> Шифр: umil/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Подлевська, Н. Формування вмінь культури спілкування у видах мовленнєвої діяльності / Н. Подлевська. - С.2 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ Марцінко, Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньої школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови / Т. Марцінко. - С.5 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІНТОНУВАННЯ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УСНЕ МОВЛЕННЯ Цінько, С. Інноваційні методи в навчанні рідної мови / С. Цінько. - С.9 - 13 Кл.слова: РІДНА МОВА, ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / Л. Варзацька, О. Янчук. - С.13 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНА ОСВІТИ, РОЗВИВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Дятленко, Т. "Вони рішилися вмерти..." : Аналіз художнього образу природи за новелою Ольги Кобилянської "Битва" / Т. Дятленко. - С.19 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОБИЛЯНСЬКА О., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Міхно, О. Організація дослідницької діяльності учнів у процессі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні" / О. Міхно. - С.25 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОЦЮБИНСЬКИЙ М., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Загарук, О. Храм і соціум у романі О.Гончара "Собор" та в романі П.Загребельного "Диво" : Урок- семінар на матеріалі двох романів / О. Загарук. - С.31 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ГОНЧАР О., ЗАГРЕБЕЛЬНИЙ П., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Поліщук, О. Вивчення новели М.Хвильового "Я" ("Романтика") : Спроба ідейно-художнього аналізу твору в єдності його змісту і форми / О. Поліщук. - С.36 - 38 Кл.слова: ХВИЛЬОВИЙ М., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Шелехова, Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНА ОСВІТА, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ Симоненко, Т. Авторська програма спецкурсу "Дидактична текстологія" : Для студентів філологічних факультетів / Т. Симоненко. - С.43 - 48. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ТЕКСТОЛОГІЯ, КОМУНІКАЦІЇ, КОМУНІКАТИВНА ПОВЕДІНКА Тимків, Н. Шляхи вираження авторської позиції у драматичних текстах / Н. Тимків. - С.49 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УКРАЇНСЬКА ДРАМАТУРГІЯ, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах в 2006/2007 навчальному році : Наказ Міністерства освіти і науки України від 09.01. 2007 № 1/9-1. - С.54 - 57 Кл.слова: ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ Потапенко, О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка / О. Потапенко. - С.58 - 61. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА, МОВНА ОСВІТА Мухня-Мухинько, М. Суржифікація молоді художньою літературою / М. Мухня-Мухинько. - С.66 - 71 Кл.слова: СУРЖИФІКАЦІЯ, МОВНА ОСВІТА Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Марцінко, Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньої школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови [Текст] / Т. Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 2. - С. 5 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання мови Кл.слова (ненормовані): інтонування -- мовленнєва діяльність -- усне мовлення Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Донченко, Т. Учнівські твори як засіб мовленнєвого розвитку учнів / Т. Донченко. - С.2-. - Бібліогр. в кінці ст. Дубовик, С. Мовленнєвий етикет як складова культури спілкування молодших школярів / С. Дубовик. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст. Дороз, В. Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / В. Дороз. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст. Марцінко, Т. Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Т. Марцінко. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст. Косянчук, С. Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / С. Косянчук. - С.22-26 Фасоля, А. Папки успіху діють... / А. Фасоля. - С.27-31 Лісовський, А. Аксіоми методики / А. Лісовський. - С.32-35 Сівицька, Г. Микола Вінграновський. Любов до дитини, батьківський заповіт у вірші "Перша колискова". Вияв патріотичних почуттів автора через художні описи природи у творах "Ходімте в сад...", "Сама собою річка ця тече..." : Урок української літератури у 5 класі / Г. Сівицька. - С.36-37 Кратасюк, Л. Урок-конкурс : Останній урок української мови в 11 класі / Л. Кратасюк. - С.38-39 Шелехова, Г. Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання / Г. Шелехова. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Голуб, Н. Робота з текстами на заняттях з риторики / Н. Голуб. - С.44-51. - Бібліогр. в кінці ст. Дяченко, С. Це був не сон, живе страшне життя Людмили Старицької-Черняхівської / С. Дяченко. - С.52-54. - Бібліогр. в кінці ст. Новиков, А. Григорій Квітка-Основ'яненко й український театр / А. Новиков. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст. Ходань, О. Виховний захід "Мово моя українська" / О. Ходань. - С.60-61 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Марцінко, Т. Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь [] / Т. Марцінко> // Українська мова і література в школі. - 2009. - N 1. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання мови Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |