> Шифр: ppts/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, . К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 Кл.слова: СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИЙ, РОЗВИТОК ДІТЕЙ Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7. - Библиогр.: с.7 Кл.слова: СЕМАНТИКА ПСИХОЛОГІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 Кл.слова: НАВЧАННЯ, ПАРАДОКСИ ОСВІТНІ Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18. - Библиогр.: с. 18 Кл.слова: ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографическые тексты" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 Кл.слова: ТЕСТЫ, СТУДЕНЧЕСТВО Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ ІНТУЇЦІЇ, ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНА Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками Органів внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л. І. Мороз, С. І. Яковенко : 28-30 Кл.слова: КОНТАКТ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, СПІЛКУВАННЯ, ОРГАНИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ Кирилюк, Л. Г. Активное обучение: инструментарий и методы : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / Л. Г. Кирилюк, В. В. Величко, Д.В., Карпиевич Е.Ф. Карпиевич Д.В. - С.31-36. - Библиогр.: с.36 Кл.слова: АКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ Рибалка, В. В. Особистісно-центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною негонгруентністю : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / В. В. Рибалка. - С.37-47. - Библиогр.: с.46-47 Токарева, І. В. Ласкаво просимо у школу ввічливості : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / І. В. Токарева. - С.47-53 Зубаль, Н. Г. Розвивальна ігротека для школярів 6-7 років : Продовж. Поч.: 2006. № 1 / Н. Г. Зубаль. - С.54-58 Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Продовж. Поч.: 2005. № 12 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.59-64 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69. - Библиогр.: с.69 Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА, ПОВЕДІНКА, ОСОБИСТІСТЬ Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73. - Библиогр.: с.73 Кл.слова: КОНСУЛЬТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНЕ, ПСИХОЛОГІЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 Кл.слова: МОБІНГ Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЦИНИ, ХВОРІ, МЕДИЧНІ СЕСТРИ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості [Текст] / Л. А. Лєпіхова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 2. - С. 65-69. - Библиогр.: с.69 Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Компетентність соціально-психологічна -- Поведінка -- Особистість Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2011/12 Журнал 2011р. N 12 Дьяконов, Г. В. Діяльнісно-генетичні передумови і засади розвитку діалогічногопідходу в роботах видатнихукраінських психологів Г.С. Костюка і С.Д. Максименка / Г. В. Дьяконов. - С.1-4. - Л-ра в кінці ст. Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів (на прикладі курсу "сімейне виховання") / Г. К. Радчук. - С.5-17 Красновский, В. Н. Психологическое образование : требование времени и пути освоенния / В. Н. Красновский. - С.18-22. - Лит. в конце ст. Лєпіхова, Л. А. До питання впливу адаптаційних установок на планування життєвих завдань старшокласників у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова. - С.22-31. - Л-ра в кінці ст. Тоба, М. В. Когнітивне спілкування в педагогічній діяльності: прикладний та теоретичний аспекти / М. В. Тоба. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Максименко, С. Д. Матеріали до програми "Психологія. 11клас. Профільний рівень" / С. Д. Максименко, С. І. БолтівецьО. В. Губенко. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Лобанов, А. П. Ментальные репрезентации как носители индивидуального интелекта / А. П. Лобанов. - С.39-42. - Лит. в конце ст. Афонина, Н. Ю. Исследование направленности локуса контроля у детей старшего дошкольного возраста / Н. Ю. Афонина. - С.42-47. - Лит. в конце ст. Онацький, В. М. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах школи повного року навчання / В. М. Онацький. - С.47-50. - Лит. в конце ст. Литовченко, О. В. Соціальне становище особистості: соціально-педагогічний потенціал позашкільних навчальних закладів / О. В. Литовченко. - С.50-56. - Л-ра в кінці ст. Шмаргун, В. М. Просторово-часові репрезентаціі як структурно-змістовні складові процесу мислення / В. М. Шмаргун. - С.56-63. - Л-ра в кінці ст. Мелехин, С. П. социально-психологические факторы, детерминирующие проявление творческих способностей личности / С. П. Мелехин. - С.63-66. - Лит. в конце ст. Шилко, Р. С. Типы виртуальной реальности и возможности ее применения в психологии / Р. С. Шилко. - С.66-69 Гридковець, Л. М. Психологія як наука про душу в християннській парадигмі: шлях інтеграціі теоріі в практику / Л. М. Гридковець. - С.70-72. - Л-ра в кінці ст. Болтівець, С. І. Концептуальні засади та психофізіологічний апаратурний інструментарій ефективного застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах / С. І. Болтівець. - С.72-77. - Л-ра в кінці ст. Здіорук, С. І. Концептуальні засади ефективного використання змі з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання і здорового способу життя / С. І. Здіорук. - С.77-80 Губенко, О. В. Розробка концептуальних засад застосування просвітницьких заходів щодо проведення молоддю активного дозвілля / О. В. Губенко. - с.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Лєпіхова, Л. А. До питання впливу адаптаційних установок на планування життєвих завдань старшокласників у трансформаційному суспільстві [] / Л. А. Лєпіхова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 12. - С. 22-31. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Соціальна психологія Адаптаційні установки Старшокласники--Життєві завдання Кл.слова (ненормовані): контент-аналіз -- контент-анализ -- активність -- активность Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |