development in Ukraine. - 2020. - N 5. - С. 62-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційний маркетинг
   Комп'ютерні програми

   Служби прямого спілкування


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лагута, К. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)