> Шифр: odnv/2018/3 Журнал 2018р. N 3 Данілавічютє, Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Е. Данілавічютє. - С.7-19. - Бібліогр. в кінці ст. Лисенкова, І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій / І. Лисенкова. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст. Соколова, Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії / Г. Соколова. - С.28-36. - Бібліогр. в кінці ст. Дробот, О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови / О. Дробот, А. Замша. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст. Кунінець, О. Розвиток рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму / О. Кунінець. - С.45-53. - Бібліогр. в кінці ст. Недозим, І. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра / І. Недозим. - С.54-63. - Бібліогр. в кінці ст. Орлов, О. Специфіка особистісного функціонування невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку та її поведінкові прояви / О. Орлов. - С.64-73. - Бібліогр. в кінці ст. Михновецька, І. Особливості інтерсуб'єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна (за диспозиційним критерієм) / І. Михновецька. - С.74-83. - Бібліогр. в кінці ст. Аль-Камизи, Данута. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Д. Аль-Камизи. - С.84-95. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Михновецька, І. Особливості інтерсуб'єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна (за диспозиційним критерієм) [] / І. Михновецька> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 3. - С. 74-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Дауна хвороба--Дошкільники Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: odnv/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / І. Родименко, О. Михайленко. - С.7-22. - Бібліогр. в кінці ст. Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі : (проблематика дослідження) / В. Шевченко. - С.23-34. - Бібліогр. в кінці ст. Бужинецька, К. Психологічні бар'єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / К. Бужинецька. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст. Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами / О. Орлов. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст. Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушенням інтелектуального розвитку легкого ступеня / Т. Шипелік. - С.53-63. - Бібліогр. в кінці ст. Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору / В. Кобильченко. - С.64-75. - Бібліогр. в кінці ст. Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.76-83. - Бібліогр. в кінці ст. Михновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна / І. Михновецька. - С.84-94. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Михновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна [] / І. Михновецька> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 3. - С. 84-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з вадами розвитку--Взаємозв'язки Кл.слова (ненормовані): синдром Дауна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |