> Шифр: umil/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Хом'як, І. Розвиток критичного мислення у студентів філологів / І. Хом'як. - С.2-7. - Бібліогр. в кінці ст. Бондаренко, Ю. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.8-13 Міщенко, О. Формування предметної компетентності старшокласників у процесі хронотопного аналізу епічного твору на уроках української літератури в профільній школі / О. Міщенко. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Зеленова, Л. Розвиток критичного мислення здобувачів освіти - вимога часу / Л. Зеленова, Т. Кравченко. - С.17-21 Бабійчук, Т. Василь Сухомлинський: характер : (матеріали для учнівського театру) / Т. Бабійчук. - С.22-25 Корицька, Г. Організація пошукової діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології : (для вчителів української мови та літератури) / Г. Корицька, І. Подлєсна. - С.30-38 Азьомов, В. Необхідність розірвання свідомісного зла - через магічний кристал повісті Михайла Коцюбинського "Тіні забутих предків" / В. Азьомов. - С.39-44 Любашенко, О. Персональна модель креативного учителя-філолога: енергія мови у професії / О. Любашенко, Ю. Кузьменко. - С.45-48 Городенська, К. Культура мовлення : правопис слів УЄФА чи УЕФА? / К. Городенська. - С.49-51 Токмань, Г. Світлій пам'яті Анатолія Миколайовича Фасолі / Г. Токмань. - С.54-55 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Любашенко, О. Персональна модель креативного учителя-філолога: енергія мови у професії [] / О. Любашенко, Ю. Кузьменко> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2019. - N 1. - С. 45-48 Рубрики: Педагогічна майстерність Вчителі--Мовленнєва підготовка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кузьменко, Ю. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: umil/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Новосьолова, В. Уроки PISA-2018: аналіз результатів та методичні поради учителям української мови та літератури / В. Новосьолова. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст. Горошкіна, О. Формування предметної компетентності учнів ліцею на уроках української мови: практичний аспект / О. Горошкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст. Должикова, Т. Лінгвістичний аналіз тексту як засіб активізації читацької діяльності здобувачів освіти / Т. Должикова. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Гоголь, Н. Проблема виразного читання на уроках української літератури у методичній спадщині Н. Й. Волошиної / Н. Гоголь. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст. Негодяєва, С. До літературної сильветки Луганщини: на допомогу вчителю-словеснику / С. Негодяєва. - С.21-25. - Бібліогр. в кінці ст. Криворотенко, О. Проєкт створення учнівського інтерактивного театру антрепризи "Словограй", Номінація - "Слово рідне, мово рідна" / О. Криворотенко. - С.26-30 Євчук, О. Панорама творчих уроків для 9 класу : (повторення вивченого у 8 класі) / О. Євчук. - С.31-34 Світлій пам'яті видатного науковця Олександра Михайловича Біляєва (27.02.1925 - 27.03.2006). - С.42-43 До 80-річного ювілею та з нагоди вшанування світлої пам'яті Ніли Йосипівни Волошиної. - С.44-45 Любашенко, О. Емоційний інтелект в освітніх стратегіях української лінгводидактики / О. Любашенко. - С.48-50. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Любашенко, О. Емоційний інтелект в освітніх стратегіях української лінгводидактики [] / О. Любашенко> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2020. - N 1. - С. 48-50. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Лінгводидактика українська Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |