> Шифр: obdy/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Моляко, В. А. Поэтическая психология / В. А. Моляко. - С.3-14 Калиш, И. В. Организация работы с одарёнными детьми в рамках федеральной целевой программы "Дети России" / И. В. Калиш, Н. В. Зайцева. - С.15-19 Макіна, Л. Б. Комунікаційні спроможності обдарованої особистості: прихований потенціал (з досвіду роботи психолога дитячого садка з батьками) / Л. Б. Макіна. - С.20-28. - Бібліогр. в кінці ст. Острогорська, Н. А. Розвиток творчих здібностей дітей у зображувальній діяльності - важлива умова соціального становлення зростаючої особистості / Н. А. Острогорська. - С.29-34 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.35-41 Вовчик-Блакитна, О. О. Телевізор і дитина: техніка психологічної безпеки / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.42-46 Костюченко, О. В. Роль чуттєвого досвіду у стимулюванні творчої активності дітей / О. В. Костюченко. - С.47-57. - Бібліогр. в кінці ст. Зубілевич, М. І. Розвиток креативного потенціалу молодших школярів на уроках англійської мови / М. І. Зубілевич, С. А. Бігунова. - С.58-64. - Бібліогр. в кінці ст. Петько, Л. В. Саксонська гімназія Святого Афра (Sankt Afra) у м.Мейсен (Німеччина) для обдарованих дітей / Л. В. Петько. - С.64-67 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
> Шифр: obdy/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Моляко, В. А. Психологические аспекты поэтического восприятия / В. А. Моляко. - С.3-12 Міщиха, Л. П. Спілкування як прояв творчої активності особистості / Л. П. Міщиха. - С.13-19. - Бібліогр. в кінці ст. Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки / Н. І. Овчаренко. - С.20-23 Костюк, Т. М. "Завжди рівняюсь на молодих..." / Т. М. Костюк. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Іваненко, Л. І. Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури як засіб формування творчої особистості / Л. І. Іваненко. - С.32-38 Соснюк, О. П. Психологічний тренінг як засіб профілактики використання маніпуляційних технік в мас-медія / О. П. Соснюк. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст. Увага: корекція і розвиток. - С.44-51 Ваганова, Н. А. Оптимізація розуміння дітьми нової інформації / Н. А. Ваганова. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст. Гулько, Ю. А. Проявление перцептивной одарённости младенцев : Первое полугодие жизни / Ю. А. Гулько. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Моляко, В. А. Поэтическая психология [] / В. А. Моляко> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 2. - С. 3-14 Рубрики: Естетичне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Моляко, В. А. Психологические аспекты поэтического восприятия [] / В. А. Моляко> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 3. - С. 3-12 Рубрики: Естетичне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Моляко, В. Поезія - індикатор таланту / В. Моляко. - С.2-3 Моляко, В. А. Трансформация реальных событий и личностей в творческом восприятии мифологического мира / В. А. Моляко. - С.3-9 Малішевська, А. П. Розвиток творчого потенціалу учнів / А. П. Малішевська. - С.10-11 Зубик, С. П. Психолого-педагогічні передумови розвитку творчого потенціалу учнів / С. П. Зубик. - С.12-18 Білик, О. В. "12 сходинок довіри" / О. В. Білик. - С.19-22 Кабулова, І. М. Позакласна робота як шлях реалізації обдарованих дітей / І. М. Кабулова. - С.22-25 Марочко, Н. М. Розвиток творчої активності та інтелектуальних можливостей гімназистів засобами інформаційних проектів / Н. М. Марочко. - С.26-28 Петрушанська, Н. М. З досвіду викладання курсу інформатики / Н. М. Петрушанська. - С.28-32 Циганенко, Т. В. Екскурсійно-краєзнавча робота в школі / Т. В. Циганенко. - С.33-35 Зубик, Ю. А. Вивчаємо рідний край / Ю. А. Зубик. - С.36-37 Дмитрієва, Т. А. Проект "Олімпійська освіта" - один з етапів розвитку обдарованої дитини / Т. А. Дмитрієва. - С.37-38 Розвиток пам'яті і уваги. - С.41-48 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.49-55 Верстюк, А. Музика - помічник у вихованні дітей : Розвиток дитини від народження засобами та методами музичного мистецтва / А. Верстюк. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст. Назарець, Л. М. Формування пізнавального інтересу учнів / Л. М. Назарець. - С.61-65 Клименко, Т. Обдаровані діти - приречені щасливці?! / Т. Клименко. - С.65- 67 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2009/5 Журнал 2009р. N 5 Моляко, В. А. Трансформация реальных событий и личностей в творческом восприятии мифологического мира / В. А. Моляко. - С.4-14. - Бібліогр. в кінці ст. Алізаде, Е. А. Вивчення математики може бути цікавим! / Е. А. Алізаде. - С.17-21 Цоколенко, С. І. Роль інформаційних технологій у формуванні та підтриманні інтересу при вивченні фізики / С. І. Цоколенко. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст. Чекотун, Н. В. Теорія розв'язання винахідницьких задач та метод проектів як засіб для вирішення творчих задач на уроках біології / Н. В. Чекотун. - С.24-28 Петрова, І. В. Застосування комунікативного методу навчання при вивченні іноземних мов та розвитку творчої особистості гімназистів / І. В. Петрова. - С.28-30 Трінька, Г. Ю. Вивчення німецької мови в контексті рекомендацій ради Європи / Г. Ю. Трінька. - С.30-36 Мельник, І. Я. Реалізувати себе, допомогти іншим, вивчаючи право / І. Я. Мельник. - С.36-38 Голод, Н. А. Історія - наука про минуле та майбутнє! / Н. А. Голод. - С.38-40 Хижняк, Н. В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей гімназистів на уроках літератури / Н. В. Хижняк. - С.40-41 Жаданова, А. М. Робота гімназійного бібліотекаря з обдарованими дітьми / А. М. Жаданова. - С.42-44 Бартошко, С. Гімназійна преса: погляд зсередини (з досвіду роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями) / С. Бартошко. - С.44-47 Мізерна, О. О. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей гімназиста / О. О. Мізерна. - С.50-58 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.59-66 Клименко, Т. Молодь - за рідну мову! / Т. Клименко. - С.66-67 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2009/6 Журнал 2009р. N 6 Моляко, В. Поэзия против псевдоинформации / В. Моляко. - С.2-3 Моляко, В. А. Творческое поэтическое мировосприятие / В. А. Моляко. - С.3-9 Дроздович, Н. Г. Навчаючи, виховуємо, - і самі вчимось / Н. Г. Дроздович. - С.10-13 Кухар, Л. О. Науково-методична робота і творче навчальне середовище гімназії / Л. О. Кухар. - С.13-20 Кравченко, Т. М. Головне завдання вчителя - виховати переможця / Т. М. Кравченко. - С.20-24 Стромська, С. В. Шляхи успішного виховання / С. В. Стромська. - С.24-27 Слюсарчук, Н. О. інформатизація навчально-виховного процесу, як невід'ємна умова успішної діяльності педагогічного, учнівського та батьківського колективу / Н. О. Слюсарчук. - С.27-30 Китайцев, О. М. Інформатика та розвиток сучасної школи / О. М. Китайцев. - С.30-32 Васильченко, В. В. Гурток "Обдарована дитина" - засіб пошуку та подальшого розвитку талановитих дітей / В. В. Васильченко. - С.32-33 Лук'янець, О. Г. З досвіду роботи з обдарованими дітьми / О. Г. Лук'янець. - С.35-38 Сидора, Л. В. Єдиний шлях до пізнання - дія / Л. В. Сидора. - С.38-40 Лепьошкіна, О. В. Позакласна робота як складова частина програми роботи з обдарованими дітьми / О. В. Лепьошкіна. - С.40-42 Тішевська, В. Л. Бібліотечно-інформаційний комплекс - центр інтелектуального та творчого розвитку особистості / В. Л. Тішевська, О. С. Новицька. - С.45-49 Корбут, С. Ю. Роль батьківської громадськості в організації роботи з обдарованими учнями / С. Ю. Корбут, О. В. Головата. - С.49-53 Воронова, І. В. Самоврядування як активна форма залучення гімназистів до громадського виховання / І. В. Воронова. - С.53-56 Лавриненко, С. Л. Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей в гімназії / С. Л. Лавриненко. - С.64-66 Лавриненко, С. Л. Батькам обдарованої дитини: психологічні поради щодо виховання / С. Л. Лавриненко. - С.66-67 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Моляко, В. А. Трансформация реальных событий и личностей в творческом восприятии мифологического мира [] / В. А. Моляко> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 4. - С. 3-9 Рубрики: Естетичне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Моляко, В. А. Трансформация реальных событий и личностей в творческом восприятии мифологического мира [] / В. А. Моляко> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 5. - С. 4-14. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Теорія виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Моляко, В. А. Творческое поэтическое мировосприятие [] / В. А. Моляко> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 6. - С. 3-9 Рубрики: Естетичне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |