> Шифр: spti/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Безпалько, О. В. Наукові дослідження в галузі соціальної педагогіки: результати моніторінгу 2007 - 2009 рр. / О. В. Безпалько. - С.4-12. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: ДИСЕРТАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СОЦІАЛЬНИЙ ПРАЦІВНИК Поперечняк, О. О. Методологія дослідження сформованості життєвої компетентності дітей 6-7-річного віку / О. О. Поперечняк. - С.13-18. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: ЖИТТЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ Коленіченко, Т. І. Аналіз механізмів адаптації літньої людини до умов геріатричного пансіонату / Т. І. Коленіченко. - С.19-25. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: ЕТАПИ АДАПТАЦІЇ, ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ Павлюк, Н. В. Сімейна роль як чинник статево-рольового розвитку особистості / Н. В. Павлюк. - С.26-29. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: СТАТЕВА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ГЕНДЕРНА РОЛЬ, СТАТЕВО-РОЛЬОВІ СТЕРЕОТИПИ Ігнатенко, К. В. Формування прихильності в прийомних дітей як фактор благополучного розвитку особистості / К. В. Ігнатенко. - С.30-35. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: ТЕОРІЯ ПРИХИЛЬНОСТІ, ПРИЙОМНІ ДІТИ, ПРИЙОМНІ БАТЬКИ Доннік, М. С. Значення соціального середовища в процесі становлення вихованців соціального гуртожитку / М. С. Доннік. - С.36-43. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, АВТОРИТЕТ Поляновська, О. Р. Рання профілактика правопорушень дітей-сиріт молодшого шкільного віку в інтернатних закладах / О. Р. Поляновська. - С.44-51. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: ДІТИ-СИРОТИ, РІВНІ ПРОФІЛАКТИКИ, МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ПРОФІЛАКТИКИ Кушнарьов, С. В. Соціалізація й система базових соціальних цінностей неповнолітніх засуджених / С. В. Кушнарьов. - С.52-58. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛІЗАЦІЯ, РЕСОЦІАЛІЗАЦІЯ, ПЕНІТЕНЦІАРНА УСТАНОВА Логвиненко, Т. О. Особливості професійної підготовки соціальних працівників у системі вищої освіти Данії / Т. О. Логвиненко. - С.59-65. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: ІНТЕРКУЛЬТУРНА ПРОГРАМА, КОЛЕДЖ Хархан, Г. Д. Виховання сім'янина в педагогічній спадщині А. С. Макаренка / Г. Д. Хархан. - С.66-71. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ, БАТЬКІВСЬКИЙ ПРИКЛАД Караман, О. Л. Репресивний та філантропічний етапи розвитку соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в історії зарубіжних і вітчизняних пенітенціарних систем / О. Л. Караман. - С.72-80. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: НЕПОВНОЛІТНІЙ ЗАСУДЖЕНИЙ, РЕПРЕСИВНИЙ ЕТАП, ФІЛАНТРОПІЧНИЙ ЕТАП Чирікова, Г. І. Аналіз проблемної ситуації в сімейному вихованні Німеччини на межі ХХ та XXI століть / Г. І. Чирікова. - С.81-87 Кл.слова: РОДИНА Антонова, Е. С. Особенности терминологического употребления российскими и французскими учёными понятий, связанных с "гражданским воспитанием" / Е. С. Антонова. - С.88-92. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: ГРОМАДЯНИН, ГРОМАДЯНСЬКІСТЬ Гусачек, Н. С. Обучение и воспитание у африканских народов в доколониальный период / Н. С. Гусачек. - С.93-100. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: ДОКОЛОНІАЛЬНИЙ ПЕРІОД, ТРАДИЦІЙНЕ ВИХОВАННЯ Неловкіна, Берналь О. А. Соціально-професійна підготовка сучасного лікаря: американський та європейський підходи / Берналь О. А. Неловкіна. - С.101-106. - Л-ра в кінці ст. Кл.слова: УМІННЯ ЛІКАРЯ, ДОДИПЛОМНА ОСВІТА Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Логвиненко, Т. О. Особливості професійної підготовки соціальних працівників у системі вищої освіти Данії [] / Т. О. Логвиненко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - N 1. - С. 59-65. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Вища освіта--Данія Кл.слова (ненормовані): інтеркультурна програма -- коледж Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: spti/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Дмитренко, Т. О. Теоретико-методологічні засади дослідження соціально-педагогічних об'єктів / Т. О. Дмитренко. - С.4-9. - Л-ра в кінці ст. Клішевич, Н. А. Становлення соціально-педагогічної роботи з підлітками з делінквентною поведінкою в другій половині 50-х рр. ХХ - початку XXI ст. / Н. А. Клішевич. - С.10-16. - Л-ра в кінці ст. Бистрова, Ю. О. Психологічна та мотиваційна готовність розумово відсталих школярів до вибору професії та трудової діяльності / Ю. О. Бистрова. - С.17-21. - Л-ра в кінці ст. Гаміна, Т. С. Імідж особистості як засіб самореалізації / Т. С. Гаміна, Т. Я. Довга. - С.22-26. - Л-ра в кінці ст. Шабаєва, Н. С. Вплив агентів соціалізації на становлення гендерної ідентичності студентів коледжу / Н. С. Шабаєва. - С.27-30. - Л-ра в кінці ст. Білецька, І. В. Діяльність соціального педагога в контексті організації змістовного дозвілля розумово відсталих дітей / І. В. Білецька, Я. І. Юрків. - С.31-37. - Л-ра в кінці ст. Зубцова, Ю. Є. Обгрунтування змісту та соціально-педагогічних умов ефективної взаємодії школи та сім'ї з формування патріотичних якостей молодших школярів / Ю. Є. Зубцова. - С.38-46. - Л-ра в кінці ст. Гончарова, Т. В. Насильство дітей у сім'ї: умови, причини й фактори виникнення / Т. В. Гончарова. - С.47-53. - Л-ра в кінці ст. Исраилова, Н. А. Низкий воспитательный потенциал семьи как фактор риска в формировании девиации подростков / Н. А. Исраилова. - С.54-61. - Л-ра в кінці ст. Ігнатенко, К. В. Особливості соціально-педагогічної адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у прийомній сім'ї та школі / К. В. Ігнатенко. - С.62-69. - Л-ра в кінці ст. Сидорук, І. І. Основні тенденції підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики зловживання дітьми психоактивних речовин / І. І. Сидорук. - С.70-76. - Л-ра в кінці ст. Мальцева, О. І. Вплив міграцій на процес соціалізації молоді / О. І. Мальцева. - С.77-81. - Л-ра в кінці ст. Ковальчук, І. А. Методи інтерактивного навчання майбутніх соціальних педагогів / І. А. Ковальчук. - С.82-87. - Л-ра в кінці ст. Штика, Н. О. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до діяльності в громадських організаціях / Н. О. Штика. - С.88-96. - Л-ра в кінці ст. Краснова, Н. П. Технології роботи соціального педагога в загальноосвітній школі / Н. П. Краснова. - С.97-106. - Л-ра в кінці ст. Логвиненко, Т. О. Організація діяльності соціального працівника: італійський досвід / Т. О. Логвиненко. - С.107-113. - Л-ра в кінці ст. Чуракова, О. В. Інституціалізація процесу надання допомоги як передумова становлення системи менеджменту соціальної роботи в США / О. В. Чуракова. - С.114-120. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Логвиненко, Т. О. Організація діяльності соціального працівника: італійський досвід [] / Т. О. Логвиненко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - N 4. - С. 107-113. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Італія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: spti/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Ларіонова, Н. Б. Волонтерство в інституційному просторі / Н. Б. Ларіонова, В. О. Кратінова. - С.4-11. - Л-ра в кінці ст. Кудашкіна, О. З. Кіберсоціалізація як новий вид соціалізації у віртуальному середовищі / О. З. Кудашкіна. - С.12-18. - Л-ра в кінці ст. Максимовська, Н. О. Анімація в сфері дозвілля як напрям соціально-педагогічної діяльності / Н. О. Максимовська. - С.19-26. - Л-ра в кінці ст. Шабанов, В. П. Упровадження форм і методів громадянської соціалізації студентів коледжу в позанавчальній діяльності / В. П. Шабанов. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Юрків, Я. І. Надання вищої освіти особам з обмеженими функціональними можливостями та підготовка фахівців до роботи з ними : на прикладі досвіду в Луганському національному університеті імені Тараса Шевченка / Я. І. Юрків. - С.32-38. - Л-ра в кінці ст. Коношенко, Н. А. Аналіз проблеми виникнення девіантної поведінки в психолого-педагогічній літературі / Н. А. Коношенко. - С.39-44. - Л-ра в кінці ст. Перейма, В. В. Формування позитивного ставлення до праці в соціально дезадаптованих підлітків / В. В. Перейма. - С.45-50. - Л-ра в кінці ст. Караман, О. Л. Принципи соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в пенітенціарних закладах / О. Л. Караман. - С.51-57. - Л-ра в кінці ст. Демиденко, Т. М. Виховний потенціал - провідна характеристика сім'ї як педагогічної системи / Т. М. Демиденко. - С.58-63. - Л-ра в кінці ст. Цибулько, Л. Г. Формування готовності учнів до сімейного життя як засіб їхньої соціалізації / Л. Г. Цибулько. - С.64-70. - Л-ра в кінці ст. Краснова, Н. П. Напрями та типові технології діяльності соціального педагога в загальноосвітній школі / Н. П. Краснова. - С.71-82. - Л-ра в кінці ст. Шклярова, Т. П. Генеза поглядів на визначення процесу статеворольової соціалізації в науковій літературі / Т. П. Шклярова. - С.83-87. - Л-ра в кінці ст. Логвиненко, Т. О. Особливості організації соціальної роботи в Італії: структурно-змістовий аспект / Т. О. Логвиненко. - С.88-94. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Логвиненко, Т. О. Особливості організації соціальної роботи в Італії: структурно-змістовий аспект [] / Т. О. Логвиненко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 1. - С. 88-94. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Італія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |