> Шифр: rish/2012/10 Журнал 2012р. N 10 Топузов, О. Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи / О. Топузов, Т. Назаренко. - С.3-7 Муранова, Н. Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Н. Муранова. - С.7-12. - Бібліогр. в кінці ст. Митник, О. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О. Митник. - С.13-17. - Бібліогр. в кінці ст. Міхненко, Г. Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця" / Г. Міхненко. - С.17-22. - Бібліогр. в кінці ст. Жирна, О. Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії / О. Жирна, Н. Титаренко. - С.23-27 Горбачова, О. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / О. Горбачова. - С.28-31 Семененко, А. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів / А. Семененко. - С.31-34 Ткаченко, В. Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників / В. Ткаченко. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст. Сухарев, Д. Комп'ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів / Д. Сухарев. - С.40-42 Мартинюк, Л. Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти / Л. Мартинюк. - С.43-46. - Бібліогр. в кінці ст. Ткачук, О. Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики / О. Ткачук. - С.47-49. - Бібліогр. в кінці ст. Дзюба, І. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики / І. Дзюба. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст. Гупан, Н. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Н. Гупан. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст. Олексін, Ю. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у радянській школі (70-80-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст. Бондар, Л. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.62-67. - Бібліогр. в кінці ст. Панасенко, Е. Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних дослідженнях (1943 - 50-ті роки ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст. Литвиненко, Г. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст. Савченко, О. Впровадження інновацій - об'єкт педагогічної теорії і практики / О. Савченко. - С.79-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Міхненко, Г. Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця" [] / Г. Міхненко> // Рідна шк. - 2012. - N 10. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища технічна освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2014/8/9 Журнал 2014р. N 8/9 Бех, І. Групові феномени у корекційному контексті / І. Бех. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст. Абсалямова, Я. Роль самоменеджменту в стратегії професійної самореалізації викладача ВНЗ / Я. Абсалямова. - С.9-13. - Л-ра в кінці ст. Міхненко, Г. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів / Г. Міхненко. - С.14-19. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько. - С.20-31. - Л-ра в кінці ст. Кучук, С. Теоретичні основи факультативу як форми організації навчання біології у старшій школі / С. Кучук. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Ярова, О. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Шпарик, О. Пошук китайськими освітянами парадигми забезпечення якісної освіти у доробках американських науковців / О. Шпарик. - С.41-45. - Л-ра в кінці ст. Матяш, Н. Систематизація знань про людину в навчальних програмах і підручниках з біології (1913 - 1931 рр.) / Н. Матяш. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, С. Особливості розвитку шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР (50 - 60-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.50-56. - Л-ра в кінці ст. Монь, А. Управління професійною адаптацією молодих учителів у творчості О. Г. Мороза (1940 - 2007 рр.) / А. Монь. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Моргун, В. Педагогіка добра: від А. Макаренка та В. Сухомлинського до О. Захарченка й І. Зязюна / В. Моргун. - С.61-66. - Л-ра в кінці ст. "Моє педагогічне щастя" : до ювілею академіка Неллі Ничкало. - С.67-68 Шлях "під знаком географії": від учителя-методиста до директора інституту : до ювілею Олега Топузова. - С.69 Виткалов, С. Нова фестивальна вершина Академії дитячої творчості / С. Виткалов. - С.70-71 Зязюн, І. Сугестологічна природа психологічного досвіду особистості / І. Зязюн. - С.72-79. - Л-ра в кінці ст. "Умирають майстри, залишаючи спогад як рану..." : пам'яті Івана Зязюна. - С.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Міхненко, Г. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів [] / Г. Міхненко> // Рідна шк. - 2014. - N 8/9. - С. 14-19. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища технічна освіта--Інженери Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |